zo vreselijk boos !

19-07-2011 19:44 206 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve viva-dames,

ik heb mijn vriend voor vaderdag een gedeelte van een tattoo sleeve kado gedaan. Hij wilde een sleeve in chicano stijl met veel kleur. Hartstikke mooi, we hebben samen op het internet gekeken. Heb hem op een aantal dingen gewezen (lengte enz) omdat het zijn eerste tattoo is en ik er al bekend mee ben.

We hadden samen afspraken gemaakt, zijn samen de afspraak gaan maken en zouden vandaag ook samen gaan.

Maar doordat ik langer moest werken vandaag, had ik afgezegd en is hij dus alleen gegaan.

Ik smste hem een uurtje geleden wat het is geworden. Krijg ik terug een afbeelding van jezus. Dus ik terug, grapje zeker ?

Nee hoor, hij laat serieus een afbeelding van jezus zetten. Ik ben zo ontzettend woedend. Niet om de afbeelding, maar omdat dit niet de afspraak was. Dit is niet wat we besproken hebben, en komt zomaar ineens uit de lucht vallen.

Nu moet ik er bij vertellen dat ik jezus en maria beeldjes spaar. Toen wij gingen samen wonen, heb ik ze allemaal behalve 1 weggegooid omdat hij ze verschrikkelijk vond. En nu dit :S

Vinden jullie dat ik een reden heb om boos te zijn ? Of heb ik er niets mee te maken ?
Ah, je was me voor Male. Zo storend he, als mensen het slecht spellen
Het gaat natuurlijk allemaal weer nergens over. Maar gezien het feit dat jij eerst al je beeldjes moest wegmikken omdat hij ze gruwelijk lelijk vond en hij er nu een op z'n arm zet kan ik het nog wel een beetje begrijpen.

Waarom heeft hij trouwens jezus op zijn arm gezet? Is hij super gelovig of gewoon omdat het stoer is?
quote:Maleficent schreef op 19 juli 2011 @ 19:57:

[...]

Het is soïso. Met een trema.I know! Maar deze stomme laptop doet geen leestekens . Tokkieding.
Dit doet me denken aan een topic van een paar maanden geleden, precies hetzelfde probleem (en reacties)

[...]

Het is soïso. Met een trema.

Die van Mien...ik vraag me af hoe dronken deze jongeman was..mahahahah!
quote:nummerzoveel schreef op 19 juli 2011 @ 19:58:

Helemaal eens met Madhe en MEFunny. Waar haal je het vandaan om te denken dat jij hier ook maar iets over in te brengen hebt?

Geldt dat dan niet ook voor hem met zijn haarverfopmerkingen?

Als hij inspraak wil bij haar, dan geldt het andersom ook toch?

[...]

Het is soïso. Met een trema.lol
quote:nummerzoveel schreef op 19 juli 2011 @ 19:59:

Ah, je was me voor Male. Zo storend he, als mensen het slecht spellen Ja, daar kan ik echt niet tegen
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Blyt schreef op 19 juli 2011 @ 19:59:

[...]

I know! Maar deze stomme laptop doet geen leestekens . Tokkieding.hahaha, en als deze reactie serieus is, rol ik helemaal van de bank van het lachen.
Istie al thuis? Wacht nou eerst maar even af wat het écht is en waarom hij deze heeft gedasn, misschien valt het allemaal reuze mee!
Klinkt gezellig, hij 3 dagen kwaad om jouw haarkleur, jij over de zeik van zijn tattoo. Klinkt echt alsof ik maar een saaie relatie heb.

Oh, heb je de tatto al gezien of neemt hij je in de zeik?
quote:krokusje schreef op 19 juli 2011 @ 20:02:

[...]

hahaha, en als deze reactie serieus is, rol ik helemaal van de bank van het lachen.Jezus-op-een-tatoo nog aan toe. Ik zet er notabene nog een BEEEP onder ook voor de sarcasmically challenged onder ons
Jij hebt die tattoo kado gedaan dus jij had mogen kiezen; als jij zou willen dat hij Hello Kitty op zijn rug zet, dan is dat jouw goed recht.

Kan hij jou altijd weer terug pakken met Moederdag, door jou een kappersbon te geven en te zeggen dat je haar eraf moet.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Haha blyt, ben je serieus??
quote:alexisss schreef op 19 juli 2011 @ 20:00:

[...]

Als hij inspraak wil bij haar, dan geldt het andersom ook toch?Ik ben niet nummerzoveel, maar ze gaf aan het met me eens te zijn, en ik heb het dus inderdaad over het gedrag van hun beiden gehad.
Paarlen voor de zwijnen hier. Paarlen!

Ik ga mijn Jezusbeeldjes maar eens afstoffen.
quote:alexisss schreef op 19 juli 2011 @ 20:00:

[...]

Als hij inspraak wil bij haar, dan geldt het andersom ook toch?ja. het enige verschil is, als hij boos word past zij zich aan, andersom niet (en lastiger met een tattoo)
Des-ree, nogmaals: wat in hemelsnaam vind jij nog waadevol, toevoegend, leuk aan je partner/relatie. Alle topics stromen over van kommer en kwel.
En volgend gaat geef je gewoon weer een after-shave. Probleem opgelost.[/quote]

en jij bepaalt voortaan uiteraard zelf in welke kleur je je haar verft.... tssssk
@alexisss

Zijn haarverf-woede is wat mij betreft net zo belachelijk.
opzich gaat het goed binnen onze relatie hoor. We overleggen alle belangrijke dingen, en wanneer de een het er niet mee eens dan sluiten we een compromis of gebeurt het niet.

Ik ben niet boos om wat hij laat zetten, ik ben boos omdat we van te voren samen hadden doorgesproken wat hij wilde en hoe hij het wilde. Dat heeft hij allemaal zelf uitgezocht en uitgekozen. Heb ik me niet mee bemoeid, heb hem wel tips gegeven over kleuren. Bijvoorbeeld dat felblauw wat moeilijker te zien is op zijn huid (licht getint) en dan kleine dingen kunnen doorlopen na verloop van tijd.

Over dat haren verven: Daar hadden we het een tijdje ervoor over gehad. Hij vond het maar niets. Ik liep een paar weken later toevallig tegen een pakje rood aan, en dacht heej laat ik het toch maar eens proberen. Was niet goed uitgevallen, dus moest het hoe dan ook oververven. Maar hij was er vervolgens link om omdat we het er van te voren hadden over gehad, en hij het niet mooi vond. Goed nadat was uitgepraat hadden we de afspraak gemaakt om belangrijke en (semi)permanente zaken samen te overleggen. Ik vind dit behoorlijk permanent !

Daarnaast ben ik ook bang dat hij hier spijt van gaat krijgen. Hij is niet gelovig, niet gedoopt en zijn halve familie zit bij de jehova. Wat denk je dat hij scheve blikken gaat krijgen ?

Ik vind het zonde van wat een hele mooie tattoo had kunnen worden, ben boos omdat hij zomaar zijn eigen plan trekt en teleurgesteld omdat hij achter mijn rug om zoiets doet.

Had hij van te voren gezegd, ik wil een jezus was er niets aan de hand geweest. Dan had ik waarschijnlijk gezegd dat dat niet mijn keuze zou zijn, maar dat het zijn lichaam is.

Of ik hem binnenlaat ? Denk het wel, maar we gaan een heel pittig gesprek hebben !
Succes!!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
.
anoniem_118262 wijzigde dit bericht op 16-10-2011 19:30
Reden: daarom
% gewijzigd
Als jij vindt dat jullie relatie goed gaat ondanks alle kommer en kwel topics, hebben wij een verschillend idee over een goede relatie.

Succes verder.
@Des_ree

Waarom stel je hier een vraag als je de reacties niet serieus neemt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven