relatie net beeindigd..

14-07-2011 22:48 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
X
He bah, da's niet leuk. Gelukkig kun je bij een vriendin terecht.

En wat nu? De tijd nemen. Je hoeft niet direct allerlei beslissingen te nemen voor de rest van je leven. Verwerken, huilen, slapen, praten, comfort food eten, van je af schrijven... dat soort dingen. Voor hem geldt hetzelfde, al is het denk ik beter als je je daar niet probeert mee bezig te houden (moeilijk, ja).

Sterkte!
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
Nou, dan kun je nu op zoek naar iemand die jou wel waard is toch?! (En laat die arme jongen alstjeblieft met rust. Uit is uit. )
Beetje het zelfde waardoor mijn relatie ook over is gegaan. Alleen was hij de gene die het stopte! Meid het is nu allemaal schrikken en erg maar over een tijd weet je dat dit de beste keus is
Ja, zo gaat dat soms.
quote:Substanza_ schreef op 15 juli 2011 @ 07:26:

Ja, zo gaat dat soms.

idd

Dingen gaan zoals ze gaan, accepteren is dan het beste. TO vraag jezelf bijv. af:

stel ik me aan of verdien ik beter?

Sterkte en veel wijsheid gewenst!
X
quote:schuilnaamhebber schreef op 15 juli 2011 @ 09:39:

Ik denk ook wel dat het de juiste beslissing is geweest. We pasten niet bij elkaar en haalden negatieve kanten bij elkaar naar boven. En ik was de laatste tijd echt niet happy meer in de relatie. Ik hou nog steeds superveel van hem. En dat maakt het verrot en moeilijk!! Ik ben niet ineens vergeten wat ik in een vorig topic geschreven heb. Maar ik had gewild dat we er samen uitkwamen. Het was heus niet alleen zijn focus op zijn studie die onze relatie deed eindigen. Gewoon de verschillen...

Ik hoop echt voor je dat je je er dan ook daadwerkelijk een keer bij kan neerleggen. Je maakt het jezelf zo moeilijk!

Sterkte
X
quote:schuilnaamhebber schreef op 15 juli 2011 @ 15:50:

nu mailt hij me steeds. zegt dat hij niet wil dat het voorbij is, dat hij me mist etc...

ik kan nu nog wel goed voet bij stuk houden, omdat ik echt goed over mijn beslissing heb nagedacht ener echt achter sta.

maar ik heb zo lang gewild dat het goed zou komen, zo lang van alles geprobeerd en geen respons gekregen.

nu maak ik het uit en krijg ik te horen hoe graag hij met me verder wil. dan had hij daar toch eerder mee moeten komen?

Heb je het daarom uitgemaakt, om dit te horen?

Trouwens dat wist je toch wel, je zegt in OP dat je zoveel van elkaar houdt, maar dat het niet werkt.
X
quote:schuilnaamhebber schreef op 15 juli 2011 @ 15:50:

nu mailt hij me steeds. zegt dat hij niet wil dat het voorbij is, dat hij me mist etc...

ik kan nu nog wel goed voet bij stuk houden, omdat ik echt goed over mijn beslissing heb nagedacht ener echt achter sta.

maar ik heb zo lang gewild dat het goed zou komen, zo lang van alles geprobeerd en geen respons gekregen.

nu maak ik het uit en krijg ik te horen hoe graag hij met me verder wil. dan had hij daar toch eerder mee moeten komen?

Dat is zijn gevoel. En dat is waarschijnlijk ook jouw gevoel trouwens.

Het enige advies dat ik kan geven - vanuit de grond van mijn hart- verbreek al het contact.

Geen sms, geen mail, geen telefoontjes, geen checken van hyves of facebook of twitter, geen whatsapp.

Gewoon helemaal kappen. Dat is heel moeilijk en heel pijnlijk, maar dat werkt het best.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Jullie relatie werkte gewoon niet, dat was voor alle meelezers op jouw topics duidelijk. Voor jou zelf trouwens ook wel geloof ik.

Het is goed dat je deze stap genomen hebt.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
X
Oef die leegte is zwaar, maar het is nog maar een paar dagen sinds het uit is..

Je moet voor jezelf die leegte invullen. "opeens" ben je vrijgezel en hoor je niet meer bij een "wij" maar ben je een "jij". Dat is een ommezwaai waar je aan moet wennen, en een nieuwe vent is niet direct de oplossing.. (misschien voor een nachtje ofzo maar dat kan niet iedereen)
Ik herken je gevoel, schuilnaamhebber! De leegte, de eenzaamheid..... en toch moeten we er doorheen, want zowel jij als ik weten dat het beter is zonder onze exen. Dat de situatie over een tijd beter wordt. Dat we dan gelukkiger zullen zijn dan wanneer we gebleven waren. Alleen moeten we nu door de zure appel heen bijten, en dat doet pijn. De dagen aftellen totdat we weer gelukkig zijn. Sterkte!
X

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven