Ga naar Ijsland!!!!!
donderdag 8 oktober 2009 om 22:04
Lieve forumlezers!
ik kan echt iedereen die van de natuur, paardrijden en spirutaliteit houdt Ijsland aanbevelen!
Ben er meerdere keren geweest
had daar namelijk een vriend wonen
en het is echt geweldig!
Als je veel aan je hoofd hebt of hebt gehad huur een paard, en maak een fijne buitenrit!
Op eigenlijk alle stukken buitenaf kun je zo ver kijken!
het maakt je hoofd weer licht als je dat gezien hebt!
Ook de hoofdstad Reijkjavik is echt top
verwacht geen supergroot centrum, maar een heel gezellige lange winkelstraat met veel leuke tweehandswinkels!
Ga echter niet langer dan 4 dagen, want dan heb je het wel gezien!
Doen hoor!
je moet het gezien hebben!!
ik kan echt iedereen die van de natuur, paardrijden en spirutaliteit houdt Ijsland aanbevelen!
Ben er meerdere keren geweest
had daar namelijk een vriend wonen
en het is echt geweldig!
Als je veel aan je hoofd hebt of hebt gehad huur een paard, en maak een fijne buitenrit!
Op eigenlijk alle stukken buitenaf kun je zo ver kijken!
het maakt je hoofd weer licht als je dat gezien hebt!
Ook de hoofdstad Reijkjavik is echt top
verwacht geen supergroot centrum, maar een heel gezellige lange winkelstraat met veel leuke tweehandswinkels!
Ga echter niet langer dan 4 dagen, want dan heb je het wel gezien!
Doen hoor!
je moet het gezien hebben!!
zaterdag 10 oktober 2009 om 10:58
zaterdag 10 oktober 2009 om 18:02
zaterdag 10 oktober 2009 om 22:43
quote:elev schreef op 08 oktober 2009 @ 23:59:
Ik vond IJsland ook bijzonder en erg leuk, maar ik begrijp niet helemaal waarom je een nick aan moet maken om dat hier met een paar superlatieven en veel uitroeptekens te komen vertellen.. Welke reacties wil je precies?
Hoi Elev,
In principe wil ik hier nu niet echt een reactie mee ontlokken.
Omdat ik zelf heel enthousiast ben over het land, dacht ik laat ik het eens als tip vermelden.
Als mensen toch reageren is dat hun ding.
Mijn vraag aan jou is: waarom zou ik geen nick aan mogen maken?
En waarom zo'n negatief bericht?
Vriendelijke groetjes
Ik vond IJsland ook bijzonder en erg leuk, maar ik begrijp niet helemaal waarom je een nick aan moet maken om dat hier met een paar superlatieven en veel uitroeptekens te komen vertellen.. Welke reacties wil je precies?
Hoi Elev,
In principe wil ik hier nu niet echt een reactie mee ontlokken.
Omdat ik zelf heel enthousiast ben over het land, dacht ik laat ik het eens als tip vermelden.
Als mensen toch reageren is dat hun ding.
Mijn vraag aan jou is: waarom zou ik geen nick aan mogen maken?
En waarom zo'n negatief bericht?
Vriendelijke groetjes
woensdag 20 juli 2011 om 09:09
quote:dolfje schreef op 08 oktober 2009 @ 22:22:
Thuisblijven is dat ook??Wat is dat nou weer voor een stom antwoord...Inderdaad een stom antwoord. Sowieso hou je de reiskosten in je zak, dus het is altijd goedkoper om thuis te blijven. Ik ben vorige maand 2 weken in IJsland geweest, prachtig land en mooi weer gehad. Als ik thuis was gebleven had me dat 1000 euro gescheeld.
Thuisblijven is dat ook??Wat is dat nou weer voor een stom antwoord...Inderdaad een stom antwoord. Sowieso hou je de reiskosten in je zak, dus het is altijd goedkoper om thuis te blijven. Ik ben vorige maand 2 weken in IJsland geweest, prachtig land en mooi weer gehad. Als ik thuis was gebleven had me dat 1000 euro gescheeld.
zondag 24 juli 2011 om 13:29
Wij zitten er aan te denken in december een paar dagen Reykjavik mee te pakken onderweg naar New York. Is ook niet zo heel veel duurder, met Icelandair bijvoorbeeld rond de 650 euro. We denken dan aan een dag of drie Reykjavik. Is dat zo ongeveer voldoende om wat hoogtepunten mee te pakken zoals de Blue Lagoon?
zondag 24 juli 2011 om 13:44
Ga over 6 weken voor de 2e keer naar ijsland. Eerste keer als stopover naar NY, 3 dagen was genoeg voor Reykjavik en omgeving.
Er worden heel veel tours naar o.a. de Blue Lagoon en de geisers aangeboden, daar hoef je voor die paar dagen geen auto voor te huren.
Ik heb nu met een superdeal van Icelandair voor ¤ 180 een retour geboekt, ga er voor 8 dagen heen. Auto huren en overnachten in hostels of farmstays, de B&B's van IJsland.
Ik denk dat ik voor alles voor deze week zo'n ¤ 1000,- kwijt zal zijn. Maar het scheelt waarschijnlijk dat ik geen alcohol drink
Er worden heel veel tours naar o.a. de Blue Lagoon en de geisers aangeboden, daar hoef je voor die paar dagen geen auto voor te huren.
Ik heb nu met een superdeal van Icelandair voor ¤ 180 een retour geboekt, ga er voor 8 dagen heen. Auto huren en overnachten in hostels of farmstays, de B&B's van IJsland.
Ik denk dat ik voor alles voor deze week zo'n ¤ 1000,- kwijt zal zijn. Maar het scheelt waarschijnlijk dat ik geen alcohol drink
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
zondag 24 juli 2011 om 15:26
Ik ben er al een paar keer geweest, de laatste keer was een rondreis het hele eiland rond. Huurauto was erg duur, evenals accommodaties. Soms echt schandalig wat ze voor een simpele kamer met bad en wc op de gang durven te vragen. Qua restaurants en supermarkt vond ik de prijzen wel gaan. Na helemaal rond geweest te zijn heb ik een veel betere indruk dan alleen rond Reykjavik, dat ken ik nu wel. Vond de stad niet schokkend, na 3 dagen ben je er klaar. Maar daarvandaan gaan wel toffe excursies naar andere gebieden en bezienswaardigheden. Vriendelijk volk en de meesten spreken Engels. Ik ben helemaal niet spiritueel geworden hoor.