pastasalade

20-07-2011 16:03 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik heb pasta over, vanaaf bak ik spekjes uit, heb pijnboompitten en sla; maar hoe verder? Waar kan ik het smeuig mee maken?

Eet trouwens glutenvrij en de pasta is wat droger, dus mag wel een lekker spulletje doorheen

Dank jullie wel
Het spekvet wat gebruiken om het wat smeuig te maken?

Beetje mayo, aangelengd met wat water?

Olijfolie?
Klik

Klikklik

Liever elitair dan een pauper!
Beetje knoflookolie. Heb je zongedroogde tomaatjes op olie in huis? Fijnhakken, niet laten uitlekken en erdoor mengen, handje olijven misschien, fijngehakt augurkje.
verba volant, scripta manent.
Geitenkaas! Zó lekker! Die rolletjes uit elkaar brokkelen boven de salade, is een super combi met spekjes.
Pesto, roomkaas, balsamico?
Ik heb trouwens met Sinterklaas een lekkere salade gegeten, en de anderen hadden er ook spekjes in. Ik weet niet meer precies wat er in ging, maar er zaten volgens mij ook gebakken paddenstoelen en geitenkaas in. En inderdaad pijnboompitjes.
Liever elitair dan een pauper!
Je kan ook van een paar kazen een kaassaus maken. Of boursin.

Lekker met stukjes ham of zalm erdoor. Lente ui, champignons, gedr. tomaten, wat je lekker vindt.

Ik zou een smeuig kaas of tomatensaus maken. En erin doen wat je lekker vindt.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik maak hem vaak in deze samenstelling:

avocado in stukjes, wat cherry tomaatjes, uitgebakken spekjes (of bacon in reepjes snijden en bakken), geitenkaas met honing en dan een dressing maken met witte balsamico, citroensap, mosterd, olijfolie en op smaak brengen met peper en zout!
Ik vind de pijnboompitten alleen schreeuwend duur de laatste tijd en vervang dat nu door gehakte walnoot.

net zo lekker en stukken goedkoper!
Thnx kalliope, scheelt mij weer zoeken en linkjes plaatsen
terwijl ik zit te smikkelen van mijn pastasalade, met pijnboompitten (goede tip walnoten voor de volgende), spekjes, kip, cherrytomaatjes, rucola en boursin dank ik jullie hartelijk voor deze heerlijke lunch!

Ohw en schaam dat ik niet zelf wat beter gezocht heb,

Dank jullie wel
Even naar de AH xl voor spicy falafel,creme fraiche met geitenkaas erin en losse geitenkaasjes met honing.

En uiteraard komkommer etc..

Dat maak ik altijd voor vrienden,they love it!
Internagelaktisch

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven