societatis occultae

18-07-2011 02:20 3085 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is het societatis occultae.

Leden:

Elfje26

MrsStanleyWalker aka Wa'k

Idalee

Xalvadora

Dickens

Khemam

Thekla

Mefs

Conundrum

Nerd

DonkeyShot

Ronnie Mitchell

Yellow Love

Janejane38 *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*

Digibeet *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*

Wie niet tot bovenstaand genoemde leden behoort, kan na het succesvol uitvoeren van een opdracht alsnog toetreden.

Bevoegd tot het geven van opdrachten zijn geaccepteerde leden.

Opdrachten die door derden worden gegeven zijn niet rechtsgeldig
Trusten allemaal!
Trusten MrsStanley, lekker slapen!
Stan, man! Ga eerst eens douchen! Je ruikt naar kroeg en ... Snuffel... vrouwvolk.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Trusten allemaal!
.
anoniem_128848 wijzigde dit bericht op 23-07-2011 12:05
Reden: laat
% gewijzigd
Blèh, weer rusteloze benen. Waarom heb ik die niet gewoon overdag? Iedereen ligt te maffen. Zelfs de katten, die zogenaamde 'nacht'-dieren. En ik zit maar te trappelen met mijn benen. Ik ben te lui om naar de badkamer te lopen en freeze gel er op te smeren.

James, pak jij dat spul en smeer mijn schenen eens goed in.... En nog een nachtmutsje inschenken. Zet maar op het nachtkastje.
.
Ja, dat zou ik wel willen! Ben net toch maar met dat freeze spul in de weer geweest en nu heb ik het weer koud. Tsss.
.
Goeiemorgen!!!

Mrs krijg je wel genoeg magnesium binnen? Misschien even een tijdje extra innemen tot je benen weer normaal doen.

Ik ga zo naar fysio, ik hoop op een massage ipv een work out
Goeiemorgen! Duf duf hier, lui dagje wordt het. Jaaa massage is veel fijner dan al die oefeningen he?
Goedemorgen, wat een heerlijke regenachtige dag... Een mooie dag om lekker te luieren op de bank, idalee. Heb je beetje kunnen slapen?

James, maak je voor mij een continental breakfast en verschoon Mason. Ik ruik hem weer.

Nerd heeft weer als een schim in de nacht zijn sporen gewist... Jammer, nu zijn zijn geveugelde woorden slechts herinneringen voor de toehoorders.

Dickens, heeft u nieuwe bronnen van vermaeck aangeboord?
Magnesium elfje? Ik geloof het wel eigenlijk. Ik vreet me ongans aan havermout elke ochtend. En het zit toch ook in chocola?
Ja ik heb best goed geslapen, met dank aan de oxa want ben nog steeds niet helemaal helder.

Gelukkig heeft Dickens ons gespaard en is ze hier niet langs geweest met de hakbijl. Ze wilde ons natuurlijk ontzien, de schat. Nu ligt ze te slapen, James heeft een doos bonbons en tampons naast haar bed gelegd. Als ze ze nu maar niet door de war haalt.

Wat vervelend die benen, heb jij verder wel goed geslapen? Het gaat wel iets beter met de nieuwe meds geloof ik he? En het ophogen, heb je daar last van of gaat dat wel?
Ik heb toch redelijk geslapen, ondanks die benen. Ik heb dikke sokken aangedaan om weer wakker te worden van te warme voeten, maar sliep ook snel weer in gelukkig.

Ophogen was een eitje, ben maar even misselijk geweest. En ik voel me redelijk helder weer. Nu schijnt de zon, kan ik even onkruid gaan trekken in de moestuin. Zo lang het duurt dan.
Morning....!

Zeg Nerd heeft bijna al zn posten verwijderd zie ik???

What's up with him??
Hij heeft al zn berichten verwijderd vanaf als ik het zo zie 20-07 en misschien van nog wel eerder en hij heeft dat vannacht gedaan

tussen 4.09 en 4:51 ...

Zie ik ben best een goede detective...
http://www.telegraaf.nl/b ... ?sn=binnenland,buitenland

http://www.telegraaf.nl/b ... christelijk___.html?p=3,1

Laat dit een les zijn dat elke vorm van extremisme... want daar doel ik op, niet goed is.

Afschuwelijk drama in Noorwegen, 84 doden lees ik net. Man, man...........

Misschien dat iemand het ook nog in het zwartgeblakerde eikelenbosch kan plaatsen.

James, zorg je goed voor de medebewoners? Zorg je ook dat mijn kamer netjes is als ik terug ben? Geef de groeten aan iedereen. Het was leuk met mijn familie. Het huis was echt aan het strand en het dorp was gezellig. Nu zitten we op een camping vlakbij de grens met Frankrijk. Het weer is niet zo goed om te zwemmen, maar wel om dorpjes te bezoeken. Het is heel gezellig en leuk. Ik heb ook hele leuke verhalen. Ik zal vertellen als ik terug ben. Een grote knuffel voor iedereen.

[img]http://www.cbrava.com/images/empkanal.jpg[/img]
Mefsie!!!! We springen een gat in de lucht als je weer terug bent! James en George hebben je kamer al op orde met chocolaatjes op de kussens en rozenblaadjes in je ligbad. Tot snel, lieve, oude opperheks!
Och Mefs, hier is het herfstweer 14-16 graden met regen en regen Dus ik zou zeggen : Geniet er nog ff van!
Mefs!! Goed te horen dat je het naar je zin hebt! Ja als je terug komt valt er hier een hoop werk te doen, we hebben er weer een zooitje van gemaakt. We missen je!
Tja Xallie, extremisme... Wat moet je daar op zeggen. We hebben hier met eigen ogen kunnen aanschouwen hoe dik zo'n plaat voor iemands kop kan zijn. Als voor iemand zijn mening echt DE waarheid is, kan de rest lullen als brugman natuurlijk. Ik denk eerlijk gezegd niet dat het nut heeft om de links in een parkeervak te zetten daar, zolang iemand niet open staan voor de meningen van iemand anders en niet wil zien dat zijn overtuiging slechts een mening is en niet DE waarheid.
Dat soort mensen zijn ziek, echt heel ziek. Eigenlijk ook heel zielig want ze kunnen er dus niks aan doen. Je vraagt je af waar de grens is of iemand nog menselijk te noemen is.

Gelukkig bestaat dat in het landhuis niet.
Gelukkig niet, nee! Ik ben blij dat we ze hier met toverstokjes buiten kunnen houden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven