Miljonair!

21-07-2011 19:25 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Yes yes yes! Ik heb afgelopen weekend 5,2 miljoen gewonnen in de staatsloterij! Heb gister mijn directeur na werktijd op het bureau gescheten en hem later gebeld dat het mijn laatste werkdag was! Ben 25, dus nu hopelijk een jaartje of 50 nog rentenieren en rondreizen!
Vermogensbelasting is 1,2%, inflatie ook zoiets.... dus je moet een rendement van ongeveer 5% maken om van de rente te leven.
quote:Summerdance schreef op 21 juli 2011 @ 19:47:

[...]

Mooi dan ga ik ook vast mijn baan opzeggen

Doe ik overigens zonder op het bureau van mijn baas te schijten hoor.

Ik lever gewoon netjes een ontslag brief in

Ik vind dat schijten zo tokkie...Yep, maar da's wel zo typisch voor onze modderfokking vriend toch ?
quote:spectral schreef op 21 juli 2011 @ 19:51:

Vermogensbelasting is 1,2%, inflatie ook zoiets.... dus je moet een rendement van ongeveer 5% maken om van de rente te leven.

Ik ga dan in de opties. Heb je ca. 3% rendement per maand.

Met anderhalve ton per maand kom ik wel uit denk ik...
Wel echt gebeurd: het rijtje aan de overkant van mijn straat heeft een mooie prijs gewonnen van enkele duizenden euro's, voor zover ze een postcodelot hebben, en wij mooi niks. Gun het ze van harte hoor maar dat ene lettertje..

Ik droom dus nog even verder.
Nou hier een stel uit de buurt had de jackpot bij de lotto gewonnen, ook een x aantal miljoenen, nou die hebben het geweten dat ze het tegen buren ed hadden gezegd, die zijn gewoon letterlijk door jaloerse buren ed weg gepest... Triest toch !
quote:Charlotte69 schreef op 21 juli 2011 @ 19:56:

[...]

Ik ga dan in de opties. Heb je ca. 3% rendement per maand.

Met anderhalve ton per maand kom ik wel uit denk ik... toch wel?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Miljonair? Pffffff, I wanna be a billionaire, so fucking bad...
quote:Summerdance schreef op 21 juli 2011 @ 19:58:

[...]

toch wel?

Jah, net aan hoor Sum!

Ik ga overigens niet verhuizen als ik de hoofdprijs win.

Dus vandaar dat ik het wel red met zo'n bedrag
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 21 juli 2011 @ 19:27:

En ik ben eigenlijk Sinterklaas.O jammer, ik wilde posten dat ik eigenlijk Kim Holland ben.....
quote:Summerdance schreef op 21 juli 2011 @ 19:47:

[...]

Mooi dan ga ik ook vast mijn baan opzeggen

Doe ik overigens zonder op het bureau van mijn baas te schijten hoor.

Ik lever gewoon netjes een ontslag brief in

Ik vind dat schijten zo tokkie...Als ik win regel ik meteen een flitsscheiding en dan koop ik Orlando Bloom in zijn Legolas outfit!
quote:eleonora schreef op 21 juli 2011 @ 20:03:

[...]

Als ik win regel ik meteen een flitsscheiding en dan koop ik Orlando Bloom in zijn Legolas outfit!Hoho Leo, scheiden kost echt heel veel centen, hoor! Ben je meteen de helft kwijt.
Neem Orlando er gewoon bij joh!
quote:Charlotte69 schreef op 21 juli 2011 @ 20:06:

Neem Orlando er gewoon bij joh!

Dat is vreemdgaan!

Dat mag volstrékt niet!

Nee, dan fake ik wel gewoon dat ik van mijn man hou, moet lukken met al dat geld.....
Tsss Leo toch, als je moet kiezen tussen vreemdgaan of faken, kies je toch wel voor vreemdgaan??? Heb je nou nog niks geleerd van dit forum?
quote:Ikbenanoniem schreef op 21 juli 2011 @ 19:38:

Heb je de directeur ook nog een leverstoot gegeven?En toen z'n nek omgedraaid net als bij de rottweiler van z'n buurman
quote:mali30 schreef op 21 juli 2011 @ 19:29:

Ach ik heb 18,2 miljoen gewonnen, plemp ik toch ook niet neer op het forum! *opschepper*maar 18.2? Tgggg, ik heb natuurlijk de 60 miljoen gewonnen, maar daar schep ik ook al niet over op.. En voor TO, je wint een bak geld, en het enige dat je kan verzinnen is op de directeurs bureau te sch**ten? Dat had je op zijn hoofd moeten doen, dán had je pas een goeie indruk achtergelaten...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
quote:Hasse88 schreef op 21 juli 2011 @ 20:35:

[...]

maar 18.2? Tgggg, ik heb natuurlijk de 60 miljoen gewonnen, maar daar schep ik ook al niet over op.. En voor TO, je wint een bak geld, en het enige dat je kan verzinnen is op de directeurs bureau te sch**ten? Dat had je op zijn hoofd moeten doen, dán had je pas een goeie indruk achtergelaten...Baas boven baas Hasse.
"maar 18.2? Tgggg, ik heb natuurlijk de 60 miljoen gewonnen, maar daar schep ik ook al niet over op.. En voor TO, je wint een bak geld, en het enige dat je kan verzinnen is op de directeurs bureau te sch**ten? Dat had je op zijn hoofd moeten doen, dán had je pas een goeie indruk achtergelaten..."

Tsssk 60 miljoen stelt niks voor! Door een goede investering is mijn luttele 18,2 mlj nu opgelopen tot 86,5 mjn! Maar daar hoor je mij toch ook niet over..
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
quote:mali30 schreef op 21 juli 2011 @ 21:18:

"maar 18.2? Tgggg, ik heb natuurlijk de 60 miljoen gewonnen, maar daar schep ik ook al niet over op.. En voor TO, je wint een bak geld, en het enige dat je kan verzinnen is op de directeurs bureau te sch**ten? Dat had je op zijn hoofd moeten doen, dán had je pas een goeie indruk achtergelaten..."

Tsssk 60 miljoen stelt niks voor! Door een goede investering is mijn luttele 18,2 mlj nu opgelopen tot 86,5 mjn! Maar daar hoor je mij toch ook niet over..

Laat ik dan maar niet vertellen hoe mijn speculaties en investeringen gezorgd hebben voor een bijzonder leuk spaarcentje van 190 miljoen... Dat zou alleen maar opscheppen zijn.... En dat doen wij niet, daar hebben wij teveel cultuur voor...

Jammer dat TO nu niet meer reageert he?
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Met 5,2 miljoen is het behelpen hoor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven