goede dag, slechte dag deel 4
zondag 19 juni 2011 om 22:52
De plek voor forummers die mee willen schrijven over hun dag. Hoe het is gegaan, hoe je je voelt en wat je anders zou willen zien.
Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.
Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.
PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet
Hier vind je deel 3 hier dus
Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.
Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.
PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet
Hier vind je deel 3 hier dus
anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 25-06-2011 20:42
Reden: deel 3 toegevoegd
Reden: deel 3 toegevoegd
% gewijzigd
zaterdag 23 juli 2011 om 21:29
zaterdag 23 juli 2011 om 22:35
Hij wil wel praten. Wil het wel goedmaken en vraagt aan mij hoe. Maar ik vind het vermoeiend dat het steeds opnieuw gebeurd. En eigenlijk ziet hij het probleem dus niet, want anders zou het niet steeds opnieuw gebeuren. En dat ik dan moet gaan uitleggen hoe hij me weer vrolijk krijgt. We zijn ruim 5 jaar samen en nog weet hij dat niet?
Word vanavond niks meer, denk ik.
Word vanavond niks meer, denk ik.
zaterdag 23 juli 2011 om 23:34
zondag 24 juli 2011 om 12:35
Hello iedereen!
Sanne, mika en Yellow
Even een ego postje van mij. Had vannacht een nachtmerrie, ex had een nieuwe vriendin, ben bang dat het echt is. Waarom weet ik ook niet, het zou me niets moeten uitmaken. Want het is over tussen ons. Ik mis hem zo
. Ik haat zondagen, op dit soort dagen gebeuren dit soort dingen.. Ik zie hem dinsdag, totaal geen zin in, spullen die hij nog van mij heeft wil ik wel eens terug. Ik wil zo graag tegen hem zeggen dat ik hem mis, en dan hopen dat hij mij ook mist. Maar dat doet ie vast niet..
Bluhhhhhh, zo gaat er weer een dag voorbij zonder dat ik iets uitvoer
. Zucht ( sorry voor dit hoor..)
Sanne, mika en Yellow
Even een ego postje van mij. Had vannacht een nachtmerrie, ex had een nieuwe vriendin, ben bang dat het echt is. Waarom weet ik ook niet, het zou me niets moeten uitmaken. Want het is over tussen ons. Ik mis hem zo
Bluhhhhhh, zo gaat er weer een dag voorbij zonder dat ik iets uitvoer
zondag 24 juli 2011 om 15:47
Je hoeft geen sorry te zeggen Venti, ik wens je heel veel sterkte, liefdesverdriet is ook verschrikkelijk.
Choco, veel plezier met je katje.
Sanne, hoe is het nu thuis?
En hoe is het met de rest?
Ik ben alweer naar Ikea geweest Heb toch een kledingkast gekocht uiteindelijk, en een kastje waar mijn kookplaat op kan. En een grote speelgoeddoos, waar ik mijn honderd schoenen in ga doen
Choco, veel plezier met je katje.
Sanne, hoe is het nu thuis?
En hoe is het met de rest?
Ik ben alweer naar Ikea geweest Heb toch een kledingkast gekocht uiteindelijk, en een kastje waar mijn kookplaat op kan. En een grote speelgoeddoos, waar ik mijn honderd schoenen in ga doen
zondag 24 juli 2011 om 17:41
@Yellow
Wel lief van je, gisteren.
Ik keek een paar berichten terug, om even te kijken hoe ´t met je ging, maar dan moet ik geloof ik veél verder terugkijken, zo ver dat hoe ´t toen ging, nu misschien al achterhaald is, dus dat deed ik maar niet.
Maar, pfff...wat ik wilde zeggen, toen kwam ik wel tegen dat je zei dat je voor iemand boodschappen zou doen.
Nou ben ik wel niet ziek maar kan dat toch? *Kijk blij en probeer oprecht te lijken*
*Geluk zit in kleine dingen*
(Ik heb liever grote)
Wel lief van je, gisteren.
Ik keek een paar berichten terug, om even te kijken hoe ´t met je ging, maar dan moet ik geloof ik veél verder terugkijken, zo ver dat hoe ´t toen ging, nu misschien al achterhaald is, dus dat deed ik maar niet.
Maar, pfff...wat ik wilde zeggen, toen kwam ik wel tegen dat je zei dat je voor iemand boodschappen zou doen.
Nou ben ik wel niet ziek maar kan dat toch? *Kijk blij en probeer oprecht te lijken*
*Geluk zit in kleine dingen*
(Ik heb liever grote)
zondag 24 juli 2011 om 17:50
Hier een dag van ups en downs. Lichamelijk iets beter, maar nog niet top. Net lang, zwaar, maar goed gesprek met vriend gehad. Kwam veel op tafel. Komt er neer dat hij nog 1 kans krijgt. Ik wil zo graag verder met hem en er gebeuren geen grote drama's, maar het gaat ook allemaal niet vanzelf. Hij moet echt laten zien dat hij zijn best doet voor onze relatie.
zondag 24 juli 2011 om 17:59
@Nerd, boodschapjes doen voor jou. Nou dat kan hoor, maar niet als je heel ver weg woont aub, straks moet ik 5 uur op mijn gele omafietsje fietsen , dat kan ik nog niet hoor! Ik hoop dat de dames op het andere topic lief voor je zijn met hun opoe op bezoek. Hoe is het met jou?
@Sanne, wat een toestand met vriend. Ik weet niet zo goed wat ik kan zeggen, behalve dat ik (en iedereen hier) voor je klaarstaan he Ik hoop dat het beter zal gaan tussen jullie na dit gesprek.
@Sanne, wat een toestand met vriend. Ik weet niet zo goed wat ik kan zeggen, behalve dat ik (en iedereen hier) voor je klaarstaan he Ik hoop dat het beter zal gaan tussen jullie na dit gesprek.
zondag 24 juli 2011 om 18:47
@Yelllow
Leuk!
We kunnen ook samen voor elkaar boodschappen doen.
Ik heb ook nog wel een oma-fiets.
Die is zo lelijk dat ze denken dat ik ´m gestolen heb.
Af zou dat niet door de fiets komen maar door mezelf?
Ik leg maar niet uit dat dat lelijke, van die fiets dan, hè, anti-diefstal is.
Daarrro? Weet ´t niet.
Leuk!
We kunnen ook samen voor elkaar boodschappen doen.
Ik heb ook nog wel een oma-fiets.
Die is zo lelijk dat ze denken dat ik ´m gestolen heb.
Af zou dat niet door de fiets komen maar door mezelf?
Ik leg maar niet uit dat dat lelijke, van die fiets dan, hè, anti-diefstal is.
Daarrro? Weet ´t niet.
zondag 24 juli 2011 om 18:48