Favoriete sauna
dinsdag 19 juli 2011 om 15:41
met stip op 1:
Thermen Holiday in Zuiwolde
http://sd.thermenholiday.nl/index.php?lang=nl&page=7
kleinschalig en luxe
Thermen Holiday in Zuiwolde
http://sd.thermenholiday.nl/index.php?lang=nl&page=7
kleinschalig en luxe
dinsdag 19 juli 2011 om 15:44
http://www.goldentulipalk ... -beauty-centre.31993.aspx
Pas een beauty dag daar gedaan echt een aanrader..
Pas een beauty dag daar gedaan echt een aanrader..
dinsdag 19 juli 2011 om 16:12
De Veluwse Bron en Sauna Bussloo zijn mooi en ruim opgezet. Groot, zonder dat het overzichtelijk wordt.
Verder vind ik qua kleinschalige sauna's sauna de Heuvelrug in Veenendaal heel leuk.
Wat ik verder een enorme tegenvaller vond (eens maar nooit weer), was de Zwaluwhoeve. Heel onoverzichtelijk, druk, ongezellig. Ik had de indruk dat mensen daar altijd zo positief over zijn.
Verder vind ik qua kleinschalige sauna's sauna de Heuvelrug in Veenendaal heel leuk.
Wat ik verder een enorme tegenvaller vond (eens maar nooit weer), was de Zwaluwhoeve. Heel onoverzichtelijk, druk, ongezellig. Ik had de indruk dat mensen daar altijd zo positief over zijn.
dinsdag 19 juli 2011 om 16:26
1. Devarana Den Bosch
2. Thermen Bussloo
3. Geldrop (klein maar fijn)
niet:
Elysium, alhoewel dat voor mij dichterbij is dan Devarana rij ik graag een stuk langer naar Den Bosch. Zijn ze nog steeds aan het verbouwen in Elysium? Ik vond het onoverzichtelijk, rommelig en sommige plekken waren niet echt schoon.
2. Thermen Bussloo
3. Geldrop (klein maar fijn)
niet:
Elysium, alhoewel dat voor mij dichterbij is dan Devarana rij ik graag een stuk langer naar Den Bosch. Zijn ze nog steeds aan het verbouwen in Elysium? Ik vond het onoverzichtelijk, rommelig en sommige plekken waren niet echt schoon.
dinsdag 19 juli 2011 om 16:29
Ik vind de Veluwse bron heerlijk ruim en groot. Ik hou van veel ruimte buiten en dat hebben ze daar.
Dichtbij huis ga ik graag naar sauna Den Ilp, het ziet er niet uit maar het is er rustig en ze hebben genoeg en comfortabele ligbedden met parasols en windschermen buiten, een fijn buitenzwembad en lekker eten.
In Thermen 2000 is de omgeving prachtig, maar ik vind het verschrikkelijk dat je voor het zwembad weer in een bikini moet.
Dichtbij huis ga ik graag naar sauna Den Ilp, het ziet er niet uit maar het is er rustig en ze hebben genoeg en comfortabele ligbedden met parasols en windschermen buiten, een fijn buitenzwembad en lekker eten.
In Thermen 2000 is de omgeving prachtig, maar ik vind het verschrikkelijk dat je voor het zwembad weer in een bikini moet.
.
dinsdag 19 juli 2011 om 16:40
dinsdag 19 juli 2011 om 16:59
dinsdag 19 juli 2011 om 17:06
Ik ken er maar 2 : thermen holiday in Schiedam en thermen Roosendaal.
De tweede vonden we - ik en de vriendin waarmee ik altijd ga - een stuk minder dan de eerste. Het was zo gebouwd dat er behoorlijk veel hoekjes enzo waren... en je merkte dat mensen dan toch om het hoekje gingen staan om hun badjas weer aan te doen... Daardoor hing er een beetje rare sfeer. Het zwembad en de stoomruimte met sauna waren wel echt heeel chill.
Binnenkort voor het eerst naar Elysium, en ergens binnen een jaar voor het eerst naar de Zwaluwhoeve.
De tweede vonden we - ik en de vriendin waarmee ik altijd ga - een stuk minder dan de eerste. Het was zo gebouwd dat er behoorlijk veel hoekjes enzo waren... en je merkte dat mensen dan toch om het hoekje gingen staan om hun badjas weer aan te doen... Daardoor hing er een beetje rare sfeer. Het zwembad en de stoomruimte met sauna waren wel echt heeel chill.
Binnenkort voor het eerst naar Elysium, en ergens binnen een jaar voor het eerst naar de Zwaluwhoeve.
Liever elitair dan een pauper!
dinsdag 19 juli 2011 om 17:06
Een echte voorkeur heb ik niet, ik heb alleen maar positieve ervaringen.
Kom het vaakst in Bleiswijk, vanwege de ligging.
Thermen Bussloo, prima.
Veluwse Bron, ook prima.
Hier nog niet genoemd : Palestra in Braamt, bij Doetinchem.
Ligt op het terrein van Landal Braamt. Dus daar gaan we binnenkort weer een midweekje naartoe en dan ook een dag naar de sauna.
Kom het vaakst in Bleiswijk, vanwege de ligging.
Thermen Bussloo, prima.
Veluwse Bron, ook prima.
Hier nog niet genoemd : Palestra in Braamt, bij Doetinchem.
Ligt op het terrein van Landal Braamt. Dus daar gaan we binnenkort weer een midweekje naartoe en dan ook een dag naar de sauna.
anoniem_28780 wijzigde dit bericht op 19-07-2011 17:10
Reden: aanvulling
Reden: aanvulling
% gewijzigd
dinsdag 19 juli 2011 om 17:12
Ow, ik ben trouwens ook een keer op een zondag naar Schiedam gegaan in plaats van doordeweeks, maar toen was het wel erg druk. Heel vaak waren de dingen als het kruidenbad en de bubbelbaden enzo ook vol. Nou ja, misschien had er nog wel iemand bijgepast, maar ik ga me niet naakt tussen vreemden wurmen. Voortaan niet meer in het weekend dus.
Liever elitair dan een pauper!