societatis occultae
maandag 18 juli 2011 om 02:20
Dit is het societatis occultae.
Leden:
Elfje26
MrsStanleyWalker aka Wa'k
Idalee
Xalvadora
Dickens
Khemam
Thekla
Mefs
Conundrum
Nerd
DonkeyShot
Ronnie Mitchell
Yellow Love
Janejane38 *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*
Digibeet *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*
Wie niet tot bovenstaand genoemde leden behoort, kan na het succesvol uitvoeren van een opdracht alsnog toetreden.
Bevoegd tot het geven van opdrachten zijn geaccepteerde leden.
Opdrachten die door derden worden gegeven zijn niet rechtsgeldig
Leden:
Elfje26
MrsStanleyWalker aka Wa'k
Idalee
Xalvadora
Dickens
Khemam
Thekla
Mefs
Conundrum
Nerd
DonkeyShot
Ronnie Mitchell
Yellow Love
Janejane38 *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*
Digibeet *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*
Wie niet tot bovenstaand genoemde leden behoort, kan na het succesvol uitvoeren van een opdracht alsnog toetreden.
Bevoegd tot het geven van opdrachten zijn geaccepteerde leden.
Opdrachten die door derden worden gegeven zijn niet rechtsgeldig
zaterdag 23 juli 2011 om 03:02
Blèh, weer rusteloze benen. Waarom heb ik die niet gewoon overdag? Iedereen ligt te maffen. Zelfs de katten, die zogenaamde 'nacht'-dieren. En ik zit maar te trappelen met mijn benen. Ik ben te lui om naar de badkamer te lopen en freeze gel er op te smeren.
James, pak jij dat spul en smeer mijn schenen eens goed in.... En nog een nachtmutsje inschenken. Zet maar op het nachtkastje.
James, pak jij dat spul en smeer mijn schenen eens goed in.... En nog een nachtmutsje inschenken. Zet maar op het nachtkastje.
You know how I know? Because I reeaally think so!
zaterdag 23 juli 2011 om 10:50
Goedemorgen, wat een heerlijke regenachtige dag... Een mooie dag om lekker te luieren op de bank, idalee. Heb je beetje kunnen slapen?
James, maak je voor mij een continental breakfast en verschoon Mason. Ik ruik hem weer.
Nerd heeft weer als een schim in de nacht zijn sporen gewist... Jammer, nu zijn zijn geveugelde woorden slechts herinneringen voor de toehoorders.
Dickens, heeft u nieuwe bronnen van vermaeck aangeboord?
James, maak je voor mij een continental breakfast en verschoon Mason. Ik ruik hem weer.
Nerd heeft weer als een schim in de nacht zijn sporen gewist... Jammer, nu zijn zijn geveugelde woorden slechts herinneringen voor de toehoorders.
Dickens, heeft u nieuwe bronnen van vermaeck aangeboord?
zaterdag 23 juli 2011 om 11:11
Ja ik heb best goed geslapen, met dank aan de oxa want ben nog steeds niet helemaal helder.
Gelukkig heeft Dickens ons gespaard en is ze hier niet langs geweest met de hakbijl. Ze wilde ons natuurlijk ontzien, de schat. Nu ligt ze te slapen, James heeft een doos bonbons en tampons naast haar bed gelegd. Als ze ze nu maar niet door de war haalt.
Wat vervelend die benen, heb jij verder wel goed geslapen? Het gaat wel iets beter met de nieuwe meds geloof ik he? En het ophogen, heb je daar last van of gaat dat wel?
Gelukkig heeft Dickens ons gespaard en is ze hier niet langs geweest met de hakbijl. Ze wilde ons natuurlijk ontzien, de schat. Nu ligt ze te slapen, James heeft een doos bonbons en tampons naast haar bed gelegd. Als ze ze nu maar niet door de war haalt.
Wat vervelend die benen, heb jij verder wel goed geslapen? Het gaat wel iets beter met de nieuwe meds geloof ik he? En het ophogen, heb je daar last van of gaat dat wel?
zaterdag 23 juli 2011 om 11:25
Ik heb toch redelijk geslapen, ondanks die benen. Ik heb dikke sokken aangedaan om weer wakker te worden van te warme voeten, maar sliep ook snel weer in gelukkig.
Ophogen was een eitje, ben maar even misselijk geweest. En ik voel me redelijk helder weer. Nu schijnt de zon, kan ik even onkruid gaan trekken in de moestuin. Zo lang het duurt dan.
Ophogen was een eitje, ben maar even misselijk geweest. En ik voel me redelijk helder weer. Nu schijnt de zon, kan ik even onkruid gaan trekken in de moestuin. Zo lang het duurt dan.
zaterdag 23 juli 2011 om 12:03
http://www.telegraaf.nl/b ... ?sn=binnenland,buitenland
http://www.telegraaf.nl/b ... christelijk___.html?p=3,1
Laat dit een les zijn dat elke vorm van extremisme... want daar doel ik op, niet goed is.
Afschuwelijk drama in Noorwegen, 84 doden lees ik net. Man, man...........
Misschien dat iemand het ook nog in het zwartgeblakerde eikelenbosch kan plaatsen.
http://www.telegraaf.nl/b ... christelijk___.html?p=3,1
Laat dit een les zijn dat elke vorm van extremisme... want daar doel ik op, niet goed is.
Afschuwelijk drama in Noorwegen, 84 doden lees ik net. Man, man...........
Misschien dat iemand het ook nog in het zwartgeblakerde eikelenbosch kan plaatsen.
zaterdag 23 juli 2011 om 12:20
James, zorg je goed voor de medebewoners? Zorg je ook dat mijn kamer netjes is als ik terug ben? Geef de groeten aan iedereen. Het was leuk met mijn familie. Het huis was echt aan het strand en het dorp was gezellig. Nu zitten we op een camping vlakbij de grens met Frankrijk. Het weer is niet zo goed om te zwemmen, maar wel om dorpjes te bezoeken. Het is heel gezellig en leuk. Ik heb ook hele leuke verhalen. Ik zal vertellen als ik terug ben. Een grote knuffel voor iedereen.
[img]http://www.cbrava.com/images/empkanal.jpg[/img]
zaterdag 23 juli 2011 om 12:27
zaterdag 23 juli 2011 om 13:13
Tja Xallie, extremisme... Wat moet je daar op zeggen. We hebben hier met eigen ogen kunnen aanschouwen hoe dik zo'n plaat voor iemands kop kan zijn. Als voor iemand zijn mening echt DE waarheid is, kan de rest lullen als brugman natuurlijk. Ik denk eerlijk gezegd niet dat het nut heeft om de links in een parkeervak te zetten daar, zolang iemand niet open staan voor de meningen van iemand anders en niet wil zien dat zijn overtuiging slechts een mening is en niet DE waarheid.