societatis occultae
maandag 18 juli 2011 om 02:20
Dit is het societatis occultae.
Leden:
Elfje26
MrsStanleyWalker aka Wa'k
Idalee
Xalvadora
Dickens
Khemam
Thekla
Mefs
Conundrum
Nerd
DonkeyShot
Ronnie Mitchell
Yellow Love
Janejane38 *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*
Digibeet *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*
Wie niet tot bovenstaand genoemde leden behoort, kan na het succesvol uitvoeren van een opdracht alsnog toetreden.
Bevoegd tot het geven van opdrachten zijn geaccepteerde leden.
Opdrachten die door derden worden gegeven zijn niet rechtsgeldig
Leden:
Elfje26
MrsStanleyWalker aka Wa'k
Idalee
Xalvadora
Dickens
Khemam
Thekla
Mefs
Conundrum
Nerd
DonkeyShot
Ronnie Mitchell
Yellow Love
Janejane38 *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*
Digibeet *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*
Wie niet tot bovenstaand genoemde leden behoort, kan na het succesvol uitvoeren van een opdracht alsnog toetreden.
Bevoegd tot het geven van opdrachten zijn geaccepteerde leden.
Opdrachten die door derden worden gegeven zijn niet rechtsgeldig
zaterdag 23 juli 2011 om 01:23
quote:nerd_ schreef op 23 juli 2011 @ 01:20:
elfje, als je de topics ziet, waar ik Leo tegenkom, weet je dat ik niet denk dat er iemand is die denkt dat ik denk dat-ie denkt dat ik met Leo verloofd ben...
Hhahahahahhahahahahhahahahha! Ok! Alles klar!
Xal dat is het juiste topic, ik noem de link 'ik word bedrogen' omdat daar het bewijs staat dat donkey met een andere vrouw verloofd is.
Sorry beetje vaag misschien
elfje, als je de topics ziet, waar ik Leo tegenkom, weet je dat ik niet denk dat er iemand is die denkt dat ik denk dat-ie denkt dat ik met Leo verloofd ben...
Hhahahahahhahahahahhahahahha! Ok! Alles klar!
Xal dat is het juiste topic, ik noem de link 'ik word bedrogen' omdat daar het bewijs staat dat donkey met een andere vrouw verloofd is.
Sorry beetje vaag misschien
zaterdag 23 juli 2011 om 01:25
zaterdag 23 juli 2011 om 01:26
quote:elfje26 schreef op 23 juli 2011 @ 01:24:
Donkey!!!!!!!!!!!!!!!
Je bent verloofd met Eleonora
En ik dan??
Even voor de duidelijkheid: ik ben part-time verloofd met Eleonora (alleen op zaterdag)/
Dus ik heb 6 dagen per week beschikbaar voor jou en de kamermeisjes
Donkey!!!!!!!!!!!!!!!
Je bent verloofd met Eleonora
En ik dan??
Even voor de duidelijkheid: ik ben part-time verloofd met Eleonora (alleen op zaterdag)/
Dus ik heb 6 dagen per week beschikbaar voor jou en de kamermeisjes
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
zaterdag 23 juli 2011 om 01:27
quote:mrsstanleywalker schreef op 23 juli 2011 @ 01:23:
Eh nerd. Ik breek mijn hersenen over die zin. Wie denk nou wat over wie wat denkt?
ik dacht, dat Nerd dacht, dat ik dacht, dat Nerd verloofd was met Leo. Maar Nerd denkt dat Leo nie zo leuk is nie en daarom denk ik nu dat Nerd toch niet met haar verloofd is.
goede butlers, slechte butlers...... tralalalalalaaaaaaaa!
Eh nerd. Ik breek mijn hersenen over die zin. Wie denk nou wat over wie wat denkt?
ik dacht, dat Nerd dacht, dat ik dacht, dat Nerd verloofd was met Leo. Maar Nerd denkt dat Leo nie zo leuk is nie en daarom denk ik nu dat Nerd toch niet met haar verloofd is.
goede butlers, slechte butlers...... tralalalalalaaaaaaaa!
zaterdag 23 juli 2011 om 01:28
Idalee, liefje. Als je morgen wakker wordt zijn wij er ook. Het heeft mij op de been gehouden en laat het jou ook even op de been houden. Ik weet dat internet allemaal niet het echte leven is, maar het kan wel even je hoofd stil zetten en even melig worden of je gal spuwen. Kop op meid. Je kunt het!
You know how I know? Because I reeaally think so!