Vaginaal ei
maandag 18 juli 2011 om 23:59
Naar aanleiding van een ander topic waar niet meer op gereageerd wordt: heeft iemand ervaring met een zo'n trillend eitje die je in moet brengen en die op afstand bedient wordt?
Het lijkt mij super spannend, maat weet niet zo goed of het echt wat is. Ik kom bijna nooit vaginaal klaar, maar als voorspel misschien leuk?
Vriend stelde zo'n vlinder voor, maat dat lijkt me en niet lekker zitten, en te intens om dat bv in een restaurant te doen.
Dus als jullie ervaring of misschien andere tips hebben: graag!
Het lijkt mij super spannend, maat weet niet zo goed of het echt wat is. Ik kom bijna nooit vaginaal klaar, maar als voorspel misschien leuk?
Vriend stelde zo'n vlinder voor, maat dat lijkt me en niet lekker zitten, en te intens om dat bv in een restaurant te doen.
Dus als jullie ervaring of misschien andere tips hebben: graag!
dinsdag 19 juli 2011 om 00:07
dinsdag 19 juli 2011 om 00:21
Nee de omgeving hoort het niet. Je denkt zelf van wel maar is niet zo. Het zijn de vibraties die je laten denken dat anderen het horen.
Best eens geinig bij voorspel of het uit eten gaan.
Nadeel, mijn vriend ging niet uitgebreid op tafel op de ab kijken welke vibratie en hoe sterk, dus deed het op gevoel. Leuke herinnering en wel voor herhaling vatbaar. We hebben er 1 in beide huizen.
Best eens geinig bij voorspel of het uit eten gaan.
Nadeel, mijn vriend ging niet uitgebreid op tafel op de ab kijken welke vibratie en hoe sterk, dus deed het op gevoel. Leuke herinnering en wel voor herhaling vatbaar. We hebben er 1 in beide huizen.
dinsdag 19 juli 2011 om 00:29
@thee: Vriend wilt mijn reactie zien en daarop reageren met harder en zachter. Hij was ook niet van plan het eerst uit te proberen in mijn hand. En ik moet dan maar van zijn gehoor uit gaan, want ik kan me voorstellen dat ik denk dat de hele wereld het hoort.
Maar kon jij je gezicht wel in de plooi houden? Kwam je niet bijna klaar? Dat lijkt me dus zo heftig... En hoelang had je hem in? (je merkt: blij met ervaringsdeskundige)
Maar kon jij je gezicht wel in de plooi houden? Kwam je niet bijna klaar? Dat lijkt me dus zo heftig... En hoelang had je hem in? (je merkt: blij met ervaringsdeskundige)
dinsdag 19 juli 2011 om 18:41
@henber: bedankt voor je reactie. Maakte het voor jou nog uit welke maat eitje je had? En heb je ook die vlinder gebruikt?
Heb even opgezocht wat E-stim was, en ik vind dat nog een stap verder. Het gaat om het voorspel. De controle los laten en me overgeven aan diegene met de afstandsbediening. Is een ei daar wel genoeg voor?
Heb even opgezocht wat E-stim was, en ik vind dat nog een stap verder. Het gaat om het voorspel. De controle los laten en me overgeven aan diegene met de afstandsbediening. Is een ei daar wel genoeg voor?
woensdag 20 juli 2011 om 01:22
Die triling doet mij niks, hoor. Meer het idee dat opwindend is, dat jullie dat allebei weten. Iets in je hebben op zich vind ik al een lekker idee, laat staan buiten de deur. Maar trillen op zich daar kom ik niet van klaar.. het idee dat hij de afstandsbediening heeft is voor mij een leuke toevoeging dan!
Volgens mij heb ik het kleintje (enige wat daar verkrijgbaar was toen), hoorde laatst dat er idd een grotere is, die ga ik vast ook nog weleens kopen
Volgens mij heb ik het kleintje (enige wat daar verkrijgbaar was toen), hoorde laatst dat er idd een grotere is, die ga ik vast ook nog weleens kopen
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
zondag 31 juli 2011 om 16:59
Ties zoals gezegd, je voelt niet echt veel van zo een trilei. Maar het is wel leuk als je samen een geheimpje hebt. Lekker uit eten gaan bijvoorbeeld. Als dan het drankje wordt geserveerd geef je je je partner een kadootje met de opdracht naar het toilet te gaan, en het daar pas open te maken.
Reken er maar op dat je een lekker etentje hebt.
Je kan die eitjes bestellen bij bijvoorbeeld de pabo. Of kopen bij een sekswinkel zoals Cristine la Duc.
Reken er maar op dat je een lekker etentje hebt.
Je kan die eitjes bestellen bij bijvoorbeeld de pabo. Of kopen bij een sekswinkel zoals Cristine la Duc.
zondag 31 juli 2011 om 18:11
Maar de vrouw voelt er toch wel wat van? Ze hoeft echt niet in het restaurant klaar te komen zoals in de film "When Harry met Sally". Maar zou het wel leuk vinden als het haar in ieder geval een beetje opwindt en geil maakt.
Het idee alleen al maakt mij geil!
En vinden jullie een eitje beter of een vlinder? Heb inmiddels even gekeken en er zijn behoorlijk wat modellen. Die zijn ongetwijfeld niet allemaal even goed.
Het idee alleen al maakt mij geil!
En vinden jullie een eitje beter of een vlinder? Heb inmiddels even gekeken en er zijn behoorlijk wat modellen. Die zijn ongetwijfeld niet allemaal even goed.
zondag 31 juli 2011 om 18:16
quote:melief schreef op 19 juli 2011 @ 00:29:
@thee: Vriend wilt mijn reactie zien en daarop reageren met harder en zachter. Hij was ook niet van plan het eerst uit te proberen in mijn hand. En ik moet dan maar van zijn gehoor uit gaan, want ik kan me voorstellen dat ik denk dat de hele wereld het hoort.
Maar kon jij je gezicht wel in de plooi houden? Kwam je niet bijna klaar? Dat lijkt me dus zo heftig... En hoelang had je hem in? (je merkt: blij met ervaringsdeskundige)Hoi Melief, was dit topic even uit het oog verloren. Nee, niet bijna klaarkomen (daar is meer voor nodig) maar wel beetje extra spanning en niet wetend wanneer ie uit of aan wordt gezet. Die van ons hebben iets van 6 soorten vibraties en 4 of 5 snelheden. Dus het voelt wel steeds anders.
Maar kon jij je gezicht wel in de plooi houden? Kwam je niet bijna klaar? Dat lijkt me dus zo heftig... En hoelang had je hem in? (je merkt: blij met ervaringsdeskundige)Hoi Melief, was dit topic even uit het oog verloren. Nee, niet bijna klaarkomen (daar is meer voor nodig) maar wel beetje extra spanning en niet wetend wanneer ie uit of aan wordt gezet. Die van ons hebben iets van 6 soorten vibraties en 4 of 5 snelheden. Dus het voelt wel steeds anders.
zondag 31 juli 2011 om 23:31
Joehoe! Leuk, reacties. Ik heb de ervaringen door gegeven en hij heeft gezegd dat als hij het zou kopen, het als een verassing komt. Ik ben benieuwd. Ik ben bang dat ik er zelf achteraan moet. ;-(
@thee: bedankt voor je reactie. Je hebt ze in verschillende maten, zou grote meewegen in de mate van opwinding?
@thee: bedankt voor je reactie. Je hebt ze in verschillende maten, zou grote meewegen in de mate van opwinding?