Lekkere lunch in de Efteling
woensdag 6 juli 2011 om 13:24
Ieder jaar vier ik mijn verjaardag met mijn familie in de Efteling. Ontzettend leuk en over twee weken is het weer zover. En ieder jaar verzorg ik ook een lunch, met broodjes, wraps, verse sapjes en quiche. Maar dit jaar wil de inspiratie maar niet komen. Ik vind het ook lastig om de juiste keuzes te maken, omdat mijn nichtje zwanger is en ik geen idee heb wat zij wel en niet mag eten.
Hebben jullie leuke ideeen voor een picknick in de Efteling?
Hebben jullie leuke ideeen voor een picknick in de Efteling?
donderdag 7 juli 2011 om 10:08
Je hebt gelijk SRI, sorrie, typefoutje. Dank je.
Jack, ik heb van een forumster een kookboek van Nigella gehad en ik zie haar geregeld op tv. Wel denk ik dat ze echt niet elke dag die zoete gerechten maakt want anders groei je vol. Want van mager koken heeft ze niet gehoord hahahaha. Wat een calorieen bommen maakt ze altijd. Maar wel lekker.
Jack, ik heb van een forumster een kookboek van Nigella gehad en ik zie haar geregeld op tv. Wel denk ik dat ze echt niet elke dag die zoete gerechten maakt want anders groei je vol. Want van mager koken heeft ze niet gehoord hahahaha. Wat een calorieen bommen maakt ze altijd. Maar wel lekker.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
donderdag 7 juli 2011 om 23:09
quote:Cuckoo schreef op 07 juli 2011 @ 16:58:
En dan de Griek in de Kets? Mag ik ook komen
Als de Kets Kaatsheuvel is, dan ja! Wij komen eigenlijk uit alle windrichtingen van NL en zijn daar na de eerste keer per toeval terecht gekomen. Hoort nu bij de traditie. En natuurlijk mag je mee!
We eigen kaartje en eten betalen .
@MV Nigella kan inderdaad niet light koken...maar ik vind haar fantastisch! Na een Nigella dinertje weer een week nodig om te balanzen. Mijn motto is wel: als je zondigt, doe het dat goed en vol overtuiging!
En dan de Griek in de Kets? Mag ik ook komen
Als de Kets Kaatsheuvel is, dan ja! Wij komen eigenlijk uit alle windrichtingen van NL en zijn daar na de eerste keer per toeval terecht gekomen. Hoort nu bij de traditie. En natuurlijk mag je mee!
We eigen kaartje en eten betalen .
@MV Nigella kan inderdaad niet light koken...maar ik vind haar fantastisch! Na een Nigella dinertje weer een week nodig om te balanzen. Mijn motto is wel: als je zondigt, doe het dat goed en vol overtuiging!
zaterdag 9 juli 2011 om 10:22
zaterdag 9 juli 2011 om 10:48
maandag 18 juli 2011 om 17:57
Gisteren een fantastische dag in de Efteling gehad! Tegen alle verwachtingen in hadden we heerlijk weer en was het ontzettend rustig in het park. Iedereen was vrolijk en volgens mij kwam het ook een beetje door de lunch...
MV je hebt er vijf mannelijke aanbidders bij. Zoals verwacht vonden ze je gehaktbroodjes fantastisch! Ik heb de vulling een beetje aangepast en er ook uitgebakken chorizo doorheen gedaan. En ze waren lekker!
Echt een topdag. En nu durf ik de kleur van de koelbox wel prijs te geven: die is geel. Iedereen die ons volgend jaar weet te spotten mag aanschuiven .
Iedereen bedankt voor de tips!
MV je hebt er vijf mannelijke aanbidders bij. Zoals verwacht vonden ze je gehaktbroodjes fantastisch! Ik heb de vulling een beetje aangepast en er ook uitgebakken chorizo doorheen gedaan. En ze waren lekker!
Echt een topdag. En nu durf ik de kleur van de koelbox wel prijs te geven: die is geel. Iedereen die ons volgend jaar weet te spotten mag aanschuiven .
Iedereen bedankt voor de tips!
maandag 18 juli 2011 om 18:00
Geweldig zeg. Helemaal dat het weer mooi was, hield nog mijn hart vast. Oh ik ben dol op aanbidders . Lekker zijn die broodjes he!!!
Super dat je een hele leuke verjaardag hebt gehad. Nou volgend jaar ga ik zoeken naar een gele box als ik het niet vergeet. Help mij herinneren .
Super dat je een hele leuke verjaardag hebt gehad. Nou volgend jaar ga ik zoeken naar een gele box als ik het niet vergeet. Help mij herinneren .
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
maandag 18 juli 2011 om 18:06
Oh, en het zijn niet zomaar aanbidders hoor... Mijn mannen zijn top! (Ze hebben me een kitchenaid blender voor mijn verjaardag gegeven -zucht- top cadeau. Ik denk alleen wel dat ze zelf ook wat voordelen zagen in dit presentje)
En ik help je volgend jaar graag herinneren aan de trip. Wellicht open ik een nieuw topic voor nieuwe lunch ideeen.
Dank je wel voor je hulp
En ik help je volgend jaar graag herinneren aan de trip. Wellicht open ik een nieuw topic voor nieuwe lunch ideeen.
Dank je wel voor je hulp