podium smile

20-07-2011 23:05 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als een goeie kennis je een e mail stuurt.Met je hebt een podium smile.Is dit een grapje of is dit niet aardig bedoeld?
Geen idee, wat stond er verder, wat was de aanleiding?
"je hebt een rotkop maar wel een podiumsmile"

Of

"je optreden was geweldig en je hebt echt een podiumsmile"
En dit staat bij seks omdat....?
Als ie zegt You've really got a podium smile check it out on www.huppeldepup.com dan is het niet grappig en niet aardig maar een mail die je meteen weg moet gooien.
quote:alexisss schreef op 20 juli 2011 @ 23:14:

En dit staat bij seks omdat....?

Omdat een podium smile heel sexy is?

Maar ehm... wat is een podium smile?
Hij bedoelde vast een Prodent-smile maar ja dat auto-aanvullen op die telefoons tegenwoordig he...?
Ah ja, dat zal het zijn BAM!
Had je hier niet een van je bestaande topics voor kunnen gebruiken?
Tuuluk niet Moon, dit is toch een heel ander probleem?

Man je zal maar de problemen van Harriet hebben zeg en die allemaal in 1 topic zien staan daar word je acuut depri van joh

Ben blij dat ik niet zoveel en zulke erge problemen heb als zij.
Een podium smile is een nep lach, die je gebruikt als je op "een podium" staat. Ik zou het niet als een compliment zien.
Waarschijnlijk heb je de smile van iemand die op het podium staat.

Dat kan dan een smile zijn omdat je eerste bent geworden en echt lacht of omdat je 3e bent geworden en nep lacht.
Je zou (zuiver hypothetisch natuurlijk) die goede kennis ook even terug kunnen mailen en vragen wat hij/zij er in vredesnaam mee bedoelt?
Ik zou altijd doen alsof hij mij een reuze compliment maakt met geen spoor van argwaan en dan: next, volgend onderwerp.

Mocht hij het niet prettig bedoeld hebben dan kaatst dat dan naar hem terug. En dan was het hoe dan ook niet de moeite.
quote:manikshamanik schreef op 20 juli 2011 @ 23:57:

Je zou (zuiver hypothetisch natuurlijk) die goede kennis ook even terug kunnen mailen en vragen wat hij/zij er in vredesnaam mee bedoelt?

Precies! Want wat is in godsnaam een podiumlach? Hetzelfde als een filmlach? Of een soaplach? Of een catwalklach?

Ik zou eerst willen weten wat de persoon ermee bedoelt, voordat ik me zou afvragen of het positief of negatief is bedoeld.
Een gemaakte lach, waarschijnlijk, denkt-ie.

Maar je hoeft niet naar ieders mening te luisteren, zeker niet als die bedoeld is om je onzeker te maken of iets in te peperen..
Maar dan nog, Bahco. Je lacht of glimlacht toch omdat je het meent?! Anders ben je een acteur of actrice in mijn optiek. Ik zou dat nooit doen om een bepaald effect te bereiken.
quote:Bahco schreef op 21 juli 2011 @ 00:05:

Ik zou altijd doen alsof hij mij een reuze compliment maakt met geen spoor van argwaan en dan: next, volgend onderwerp.

Mocht hij het niet prettig bedoeld hebben dan kaatst dat dan naar hem terug. En dan was het hoe dan ook niet de moeite.Helaas beantwoord hij deze vraag van mij niet.
quote:batwom schreef op 20 juli 2011 @ 23:40:

Een podium smile is een nep lach, die je gebruikt als je op "een podium" staat. Ik zou het niet als een compliment zien.Hij wil altijd in het middelpunt staan!,Als wij hardlopen.en ik lach altijd..ik ben een positief persoon,en uiteraard win ik veel 1 e prijzen..en uiteraard lach ik dan ook op het podium.HIJ kan mij niet inhalen..en loopt nu 200 km in een weekend,en daardoor krijgt hij ook aandacht.Niemand heeft dit nog ooit tegen mij gezegd.dar ik een podium smile heb.Als ik hem zie is hij zo aardig.
quote:mamalief schreef op 20 juli 2011 @ 23:32:

Tuuluk niet Moon, dit is toch een heel ander probleem?

Man je zal maar de problemen van Harriet hebben zeg en die allemaal in 1 topic zien staan daar word je acuut depri van joh

Ben blij dat ik niet zoveel en zulke erge problemen heb als zij.Dank je voor je compliment! en jij hebt geen problemen,? Ik schrijf ze hier gewoon van me af meer niet.
Ja....! En wat heeft dit met seks te maken...? Had je niet beter op een ander forum kunnen posten dan....?
quote:mamalief schreef op 20 juli 2011 @ 23:06:

Geen idee, wat stond er verder, wat was de aanleiding?Er was geen aanleiding voor.zomaar schreef hij dat.
Bedankt voor jullie opbeurende antwoorden! Lief van jullie.De topic is niet op de sexs topic...maar op de family en vrienden.is foutje van de redactie?
En dan kijk je niet verder dan je neus lang is? Ik heb er zo mijn bedenkingen bij.
Family en vrienden topic? Ik zit hier al meer dan 10 jaar, maar die heb ik schijnbaar gemist.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven