De duur van een orgasme

22-07-2011 00:52 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een vrouwelijk orgasme kan in heftigheid en intensiteit natuurlijk verschillen. Dat weet ik uit eigen ervaring. De ene keer ga je op je hoogtepunt over een verkeersdrempel, de andere keer over de top van een berg van de 1e categorie (om maar eens in Tour de France-termen te blijven). Dat verschilt dus blijkbaar van vrouw tot vrouw en van moment tot moment.

Als ik mijn seksuele hoogtepunt bereik dan duurt dat orgasme- en ontladings moment 10 of hooguit 15 seconden. Daarna ebt dat snel weg. Is dat bij jullie ook zo? Of kunnen jullie dat ontladingsmoment langer vasthouden? En zo ja, hoe doen jullie dat dan?

En voordat iemand nu gaat vragen: waarom wil je dat weten? Is gewoon nieuwsgierigheid. Niet meer dan dat.
Dat zou ik ook wel is willen weten hihi
quote:menja schreef op 22 juli 2011 @ 00:56:

Dat zou ik ook wel is willen weten hihi IK dus ook, Menja. Van mij mag het uuuuren duren... maar voordat ik op mijn horloge heb gekeken is het al weer over... helaas....!
Ik denk dat je geen flauw benul hebt hoe een colletje van de eerste voelt. Het heeft totaal niks te maken met een orgasmusje van 15 seconden
m,
Na een colletje van de eerste categorie kan je zeker twee weken niemand in de buurt van je clitoris verdragen
Ook rond de 10 sec. Ik krijg geen vaginaal orgasme alleen clitoraal. De heftigheid en het gevoel verschilt nogal van of ik het zelf doe of dat mijn vriend het doet. En bij mezelf is er dan ook weer verschil tussen mijn vingers en vibrator.

Als ik het zelf doe stel ik het meerdere keren uit en dan is het intenser.
hebben jullie de stopwatch naast het bed liggen ofzo?
haha Meds, nee is een inschatting. Ik heb wel eens geklokt hoe lang het duurde tot ik kwam.
Ben ik zo dom? Maar wat is een colletje van de eerste catagorie ofzo??! 
@menja, ik heb ook geen idee! Wellicht nog iets leuks om te proberen.
Haha idd ik wacht geduldig op meds met haar antwoord!
,
Oei, als ik daar naar luister vrees ik dat ik er geen orgasme meer komt :P
colletje 1e categorie is een bergetappe met pittig hoogteverschil
Ruim over de vijf minuten, wel met een max van twee keer en alleen met vieb.
Volgens mij moet je op dat moment genieten en niet op je horloge kijken. Maakt het eigenlijk iets uit hoe lang het duurt??
Ik kan hier vast mijn orgasme vraag wel kwijt :-) Ik komt meestal alleen clitoraal klaar, maar ervaar soms wel een bijzonder prettig gevoel tijdens penetratie. Gister werd dat gevoel steeds sterker en duurde het behoorlijk lang. Er kwam alleen niet echt die ene piek waarna het clitoraal weer afzwakt.

Was dit een vaginaal orgasme? Of had het nog moeten voortduren (vriend kwam klaar) en komt er dan wel een echte piek? Ervaringen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven