Good Luck

12-05-2011 09:44 2650 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dat was helaas in de vakantie, hier in de tuin gaat het ook sneller met die slakken .

Amalia, jij had toch ook een nieuw koffiezetapparaat laatst? Welke heb jij?

Mal, hoe gaat het met Mr V.? Gaat het buikje al wat beter?
Buikje gaat wel wat beter volgens mij, maar hij moet nog steeds zittend poepen. Raar he?
Stressed is just desserts spelled backwards
Goor woord eigenlijk; slak.

Ik vind die met een huisje nog wel leuk tot op zekere hoogte, maar naaktslakken, dat zijn toch net kruipende drollen. Echt smerig: klik En dat je dan zo'n vieze sliert ziet waar hij langs is gekomen, iiieeeh
Naaktslakken, iiiiieuw.... Ik loop vaak over de dijk, als het geregend heeft zit het pad vol met naaktslakken, die kan ik dan niet altijd ontwijken. Zo Verschrikkelijk Goor!

Fijn dat buikje wat beter gaat Mal! Hij wil later vast ook alleen maar thuis op z'n eigen wc poepen.
quote:Helenita2 schreef op 22 juli 2011 @ 13:24:

Fijn dat buikje wat beter gaat Mal! Hij wil later vast ook alleen maar thuis op z'n eigen wc poepen. Ja, ik zat te denken, dat als ik hem op een potje zou zetten na de voeding, zittend, dat hij dan ook wel zou poepen. En dat ik dus wel een topic kan openen dat ik een baby van 14 weken heb die al zindelijk is. Benieuwd hoe men reageert gheghe
Hier godzijdank een kind dat als de dood is voor naaktslakken. Alleen lastig dat hij ook meteen vertikt maar een stap buiten te zetten als het geregend heeft

Amaal, fijn dat L. alweer een nieuw vriendje heeft gevonden! Zat deze ook al bij hem in de klas? Jongens hier hebben sinds gistermiddag vakantie. Ik moet nog 3 weken werken, nog helemaal geen vakantiegevoel dus!

Alle scholen in de buurt al gehad met solliciteren? En invaljuf om mee te beginnen zie je niet zitten, of worden die ook niet gezocht?

Mal, zou wel leuk zijn, een kind dat met 14 weken al op het potje poept

Jin, wij hebben een Saeco Odea Giro. Nog steeds heel tevreden over. Kost rond de 300 euro.
Mal, is de babypottie niet wat voor hem? Ken het niet maar heb eens gelezen dat die politicus *zucht hoe heette ze...* dat voor haar baby gebruikt. Ik ga even nadenken.

En probeer zelf maar eens liggend te poepen, niet te doen toch?

Mamax, deze zit bij hem in de klas idd.

Ik ben even klaar met solliciteren. Ga nu verder met mijn boek en met de herfstvakantie wel weer kijken. Ik had een oppas in gedachte die ook niet meer echt beschikbaar was, dus ik zie wel hoe het loopt.

Koffiezetapparaat ehh... een amerikaanse. Lekker hoor, met maalbonen. Maar die van Mamax rules! En nog mooi ook.

Mal, ik klik niet op jouw link Je kent die mop waarom een vrouw benen heeft?

Precies; anders laat ze net zo'n spoor na als een slak

Oh sorry, heel vrouwonvriendelijk :puke:

Is star ook weg? Wanneer komt Suze terug? Juud ook lang niet gezien. Naatie.., hmm
Naatie heeft zich een tijdje terug hier afgemeld.
[quote]Helenita2 schreef op 22 juli 2011 @ 13:24:

Naaktslakken, iiiiieuw.... Ik loop vaak over de dijk, als het geregend heeft zit het pad vol met naaktslakken, die kan ik dan niet altijd ontwijken. Zo Verschrikkelijk Goor!

quote]

Bedankt voor deze tot de verbeelding sprekende aanvulling
Mal, wat naar toch dat zittend poepen. Lastig. Is een bumbo-stoel geen uitkomst?

Amalia, ik dacht dat jij een andere had (koffiezetapparaat), ik ben in de war geloof ik. Die van Bam en die van Mamax zien er mooi uit. Ik ga maar één van beide bestellen geloof ik.

Mamax, is jouw machine makkelijk te reinigen? Dat vind ik heel belangrijk .

Een slak heet hier een Schnecke. Ook zo vies vind ik. Maar toch vind ik slakken om te eten in een restaurant erg lekker hoor (niet die uit de tuin voor de duidelijkheid ).
Die van ons is heel makkelijk te reinigen .

Wij hebben trouwens de magnifica Jin.
Ah, dank Bam. Ik twijfel tussen die van jullie twee (als jullie tevreden zijn zal ik het ook zijn, geweldig referentiekader ). Ik zal eens kijken welke ze hier verkopen.

Boys zijn druk met hun ijswinkel aan het spelen. Ding van de zolder naar beneden gesleept. Wordt een lekker troepje, fijn dat ze even lief spelen.
Jin, kijk anders even op de 2 links hieronder. Let niet op de suffe presentatie, maar daar laat hij zien hoe de machine werkt en hoe hij schoon gemaakt moet worden.

Saeco:

http://www.koffiediscount ... us-ri975521-art-13790.htm

DeLonghi:

http://www.koffiediscount ... 0-magnifica-art-13923.htm

Is dat die van jou Bam? Zo te zien maakt het qua reiniging niet uit welk van de 2 je neemt. Wat ik aan die van Bam wel handig vind is dat er ook nog gemalen koffie in kan, handig als je iemand kent die decafe drinkt.

Bij jullie ook ijsjesweer Jin? Hier 14! graden net toen ik boodschappen ging doen!

Amaal, ben je een boek aan het schrijven, of aan het lezen? Fijn dat L meteen al een nieuw vriendje heeft. Maxi had op de PSZ een vriendje, helemaal dikke mik. Waar Maxi ging, ging vriendje en andersom. Vriendje woonde alleen in een hele andere wijk dus ging daar ook naar de basisschool. We kwamen hem vorige week ineens weer tegen, ze herkenden elkaar totaal niet. Op die leeftijd verandert dat nog snel (zei zij ook een beetje om zichzelf moed in te praten met 2 mannen die naar een andere school gaan...)

Wat een drama in Noorwegen zeg! Verschrikkelijk ook die beelden, kreeg het gebeurde op het eiland gisteravond laat net voor het slapen mee.
Schrijven. Schiet niet op hoor.

Vreselijk ja in Noorwegen. Je kind zou er maar bij zitten op dat eiland, afschuwelijk. Wat een nachtmerrie

Schnecke, ha ha, dat klinkt zo mogelijk idd nog viezer.
Wat leuk, voor volwassenen of kinderen? Ik heb hier nog een half afgeschreven kinderboek op de pc staan (het zal ook niet )

Ik hoorde net van m'n vader dat een aantal kinderen ook zijn doodgeschoten toen ze door hun ongeruste vader/moeder gebeld werden. Die hadden zich verstopt en werden door hun rinkelende mobiel verraden. Lijkt me helemaal vreselijk.

Grappig, vriendin belde net. We gaan vanavond bij hun eten, mannen logeren bij opa en oma, of het een half uurtje later kon. Ze heeft een schoonheids- en massagesalon en werd gevraagd om een in de stad optredende BN-er te masseren.
Ooh welke bn-er?? Dat wil ik dan wel weten!

Ik keek net even journaal; die idioot is anderhalf uur lang zijn gang gegaan op dat eiland! Anderhalf uur. Wat een hel, wat een nachtmerrie. Kinderen sprongen in het water, begonnen te zwemmen en werden gewoon doodgeschoten. Mensen stonden in een kring om hem heen, hij liquideert de rij af, schiet de rij weer terug en pakt vervolgens zijn geweer om iedereen stuk voor stuk nog eens door hun hoofd te schieten om zeker te weten dat ze dood zijn Onvoorstelbaar.
sorry, dit wil niet iedereen lezen...

Ik ben verbijsterd.
Hallo!!!!

Amaal, ik ben ook in shock. Wat een ongelofelijke toestand daar in Noorwegen. En de hele tijd de rotkop van die kerel in beeld. Doet de kotssmiley het nog? Nou dat dan. Die arme, arme mensen

Wij zijn weer thuis. Het was super!

Morgen bijlezen en foto's op groep zetten. Slaap lekker voor nu meisjes. Geef de koters maar een extra kus.
Welkom thuis Suze. Lekker in je eigen bedje. Maandag wordt het beter weer hoor
Verschrikkelijk hè, Amaal. BN-er zet ik wel even op de groep.

Suus, welkom thuis! Tegenvaller dit weer zeker?
Afschuwelijk he? Ik ben ook verbijsterd, gruwelijk.
Amalia, spannend van je boek, leuk!

Mamax, handig die links, danke schön!

Suus, fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad.

Oudste wisselt als een dolle. Gisteren twee tanden eruit. Heeft nu echt een enorm gat in zijn bekkie, staat zo leuk! Zes tanden gewisseld en al twee nieuwe.
Haiii,

Mamax, ik heb die van jouw link idd, alleen dan de grijze versie.

Dat van wisselen van scholen, is hier bij de kleuters ook behoorlijk aan de orde.

Hier 1 kindje in Juul zijn klas is net 5 en heeft al 3 scholen versleten, omdat het de ouders niet zint....

Vind ik persoonlijk behoorlijk sneu voor het kindje.

Niet verhuisd dus he, voor alle duidelijkheid.

Jin: dat zal er wel als een behoorlijke stalling uitzien, dat bekkie stoer hoor!

Heb je dat verhaal (of fabeltje) wel eens gehoord, dat kinderen die aan het wisselen zijn, toezijn aan de volgende groep?

Die van jou zou er dan wel behoorlijk aan toe zijn.. (en dat klopt dan weer met het verhaal toch?)
Ha suze, leuk dat je er weer bent. Je treft het niet in dat natte Nederland, bah

Al hadden wij gisteren wel een mooie dag tot een uur of 7 in Brabant.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven