Longdistance deel 10!!!!

07-10-2007 22:06 2899 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoera, een jubileum!

haha, ja. Maar als de poules afgelopen zijn, zijn 't niet meer 3 wedstrijden per dag gelukkig. Niet dat er verder iets boeiends te zien is op tv, dus eigenlijk maakt 't niet veel uit.

Maar mooie jurk zeg! Gaat vriendje mee in bijpassende smoking?
Ik moet eerst maar eens afwachten hoe de jurk er in het echt uitziet en hoe hij mij staat. Heb hem tot nu toe alleen maar in plastik achter tralies gezien.... (in de portiersloge dus, wel handig zo een portier die alle spullen voor je aanneemt) Als die mij staat en ik hem houd, dan zal ik vriend wel een foto laten maken .

Geen smoking voor vriend, wel een mooi pak. Een tante en oom van mij hebben een herenbekledingfabrik. Ze hebben een aantal eigen merken en handelen ook met andere merken, daar mag staks iedere man van mijn familie een pak uitzoeken. Dat zit wel goed.

Ik ga maar eens naar bed. Ik moet uitrusten en morgen weer nuttige dingen doen.
Mocht Otto niks zijn, dan hier een tip voor Es

galajurken

Jooles, je hoeft niet per sé op singlesreis (zoekenden). Je kunt ook kiezen voor een 'gewone' groepsreis. Er zit altijd wel iemand of een stel bij waarbij het klikt. (Ook waarmee het helemáal niet klikt )

Alleen eten vind ik niet erg.

Voor mijn 30ste verjaardag moest ik van mezelf maar eens volwassen worden. Toen ben ik een bijna week weggeweest (in Nederland) met een stapel boeken, een dagboek en badfrutsels. Heb elke avond alleen gedineerd in een restaurant (geen Amerikaans ), veel dingen ondernomen als museabezoek, grachtenvaart en de kroeg in.

Wat een heeeeerlijke tijd.

Bij 2 restaurants kreeg ik een hoop aangeboden, omdat ze dachten dat ik een recesent was, omdat ik zat te schrijven in mijn dagboek.

Het moeilijkste gedeelte vond ik niet zo zeer siteseeing, maar de eerste keer in een restaurant de vraag beantwoorden: U bent alleen?

Kman is definiteif in Istanbul.

Arme man zit tijdelijk in een huis van iemand anders. Daar wonen een stokoude moeder (hoewel je eigenlijk nooit weet hoe oud die vrouwen zijn, ze lijken 103, maar zijn dan pas 65 ofzo) en een jongste zoon. Arme Kman zit nu bliksemafleider te spelen, zit gevangen tussen hun dagelijkse ruzies. Veel en hard werk en is de enige remedie voor een gezonde psyche. Met natuurlijk op zoek naar een appartement.
Verdomme! Kan wéér niet in de AK komen... Snap er niks van, zucht. Maar weer een mailtje naar Microsoft helpdesk gestuurd. Als iemand nog tips of trucs heeft?

Rianne, da's lief, dank je wel!

Es, zeker mooie jurk! Enenen, issie in t echt net zo mooi?

Kjong, gaaf dat je zelf op stap bent gegaan. Is bij mij toch een beetje een drempel. Maar ik ga eens kijken naar Isiss d'r tips (dank daarvoor!), misschien zit er iets leuks tussen.
quote:kjong schreef op 26 januari 2008 @ 14:26:

Het moeilijkste gedeelte vond ik niet zo zeer siteseeing, maar de eerste keer in een restaurant de vraag beantwoorden: U bent alleen?

.

Haha gelukkig heb ik dat al voor 't eerst gedaan op mijn zestiende in Salou (en believe me, daar eet níemand alleen ). Ik heb er nu totaal geen problemen meer mee. Neem ook geen boeken oid meer mee als 'afleiding'.

Fijn dat Kman in elk geval onderdak heeft voor die eerste periode waarin hij een appartement aan 't zoeken is!
Ik hoop dat voor Kman alles goed uitpakt in Istanbul.

Jurk is mooi, maar nu ik de link van Kjong zie weet ik het nog niet, misschien zijn er nog wel mooiere. Ik denk dat ik daar ook nog maar ga kijken of zo. Een beetje jurken passen is wel leuk. Ik was voor de kerst all eens op pad geweest, omdat iedereen zegt dat je rond de Kerst zo mooie feestkleding kon vinden, maar ik vond er niets. Of het waren dingen die echt op de kerst gericht waren en geen bruiloft in mei. Deze jurk had ik eigenlijk in een opwelling besteld, ik wilde hem gewoon in het echt even zien en dacht dat als het niets is ik alleen 5,50 aan verzendkosten kwijt ben. De bruiloft is ook nog vier maanden weg, dus ik heb wel nog even

Ik zal vanavond vriend nog wel vragen een foto te maken, die zet ik op de bekende plek. En dan ga ik nog verder kijken, want deze jurk stuur ik vrijwel zeker toch terug en bestel hem nog weer in een kleinere maat. Ik zit op het moment net tussen maat 40 en 42, toen ik voor der Kerst jurken paste moest ik echt maat 42 hebben, maar nu ben ik alweer wat afgevallen en kom weer meer in de richting van maat 40. En dat is ook goed zo want dat is al jaren mijn maat en ik snap er niets van dat ik ineens een paar kilo omhoog was gegaan, of zou het aan lekkere etentjes met vriendlief en avonden met een dvd en een zak chips op de bank liggen? Nee toch?

Ik wilde mijn vorig bericht ook nog aanpassen en die link kleiner maken, maar ik weet niet hoe. Uitleg iemand?

Alleen uit eten gaan vind ik helemaal niet erg, heb het ook al vaak gedaan. Maar ik vind het sowieso niet eng om dingen alleen te doen en kan er erg van genieten gewoon mijn gang te kunnen gaan en niet sociaal te moeten doen. Als ik ergens op bezoek ben dan ga ik ook altijd liever alleen de omgeving verkennen en zie mijn gastvrouw/heer dan s'avonds wel weer eens terug, als dat ik op sleeptouw genomen wordt.

Samen dingen doen is ook leuk en als ik moet kiezen gaat daar ook mijn voorkeur naar uit, maar een mix is het leukste.
Jooles geen tips, ik heb eigenlijk nooit problemen met de ak. Misschien een andere browser proberen? Firefox of zo? Weet niet wat je nu gebruikt?
Haha, je krijgt nu het horloge van Berliner gratis bij een abonnement op de viva. Alleen is die van Berliner bruin en ik denk nog groter.

Mooie jurk Es.

Ik kan redelijk goed in m'n eentje eten. Maar het hangt een beetje van de situatie af.
Fille: maar da's dan wel een vrouwenhorloge, of niet?

Ik ga er op zich ook best graag in m'n eentje op uit om de boel te verkennen, als ik bij iemand op bezoek ben. Maar dan heb je 's avonds wel weer iemand om mee te kletsen en zo. Zo'n hele week in m'n up vind ik dan weer wat minder, ik ben nl ook niet zo'n ster in het spontaan contact maken met anderen. Maar goed, er zijn genoeg aanbieders voor groepsreizen en zo, dus ik zal wel wat leuks vinden. Wat wel weer een nadeel is van zo'n geheel georganiseerde groepsreis is, is dat je dan bijna helemaal geen tijd voor jezelf hebt. Iets ertussenin zou ideaal zijn, als je behoefte hebt om met anderen te gaan eten/de omgeving te gaan bekijken, dan kan dat, als je zin hebt om er in je eentje opuit te gaan, dan kan dat ook.

Poeh, ik stel wel hoge eisen, geloof ik
Nou, volgens mij is het een unisex-horlge, maar ik heb de mega-versie gekozen omdat ik me niet kan voorstellen dat een vrouw met zo'n enorm ding gaat lopen.

Af en toe alleen zijn lijkt mij ook een must. Ik heb dat echt wel nodig. Niet dat je op de wc zit en denkt: 'hoelang kan ik hier blijven zitten want ik word gek!' Ik heb dat soms wel in Berlijn. Als ik er een aantal dagen ben vind ik het heerlijk als Berliner iets moet doen en ik even alleen kan zijn. Al is het maar eventjes alleen in de metro zitten.
Jooles, volgens mij is wat jij zoekt meestal wel te vinden in reizen naar een bepaald gebied waarbij je dan de hele week in hetzelfde hotel zit. Je kan je dan inschrijven voor excursies, maar je kan ook de hele week op je strandstoel blijven liggen.

Fille, grappig van die wc, mijn moeder heeft weleens datzelfde voorbeeld gegeven. Ik heb dat echt nog nooit gedacht . Wel deden vriend toen we nog long-distance-ten regelmatig dingen apart. Ging hij met zijn vrienden uit en ging ik in bad en tv kijken en een boek lezen bv. Even dacht ik 'ben ik wel normaal?! We zien elkaar nooit en als we elkaar zien wil ik alleen zijn', maar mijn moeder (ja met dat wc voorbeeld nog in haar achterhoofd waarschijnlijk) zei van wel en toen heb ik 't van me afgezet
Ja, ik vraag me dat ook wel eens af. Maar ik heb gewoon echt af en toe tijd 'in mijn hoofd' nodig. Ik heb dat gevoel op de wc wel eens gehad. Toen ik met mensen aan het rondreizen was (gek genoeg wist ik niet meer hoe ik in m'n eentje moest functioneren toen ik de laatste na 2,5 maand op de bus zette). In Berlijn werd ik ook wel eens gek door de hoeveelheid mensen in huis. Gelukkig had ik mijn eigen kamer. Eén keer was er een feest en lag er een jongetje in mijn bed te slapen (snurken!!!) toen ik thuis kwam en ik besef nu dat ik toen misschien lichtelijk geflipt ben. Waarschijnlijk omdat 'MIJN' ruimte ingepikt was. En ik kon niet flippen want er was een feestje! Heb ik netjes uitgesteld tot na het feestje. Vreselijk genant eigenlijk.
Ik vraag me ook wel eens af wanneer ik op kamers kan.
Grenzen stellen Kjong. 'Op je achttiende mot je ut huis uit!'
Maar, ik ben al 18 geweest.
Zoiets?

Of liever hier?

Leuke huisgenoten

Goed plan om weer op kamers te gaan denk ik
Je hebt gelijk. Lijkt me énig!

~goiot de luiers in de ring, begint met pakken~
En aangekoekte poep aan de wc, neem ik aan?
Als je denkt dat een studentenhuis ranzig is.

Neem gerust kinderen.
Ja, kinderen zij über-ranzig. Eigenlijk zou je ze vacuüm moeten verpakken tot ze achttien zijn! Oude of zieke mensen zijn ook ranzig. Dieren ook. Oude of zieke mensen met huisdieren helemaal.
Het plan is definitief.

Ik vraag me alleen af, wáar ik op kamers zal gaan.

Amsterdam nee

Brussel nee

Groningen nee

Parijs nee

Maastrigt nee

Istanbul mwah

Zandvoort nee

Hawaii mwah

Wassenear mnee

St Tropez mmm...
Doetinchem?
oh shit, d'r is 'n leuk plaatje dat er tussenin stond verdwenen. 12 man op kratjes-als-stoel in 'n kamertje van 8 vierkante meter. Ook gezellig.

Je kan ook bij ons 'n kamer komen huren. Uitzicht op 't klooster.
quote:Jooles schreef op 26 januari 2008 @ 15:20:

Verdomme! Kan wéér niet in de AK komen... Snap er niks van, zucht. Maar weer een mailtje naar Microsoft helpdesk gestuurd. Als iemand nog tips of trucs heeft?

Jooles, sta je misschien op je eigen computer ook onder een andere msn naam ingelogd? Voorbeeld, als mijn dochter op haar msn op mijn computer zit kan ik niet in de AK. Dan krijg ik een melding dat het alleen voor leden is blablabla. Misschien is dat het?

Es poepiesjiek hoor!

Wie wil er alleen zijn? Nou ik?? Gisteravond mocht zoon even bij de buren wat komen drinken. Ik zat zo te genieten van de rust (en vergat spontaan de tijd) dat ik hem maar om half 10 ben gaan halen. Hij zou thuis gebracht worden....ach mensen zonder kinderen....schattig, die hadden niet in de gaten dat die kleine monstertjes tussen 7 en 8 horen te liggen. Maar bomt niet, ik had het rustig!

Kjong, ok dus mijn meuk in de schuur kan dan naar Istanbul?

Tsja, dat had ik ook wel willen weten een betrouwbaar verzendgebeuren. TPG/TNT whatever, was simpel. Hollakidee, postzegel van ¤ 22 erop en weg met de doos. Later zat ik me te bedenken....maar nou weet ik nooit waar de doos uithangt.....en dat weet ik nog steeds niet. Hoppa, weg geld. Weer nieuwe cursus kopen. Zal dat zo ingecalculeerd zijn? Zal je het dan sneller opgeven ofzo?
Nee, mijn Romeinse rozenkrans is ook foetsie. Dus ze zijn bij TPG/TNT ofwel corrupt tuig ofwel aardslui.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven