Wij beginnen eind 2007 / begin 2008

11-09-2007 13:45 5814 berichten
Zwanger! Naam Lftd. Datum Naam Bijzonderheden Dametje 29 12 aug "Prada" Heeft 1 dochter Pebbles 27 28 aug Eva Heeft 2 dochters Freddy 34 14 sept Thomas Heeft 1 zoon lady_bug 27 5 okt Norah 1 zoon* & 2 dochters Liubi 26 8 nov Pieter Heeft 1 zoon PLUKKIE78 30 19 dec Mark Heeft 1 zoon Pluis363 31 19 dec Ruben Heeft 1 zoon Vlinder1987 22 23 dec "S" Heeft 1 zoon Summerbreeze 22 11 feb Mibb 25 7 mrt 24-1: Verlof! Snok 36 2 mei 20 weken echo goed! ka_30 31 2 juni 20-weken echo goed! Aruba 22

Naam Lftd. Start NOD Bijzonderheden Bloem 27 Sept '07 eind okt. ZKH, verder onderzoek zusvansummer 25 Okt.'07 29-10 6-10: Gyn Beer345 33 Heeft 1 dochter
hallootjes!

Hier nog geen ongi. Wel een heleboel krampjes en steekjes. Vind trouwens mijn borsten zo veranderd. Een beetje wolkig. Met aders! Ga toch maar even testje doen morgen.

@Summer, jeuken jouw borsten misschien aan de zijkant? Bij mij wel!

@Freddy, veel plezier!

Ben in baas zijn tijd. ga snel weer weg
Alle reacties Link kopieren
hoi pluis!!

mijn vriendin die zwanger is schrijft al wel op viva.nl!! mijn andere vriendin niet, die heeft precies net een computer thuis!!

mijn vriendin die zwanger is zat deze wk voor mij even mijn vruchbare dagen uit te rekenen ha ha!! enne zei ze dannuh ben je 22 oktober uitgeteld... tja klinkt allemaal zo eenvoudig he.. hoop dat het ook zo zal gaan !!! we doen ons best en we zien het wel!!!

liefs Koe
Liubi, ik heb het zelf niet, maar heel veel vrouwen die ik nu spreek die zwanger zijn hebben het vreselijk! En aders erbij... Nou Liubi je hebt wel een grote kans zeg..Ik duim voor je, ik hoop het zo!
Dag 31 van de cyclus: geen ongi en geen positieve test. Ga dus maar weer lijdzaam afwachten tot de ongi komt. Heb wel twee dagen lang hele pijnlijke steken in mijn onderbuik gehad. Vraag me dan af wat dat is??

Goed, volgens mij is mijn cyclus nog steeds in puin. Ik wacht af en ik meld me wel weer wanneer er wat is. Maar op zo´n manier schiet het natuurlijk nooooooit op.....(hoe bedoel je ongeduldig?)
@Summer, hoop voor je dat die misselijkheid niet nog erger wordt, want dat is echt niets, zeker niet als je maar zo weinig kunt eten.

Enne 1x is inderdaad genoeg, zo is het bij mij ook gegaan....

@Pluis, je hebt inderdaad zo van die weken dat iedereen wel zwanger lijkt te worden/zijn. Vervelend is dat toch. Wel fijn dat je vriendin je de dingen wat laat relativeren, maar ja, een kinderwens is natuurlijk ook niet zomaar iets...

@Plukkie, ja, ben inderdaad behoorlijk afgevallen, mijn ideale gewicht ligt rond de 62-63 kilo, in oktober zat ik nog op 65 en inmiddels op 58. Ik wil eigenlijk weer minimaal 62 kilo wegen voor ik zwanger wordt, of eigenlijk, ik wil uberhaupt minimaal 62 kilo wegen Lijkt me ook beter voor m'n weerstand.

En jouw startmoment komt ook steeds dichterbij. Het is inderdaad wel handig om dat soort dingen uit te laten zoeken. Bij mij in de familie zijn ook mensen met een erfelijke ziekte, en ik heb het tijdens de ongeplande zwangerschap nog moeten laten testen. Bleek ik gelukkig niet te hebben...

@Vlinder, nog gefeliciteerd met je verjaardag!!! 21, je hebt nog een heel leven voor je!!!

@zus, ook gefeliciteerd! Nu tante, en hopelijk heel snel ook zwanger!!!!

Fijn dat de huisarts je gerust heeft kunnen stellen, en met dat temperaturen heb je zelf ook het idee dat je dan toch wat doet, niet?

@India, lekker he, zo'n dagje waarop je van je zelf vrij mag hebben.....

@Snok, sterkte de komende week, hoop voor je dat het vanzelf snel p gang komt, en anders echt doorvragen hoor, voor zo'n pil. En blijf ook maar gewoon schrijven hoor, kun je hier ook wat van je af praten.

Enne het is toch ook wel een beetje goed nieuws, dat je cyclus toch op gang is. Je schijnt volgens mij nu extra vruchtbaar te zijn, omdat je lichaam "weet" wat het moet doen, nu het pas zwanger is geweest....

@Liubi, sterkte met die lang durende wacht dagen, ik zal voor je duimen.

@Lady, nog nieuws?

Hier geen nieuws, we zijn weer internet aan het afstruinen voor een andere woning, dus hoop dat we daarin misschien eens een beslissing kunnen nemen.

Wel positief nieuws betreffende het ouderschapsverlof, dat kan ik opnemen, dus hopelijk al binnen een paar weekjes een middagje voor mezelf!

groetjes Beer
@zus, ja natuurlijk gefeliciteerd met het tante-schap. Ik wist zelf iets eerder dat ik tante zou worden dan moeder. Maar zou wel heel leuk zijn als jullie minder dan een half jaar schelen toch?

@Liubi, ik vind het volstrekt begrijpelijke en navoelbare ongeduld!

Hier niet zoveel te melden. Blij dat ik eindelijk, ook op mijn werk, 'uit de kast van komen'. Heb het gevoel dat het ukje nu heel hard groeit omdat de afgelopen week buik en rug zo voel. Maar het is heel goed te doen hoor. En vriend blijft onverminderd erg lief. Oja heb eindelijk Kluun gelezen en ik heb gister wel een kwartier zo gelachen dat de tranen me over de wangen liepen. Heeft me goed gedaan
Dag lieve meiden,

Inmiddels heb ik alweer 2uur bloedverlies en krampen. Heb al een verloskundige gesproken en die zei dat het niet per direct iets ergs hoeft te zijn. Ik moet het gewoon afwachten en er rekening mee houden dat het een miskraam kan zijn.

Ben er super van geschrokken natuurlijk! Het ergste is de onzekerheid. Ik weet van gekkigheid niet hoe ik moet zitten, staan of liggen. En of ik nou een boekje moet lezen of tv moet kijken. Je gedachten dwalen er toch weer naartoe.

Ondanks alles gaat het wel goed met me. Mijn vriend is ook een beetje versuft hier. Hij staat nu eten te koken en de sfeer is een beetje depressief en somber.

Hopelijk heb ik binnenkort beter nieuws.. of in elk geval uitsluitsel. Ik gun dit echt niemand, bah..

Nu even (proberen te) ontspannen.
@summer: bah wat naar zeg, en je kan niks anders dan wachten. Het kan natuurlijk allebei de kanten op maar de kans is er wel dat het misgaat.

Ik ben heel hard voor je aan het duimen. Dikke knuffel.

He Summer....wat een naar nieuws. Een domper op de feestvreugde, maar idd wacht het even af....je weet het niet! Hou je taai!

Liefs aan iedereen
He wat fijn, zo snel antwoord.

Bedankt voor de lieve reacties. Ik hou jullie zeker op de hoogte. En mocht het misgaan, dan was het waarschijnlijk toch geen levensvatbaar kindje.
Ohh bah Summer, ik ga heel hard voor je duimen, en hopen op het beste... Dikke knuffel van mij

Rustig aan meis
Summer, ik duim heel hard voor je dat het toch goed gaat.
Hoi Summer,

Niet zo ergerlijk als onzekerheid. Hoop voor je dat er snel duidelijkheid en of gerustelling is. Hou je taai en zoek een beetje afleiding.
Snik snik..

ik weet zeker dat het een miskraam is. Verlies nu ook stolsels en enorm veel bloed.

Ik mag weer naar beneden in het lijstje..

Kom snel terug, nu even ontspannen en mn hoofd leeg proberen te maken.
Shit Summer... Dikke knuffel vanaf hier, doe rustig aan....
Nou Summer wat naar en wat verdrietig!! Blijf maar even in de armen van summerlief vandaag. Ik had het je heel graag gegunt nu, maar dit soort stomme dingen gebeurd een op de acht vrouwen. (f)
summer wat erg! Gewoon domme vraag maar heb je ook hele erge buikkramp?

Heeeeeeeeeeeel veel sterkte en een dikke knuffel
Ja Pluis heel veel buikkramp..bijna ondragelijk soms.

Word zo gebeld door een verloskundige. Had toch maar even het spoednummer gebeld. Wil wel even iemand spreken en even weten wat de procedure nu is.

Verder bedankt voor jullie lieve reacties! Dat het bij jullie allemaal wel heel goed mag gaan en hopen dat ik snel weer zwanger word!!! Ik ga HEEL hard duimen dat jullie dit NOOIT zal overkomen.
Ok van die verloskundige (een man, een lieverd..wauw) mag ik meteen weer beginnen met baby's maken ;). Dus dat ga ik ook zeker doen.

En hopen dat ik snel weer goed nieuws heb! En nu ga ik even ontspannen, dus tot later. En liubi, ik hoop dat je zwanger bent!!!!
Super dat je zo'n lieve verloskundige hebt. Ik hoop dat het bloeden en de krampen snel voorbij zijn...

En dat je dan weer heel snel goed nieuws hebt!!!. Doe rustig aan, ga lekker ontspannen, dat heb je nu denk ik wel nodig...
Ach lieve Summer, wat een pech! Wel fijn dat je zo'n fijne verloskundige hebt gesproken. Maar is het nu definitief dat het mis is gegaan? Of bestaat er nog een kleine kans dat het toch nog goed gaat?

En Snok, jeetje meid, jou houden ze ook in spanning zeg! Wat een onzekerheid... Ik hoop dat er gauw een einde aan die onzekerheid komt!

Jeetje wat een boel onzekerheden hier, Liubi, jij ook al! Jakkes, niet leuk!

Beer, goed te lezen dat jij je weer iets beter voelt! Wat lekker zeg dat je je ouderschapsverlof een stukje op kunt nemen!

Hier niet zoveel te melden eigenlijk. Volgens mij heb ik nu mn vruchtbare dagen dus ook dit weekend weer klussen, deze keer zonder verf en schuurmachines, haha!

Wel handig want ik merk de vruchtbare dagen tegenwoordig aan dat cervix slijm. Ik kan daardoor de dagen zien aankomen :-D Betekend ook dat ik ook deze maand weer een cyclus van ongeveer 35 dagen heb, zou er dan toch EINDELIJK regelmaat in komen?!

Vrijdag heeft trouwens een kennis van me een zoontje gekregen, heb een foto gezien, om verliefd op te worden!!! Als ik dat zo zie gaat het extra kriebelen en hoop ik nog meer dat het hier ook snel raak is!
Jeetje Summer wat onwijs kut voor je zeg, wat is het leven toch oneerlijk. Maar gelukkig mag je van de verloskundige weer verder proberen, hoop voor je dat het net zo snel gaat en je snel weer boven in het rijtje kan komen te staan.

En Luibi voor jou ook een onzekere tijd, geen pos. test en niet ongesteld. Klinkt mij bekend in de oren maar ik was na 35 dagen toch ongesteld, bleehh.

Ik heb wel eens gehoord dat het voorkomt dat he na een negatieve test en 3 dagen wachten toch een positieve test kan krijgen omdat het hormoon nog niet genoeg aanwezig is in je urine, stille hoop mag altijd toch..

Mibb..succes met klussen en hopen dat je over een paar weken ons hier kan verblijden met goed nieuws. begrijp trouwens precies wat je bedoelt met het zien van kleintjes bij anderen, ze zijn zoooo schattig!!

Snok wat een verhaal joh, hoe is het nu?

Nou ik heb dit weekend lekker gedronken (was toch ongesteld) en kaasjes en filet american gegeten, vreemd dat je toch hoopt dat het in 1 keer raak is (wat is de kans hierop nou) en nu het niet zo is baal ik toch wel een beetje. Ach ja ik kan mijn gedachten wel goed verzetten door me bezig te houden met de voorbereidingen voor mijn bruiloft (7 aug). Ik wist trouwens niet dat daar zoveel bij kwam kijken zeg, op mijn koelkast hangt een lijst met things to do. En ik spaar me gek, hoop dat er nog familie zijn spaarvarken wil schenken, ach ja.
@summer, oooooo, hele dikke knuffel....Wat is het toch oneerlijk! Eerst dat blije nieuws en nu dit. Hoe gaat het inmiddels met je? Is de pijn al een beetje over?

Ik ga ervanuit dat die steken die ik 3 dagen had (net alsof er een mes door mijn onderlichaam heen ging) een eisprong was. Dan zou ik over ongeveer 13 dagen ongesteld moeten worden en dan op 44 dagen zitten. Da's dan weer 6 dagen korter dan de vorige keer. En als dat inderdaad de eisprong was, dan ben ik al een tevreden mens hihi. Dan is de boel weer op gang gekomen.

Ok, ik ga er snel weer vandoor!

Summer, heeeeel veel sterkte en ik hoop dat de ergste krampen inmiddels voorbij zijn.
summer wat erg allemaal, die krampen zijn idd niet goed maar als die weg zijn wordt het snel minder!En als de natuur zijn werk doet houdt het wel in dat alles los is en je geen currutage moet of zoiets.Wel fijn dat je zo een lieve arts had heb je ook niet altijd. Dikke knuffel voor jou!

liubi zal wel fijn zijn als je telling klopt weet je teminste wanneer je eisprong is en alles werkt al blijft het natuurlijk gewoon balen!

Mibb succes met klussen

ka zo een bruiloft regelen kost heel veel tijd en energie! Wij hadden een spaarvarken als cadeautip gezet en kregen 6 echte zeer goed gevuld en nog vele enveloppen was een zeer welkome bijdrage.

Maar bruiloft regelen is wel heel leuk wij kregen deze week het trouwalbum, is wel weer erg leuk
Net terug, dus nog niet bijgelezen, maar wil eerst even Summer een hele dikke knuffel geven en veel sterkte wensen, wat oneerlijk, je was zo blij en iedereen voor jou!!

Kom morgen even uitgebreid terug, weekend was heerlijk, man en ik zijn nog aan het nagenieten en gaan deze avond ook nog even samen quality timen.

liefs Freddy

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven