alweeer gedumpt:-(
vrijdag 22 juli 2011 om 09:23
Wil even mijn verhaal kwijt. Mijn (ex)vriendje heeft het uitgemaakt. We hadden nog wel maar heel kort iets met elkaar,(5 maanden), maar het doet zo'n pijn!! Ik weet even niet wat ik mezelf aan moet. Het gevoel bij hem was niet sterk genoeg. Ik heb mezelf helemaal opengesteld aan hem, en vind het moeilijk om me te binden en voel me onzeker in een nieuwe relatie. Dit ook naar hem benoemd, waardoor ik niet altijd even lekker in mijn vel zat en zijn steun nodig had. Die kreeg ik echter niet, hij vond het lastig hiermee om te gaan, waardoor ik me nog onzekerder ging voelen. Uiteindelijk gaat dit natuurlijk niet werken, maar toch doet het pijn.....
vrijdag 22 juli 2011 om 09:26
Wat balen meid !
...
Even flink huilen, een bak ijs en veel chocola en dan leuke dingen gaan doen van 't weekend...
Probeer je zelf een beetje op te peppen, en bijvoorbeeld iets met vriendinnen te gaan doen.
Zonde om te blijven treuren toch ?
(al doet het natuurlijk wel even verrekte pijn op het moment!)
Sterkte !
Even flink huilen, een bak ijs en veel chocola en dan leuke dingen gaan doen van 't weekend...
Probeer je zelf een beetje op te peppen, en bijvoorbeeld iets met vriendinnen te gaan doen.
Zonde om te blijven treuren toch ?
(al doet het natuurlijk wel even verrekte pijn op het moment!)
Sterkte !
vrijdag 22 juli 2011 om 09:34
Dat is vervelend!
Niet lekker in je vel zitten en een relatie beginnen werkt ook niet.
Een partner moet niet het gevoel hebben een relatie te hebben met een sociaal project.
Je hebt moeite met je te binden, je bent onzeker, niet lekker in je vel zitten, steun nodig hebben.
Dat hoort niet zo te zijn bij een nieuwe relatie.
Daar word je niet aantrekkelijker van.
Zorg dat je stevig in je schoenen staat en vrolijk bent, voordat je iets nieuws start.
Niet lekker in je vel zitten en een relatie beginnen werkt ook niet.
Een partner moet niet het gevoel hebben een relatie te hebben met een sociaal project.
Je hebt moeite met je te binden, je bent onzeker, niet lekker in je vel zitten, steun nodig hebben.
Dat hoort niet zo te zijn bij een nieuwe relatie.
Daar word je niet aantrekkelijker van.
Zorg dat je stevig in je schoenen staat en vrolijk bent, voordat je iets nieuws start.
vrijdag 22 juli 2011 om 09:57
Klopt allemaal! Maar ik had het idee dat ik lekker in mijn vel zat. Ik heb een leuk leven: leuke vriendinnen, fijne familie, maar op moment dat er een man in mijn leven komt, ben ik mezelf niet meer en vind ik dat doodeng! pfff....herkenbaar voor iemand? Ik ben aan het denken om maandag bij de huisarts om een verwijzing naar een psycholoog te vragen, want ik besef me dat ik bij een volgende verkering dit weer gaat gebeuren....
vrijdag 22 juli 2011 om 10:05
Dat is voor heeeeel veeeel mensen herkenbaar, dat je jezelf niet helemaal meer bent als je verliefd bent, hoor!
Dus maak je niet al te druk...er is niets mis met je!
Gesprek bij een psycholoog kan nooit geen kwaad, om te leren jezelf in ieder geval de volgende keer niet helemaal te verliezen.
Komt wel goed, hoor....Sterkte!
Dus maak je niet al te druk...er is niets mis met je!
Gesprek bij een psycholoog kan nooit geen kwaad, om te leren jezelf in ieder geval de volgende keer niet helemaal te verliezen.
Komt wel goed, hoor....Sterkte!
vrijdag 22 juli 2011 om 10:05
quote:Summerdance schreef op 22 juli 2011 @ 10:02:
Denk dat dat een hele goeie stap is Nicola, heb je zelf enig idee hoe het komt dat je zo onzeker wordt in een relatie?Volgens psychologen komt onzekerheid door te veel op jezelf gefocust zijn. Je blik naar buiten richten zou dus misschien kunnen helpen.
Denk dat dat een hele goeie stap is Nicola, heb je zelf enig idee hoe het komt dat je zo onzeker wordt in een relatie?Volgens psychologen komt onzekerheid door te veel op jezelf gefocust zijn. Je blik naar buiten richten zou dus misschien kunnen helpen.
vrijdag 22 juli 2011 om 10:06
Er zijn wel een aantal gebeurtenissen in mijn leven geweest, waardoor ik onzeker ben geworden(gepest), maar deze hebben niet zozeer te maken gehad met mannen. Op latere leeftijd werd ik keer op keer gekwetst door mannen, dus het vertrouwen is daardoor wel geslonken. Ik ben al lange tijd single, en op moment dat ik 'verkering' krijg, voel ik me zo afhankelijk en ga ik me ook zo gedragen(bang om weer verlaten te worden / gekwetst te worden). Toch ben ik opgegroeid in een liefdevolle omgeving, lieve ouders, dus ik snap het zelf niet zo goed waar die angst vandaan komt.
vrijdag 22 juli 2011 om 10:16
Bij de AH verkopen ze excellent ijs met stukken koek en caramel. AH Excellent Cookie & Caramel (duhh...) en dat ijs is zo gruwelijk lekker dat je er meteen blij van wordt.
Hop hop, die moet je gaan halen en dan Love Actually kijken of Notting Hill. Dat hélpt.
Voor de rest hebben anderen al gezegd dat je aan je onzekerheid moet werken, daar heb ik niets aan toe te voegen.
Hop hop, die moet je gaan halen en dan Love Actually kijken of Notting Hill. Dat hélpt.
Voor de rest hebben anderen al gezegd dat je aan je onzekerheid moet werken, daar heb ik niets aan toe te voegen.
vrijdag 22 juli 2011 om 10:18
quote:Confiture schreef op 22 juli 2011 @ 10:16:
Bij de AH verkopen ze excellent ijs met stukken koek en caramel. AH Excellent Cookie & Caramel (duhh...) en dat ijs is zo gruwelijk lekker dat je er meteen blij van wordt.
Mag je die ook kopen als je geen liefdesverdriet hebt?
Oh nee, shit.....ik ben aan de lijn!
Oh nee, shit.....ik ben aan de lijn!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
vrijdag 22 juli 2011 om 10:22
quote:Summerdance schreef op 22 juli 2011 @ 10:18:
[...]
Oh nee, shit.....ik ben aan de lijn! Ik ook Summerdance... Godnondeju, maar dat mag dus niet. Heb jij ook dat er de gehele dag willekeurig calorie bommen door je hoofd schieten? Ik bedoel, ik lees een topic over liefdesverdriet en het eerste wat in me opkomt is Cookie & Caramel ijs...
[...]
Oh nee, shit.....ik ben aan de lijn! Ik ook Summerdance... Godnondeju, maar dat mag dus niet. Heb jij ook dat er de gehele dag willekeurig calorie bommen door je hoofd schieten? Ik bedoel, ik lees een topic over liefdesverdriet en het eerste wat in me opkomt is Cookie & Caramel ijs...
vrijdag 22 juli 2011 om 10:26
herkenbaar Confi, ik sta vanmorgen al op en denk...NUTELLA!!!
Wordt gewoon een cracker met smeerkaas
Sorry voor de off topic Nicola.
Waarom wordt je zo afhankelijk?
Want eigenlijk weet je ook wel dat door je zo afhankelijk en claimerig op te stellen je mannen eerder bij je wegjaagt dan bij je houdt toch?
Wijze les die ik laatst las hier op het forum
Je partner is bij je omdat hij dat wil, niet omdat jij zo aan hem loopt te trekken...
Wordt gewoon een cracker met smeerkaas
Sorry voor de off topic Nicola.
Waarom wordt je zo afhankelijk?
Want eigenlijk weet je ook wel dat door je zo afhankelijk en claimerig op te stellen je mannen eerder bij je wegjaagt dan bij je houdt toch?
Wijze les die ik laatst las hier op het forum
Je partner is bij je omdat hij dat wil, niet omdat jij zo aan hem loopt te trekken...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
vrijdag 22 juli 2011 om 11:31
....Ik heb mezelf helemaal opengesteld aan hem
MAAR vind het moeilijk om me te binden en voel me onzeker in een nieuwe relatie.....
MAAR op moment dat er een man in mijn leven komt, ben ik mezelf niet meer en vind ik dat doodeng! ....
Hoe heb jij je dan opengesteld?
Inderdaad, werk aan je onzekerheid. Waarom zou jij niet de moeite waard zijn. Mannnen hebben volgens mij een gruwelijke hekel aan vrouwen die van zichzelf denken dat ze minder zijn. Aan een vrouw mag best wel wat mankeren, het hoeft niet volmaakt maar een onzekere vrouw daar rennen de meeste mannen voor weg.
MAAR vind het moeilijk om me te binden en voel me onzeker in een nieuwe relatie.....
MAAR op moment dat er een man in mijn leven komt, ben ik mezelf niet meer en vind ik dat doodeng! ....
Hoe heb jij je dan opengesteld?
Inderdaad, werk aan je onzekerheid. Waarom zou jij niet de moeite waard zijn. Mannnen hebben volgens mij een gruwelijke hekel aan vrouwen die van zichzelf denken dat ze minder zijn. Aan een vrouw mag best wel wat mankeren, het hoeft niet volmaakt maar een onzekere vrouw daar rennen de meeste mannen voor weg.
vrijdag 22 juli 2011 om 11:43
quote:Nicola2882 schreef op 22 juli 2011 @ 09:57:
Ik ben aan het denken om maandag bij de huisarts om een verwijzing naar een psycholoog te vragen, want ik besef me dat ik bij een volgende verkering dit weer gaat gebeuren....
Hoe oud ben jij als ik vragen mag? Volgens mij nog hartstikke jong! Veel jonge meiden/vrouwen hebben dit. Ik denk dat een psycholoog niet zo veel zal helpen. Ik spreek uit ervaring van heel lang geleden . Onzekerheid verdwijnt vaak niet door een paar sessies. Stukje levenservaring, paar keer flink onderuit gaan en het lef hebben om weer op te staan en door te gaan, zo kom je van je onzekerheid af. Want dan word je sterker, krijg je zelfvertrouwen en verdwijnt je onzekerheid.
Voor nu; de tip van die bak ijs enne jezelf niet zo naar beneden halen. Geef je zelf een schop onder de kont. Een volgende keer beter hoor.
Ik ben aan het denken om maandag bij de huisarts om een verwijzing naar een psycholoog te vragen, want ik besef me dat ik bij een volgende verkering dit weer gaat gebeuren....
Hoe oud ben jij als ik vragen mag? Volgens mij nog hartstikke jong! Veel jonge meiden/vrouwen hebben dit. Ik denk dat een psycholoog niet zo veel zal helpen. Ik spreek uit ervaring van heel lang geleden . Onzekerheid verdwijnt vaak niet door een paar sessies. Stukje levenservaring, paar keer flink onderuit gaan en het lef hebben om weer op te staan en door te gaan, zo kom je van je onzekerheid af. Want dan word je sterker, krijg je zelfvertrouwen en verdwijnt je onzekerheid.
Voor nu; de tip van die bak ijs enne jezelf niet zo naar beneden halen. Geef je zelf een schop onder de kont. Een volgende keer beter hoor.
vrijdag 22 juli 2011 om 22:06
@summerdance: tja, waarom ik zo afhankelijk wordt? Ik denk toch dat ik op dat moment heel graag heb dat iemand bij me blijft en ontzettend bang ben om gekwetst te worden. Maar ook omdat ik het eng vind als iemand dichtbij komt. Moet ook eerlijk zeggen dat ik heel erg verdrietig ben, maar me wel rustig voel. Afgelopen maanden ben ik erg onrustig geweest en niet mezelf. Nu voel ik me ook weer onafhankelijk en wel zeker van mezelf en ben ik blij met de mensen om mij heen en mijn leventje. Dit zijn mensen waarvan ik weet dat ze me geen pijn zullen doen en onvoorwaardelijk voor me klaar staan. Ik heb weinig vertrouwen in mannen en loslaten vind ik erg lastig!
@celine: hoe ik me heb opengesteld? Door mezelf te laten zien zoals ik ben, met al mijn onzekerheden en me kwetsbaar op te stellen.
Ik ben trouwens 'al' 30....maar nog lang niet volwassen:-D
@celine: hoe ik me heb opengesteld? Door mezelf te laten zien zoals ik ben, met al mijn onzekerheden en me kwetsbaar op te stellen.
Ik ben trouwens 'al' 30....maar nog lang niet volwassen:-D
vrijdag 22 juli 2011 om 22:20
Tip; ijs voor de korte termijn en een psycholoog voor de lange termijn.
Dertig en dan nog deze issues is niet gezond. Het valt me op dat je over jezelf praat alsof je een heel jong meisje bent. Ik dacht bij het woord exvriendJE dat ie 17 ofzoiets zou zijn.
Verder is je probleem (onzekerheid) bij een ander neerleggen wel even heel wat anders dan openstellen. Dat begrijp je wel neem ik aan?
Eerst dat ijs, dan aan jezelf werken en daarna pas een relatie proberen.
Dertig en dan nog deze issues is niet gezond. Het valt me op dat je over jezelf praat alsof je een heel jong meisje bent. Ik dacht bij het woord exvriendJE dat ie 17 ofzoiets zou zijn.
Verder is je probleem (onzekerheid) bij een ander neerleggen wel even heel wat anders dan openstellen. Dat begrijp je wel neem ik aan?
Eerst dat ijs, dan aan jezelf werken en daarna pas een relatie proberen.