goede dag, slechte dag deel 4
zondag 19 juni 2011 om 22:52
De plek voor forummers die mee willen schrijven over hun dag. Hoe het is gegaan, hoe je je voelt en wat je anders zou willen zien.
Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.
Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.
PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet
Hier vind je deel 3 hier dus
Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.
Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.
PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet
Hier vind je deel 3 hier dus
anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 25-06-2011 20:42
Reden: deel 3 toegevoegd
Reden: deel 3 toegevoegd
% gewijzigd
vrijdag 22 juli 2011 om 20:18
Voor degenen die het vroegen: er zijn idd wat ontwikkelingen, hebben jullie ook hyves? Op mijn hyve 'Gezocht mijn kinderen' heb ik er een blog over geschreven, een tijdje geleden.
Beterschap voor de niet-fitte medeforummers.
Chat, jij zegt 'oude vrouw', mag ik vragen wat jouw leeftijd is? Dacht dat ik hier de enige niet EV maar OV was
Beterschap voor de niet-fitte medeforummers.
Chat, jij zegt 'oude vrouw', mag ik vragen wat jouw leeftijd is? Dacht dat ik hier de enige niet EV maar OV was
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
vrijdag 22 juli 2011 om 22:43
Oh leuk de kids halen Veel plezier Chat.
Sanne, ik hoop dat je je snel beter voelt
Choco veel plezier met Spiderman!
Tante mikhah , ook veel plezier met de koffiedrinkers
Elmervrouw ik ga nu even kijken op hyves. HOop dat ik het kan zien, wnat heb zelf geen hyve meer.
Ik heb net gewoon geslapen ongeveer vanaf die vorige post
Sanne, ik hoop dat je je snel beter voelt
Choco veel plezier met Spiderman!
Tante mikhah , ook veel plezier met de koffiedrinkers
Elmervrouw ik ga nu even kijken op hyves. HOop dat ik het kan zien, wnat heb zelf geen hyve meer.
Ik heb net gewoon geslapen ongeveer vanaf die vorige post
vrijdag 22 juli 2011 om 23:37
EV ik heb net je blog gelezen van 22 april
Ik kan me er niets bij voorstellen hoe het voor jou voelt. Er word je iets voorgehouden en weer weggehaald. Je kreeg een sprankje hoop en die doofde weer. Wat een klootzak van een ex die alleen aan zichzelf denkt. En wat hij de kinderen aandoet. Ik kan me niet voorstellen hoe jij al die jaren zonder je kinderen bent doorgekomen. Maar ik hoop voor jou dat als je kinderen wat ouder zijn dat ze uit zichzelf contact met jou opnemen en dat jij ze weer in je armen kunt sluiten.
Ik kan me er niets bij voorstellen hoe het voor jou voelt. Er word je iets voorgehouden en weer weggehaald. Je kreeg een sprankje hoop en die doofde weer. Wat een klootzak van een ex die alleen aan zichzelf denkt. En wat hij de kinderen aandoet. Ik kan me niet voorstellen hoe jij al die jaren zonder je kinderen bent doorgekomen. Maar ik hoop voor jou dat als je kinderen wat ouder zijn dat ze uit zichzelf contact met jou opnemen en dat jij ze weer in je armen kunt sluiten.
zaterdag 23 juli 2011 om 01:32
hallo! Ben na mijn werk even op bed gaan liggen omdat laptop daar nog stond en ben net wakker geworden. Kan me voor het eerst herinneren dat ik gedroomd heb over Patrick toen alles nog goed was. We zaten veel in de auto en we maakte grapjes naar elkaar zelfs onze hond was erbij! En nu ben ik wakker en aan het huilen omdat het maar een droom was en juist geen einde van de nachtmerrie.
zaterdag 23 juli 2011 om 02:11
zaterdag 23 juli 2011 om 02:32