societatis occultae
maandag 18 juli 2011 om 02:20
Dit is het societatis occultae.
Leden:
Elfje26
MrsStanleyWalker aka Wa'k
Idalee
Xalvadora
Dickens
Khemam
Thekla
Mefs
Conundrum
Nerd
DonkeyShot
Ronnie Mitchell
Yellow Love
Janejane38 *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*
Digibeet *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*
Wie niet tot bovenstaand genoemde leden behoort, kan na het succesvol uitvoeren van een opdracht alsnog toetreden.
Bevoegd tot het geven van opdrachten zijn geaccepteerde leden.
Opdrachten die door derden worden gegeven zijn niet rechtsgeldig
Leden:
Elfje26
MrsStanleyWalker aka Wa'k
Idalee
Xalvadora
Dickens
Khemam
Thekla
Mefs
Conundrum
Nerd
DonkeyShot
Ronnie Mitchell
Yellow Love
Janejane38 *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*
Digibeet *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*
Wie niet tot bovenstaand genoemde leden behoort, kan na het succesvol uitvoeren van een opdracht alsnog toetreden.
Bevoegd tot het geven van opdrachten zijn geaccepteerde leden.
Opdrachten die door derden worden gegeven zijn niet rechtsgeldig
zondag 24 juli 2011 om 20:14
Zal even kijken of mijn voodoo kunsten wat uit kunnen halen. Ben een beetje roestig in zonnendansen, heb je hier nmlk niet vaak nodig. Maar zal zien wat ik kan doen.
Heb zowaar ruzie met een tiener, althans zij met mij. Pingping wou graag uit vandaag en een vriendin haar vriendje zou hun wel brengen. Nou is het een aardige jongen maar ik weet dat hij drinkt, dus, NEE, dankjewel maar pingping gaat niet mee. Ping snapte het helemaal, maar mevrouw blijft nu bijdehandte boodschappen sturen. GRRRR. Dat meisje is 23 dus zou beter moeten weten, maar loopt qua ontwikkeling enorm achter.
Heb zowaar ruzie met een tiener, althans zij met mij. Pingping wou graag uit vandaag en een vriendin haar vriendje zou hun wel brengen. Nou is het een aardige jongen maar ik weet dat hij drinkt, dus, NEE, dankjewel maar pingping gaat niet mee. Ping snapte het helemaal, maar mevrouw blijft nu bijdehandte boodschappen sturen. GRRRR. Dat meisje is 23 dus zou beter moeten weten, maar loopt qua ontwikkeling enorm achter.
zondag 24 juli 2011 om 20:20
Poot stijf houden natuurlijk, khemam. Maar dat doe je al. Liever een boze tiener dan een dode tiener. Snapt die 23-jarige dat echt niet? Wat dom. Ik mocht vroeger eigenlijk alles, behalve bij iemand instappen die dronk. Als iemand toch wilde drinken en rijden, kwam mijn moeder me gewoon zelf halen, maakte ze nooit een woord over vuil, hoe laat het ook was.
You know how I know? Because I reeaally think so!
zondag 24 juli 2011 om 20:24
Is het raar als ik zeg dat ik geen flauw idee heb of het gezellig was? Het was een waas en ik snapte niet wat ik in het plaatje deed. Eten is helemaal op, dus dat was dus in goede aarde gevallen blijkbaar. Ik weet alleen dat Mason de zalmwraps en de guacamole helemaal geweldig vond en de bosbessentaart natuurlijk. Even later reed ie met zijn loopwagen onder de tafel door en had ie de grootste lol in de tent! Stan is doodmoe, geloof niet dat ie wat aan me heeft gehad.
You know how I know? Because I reeaally think so!
zondag 24 juli 2011 om 20:29
Wauw nou het klinkt in ieder geval alsof je heerlijk hebt gekookt!! Maar ook dat je je te druk hebt gemaakt om de anderen en dus zelf vergeten bent te ontspannen en genieten......
Misschien samen met Stan lekker vroeg naar bed en ontspannen. Al gaan jullie een filmpje kijken in bed, als er voor meer geen energie of zin is. maar dan lig je in ieder geval en krijgt je lichaam al wat rust..
Misschien samen met Stan lekker vroeg naar bed en ontspannen. Al gaan jullie een filmpje kijken in bed, als er voor meer geen energie of zin is. maar dan lig je in ieder geval en krijgt je lichaam al wat rust..
zondag 24 juli 2011 om 20:33
quote:mrsstanleywalker schreef op 24 juli 2011 @ 20:24:
Is het raar als ik zeg dat ik geen flauw idee heb of het gezellig was? Het was een waas en ik snapte niet wat ik in het plaatje deed. Eten is helemaal op, dus dat was dus in goede aarde gevallen blijkbaar. Ik weet alleen dat Mason de zalmwraps en de guacamole helemaal geweldig vond en de bosbessentaart natuurlijk. Even later reed ie met zijn loopwagen onder de tafel door en had ie de grootste lol in de tent! Stan is doodmoe, geloof niet dat ie wat aan me heeft gehad.Je hebt je rust verdient, zoek een hangmat uit en ga lekker liggen met een drankje erbij
Is het raar als ik zeg dat ik geen flauw idee heb of het gezellig was? Het was een waas en ik snapte niet wat ik in het plaatje deed. Eten is helemaal op, dus dat was dus in goede aarde gevallen blijkbaar. Ik weet alleen dat Mason de zalmwraps en de guacamole helemaal geweldig vond en de bosbessentaart natuurlijk. Even later reed ie met zijn loopwagen onder de tafel door en had ie de grootste lol in de tent! Stan is doodmoe, geloof niet dat ie wat aan me heeft gehad.Je hebt je rust verdient, zoek een hangmat uit en ga lekker liggen met een drankje erbij
zondag 24 juli 2011 om 20:36
zondag 24 juli 2011 om 20:52
zondag 24 juli 2011 om 21:02
zondag 24 juli 2011 om 21:08
Neem een lekker ontspannend bad en geef jezelf een schouderklopje.
Gelukkig is mijn puber helemaal niet boos, die snapt me helemaal. Ben niet moeilijk maar trek wel grenzen en die zijn onbreekbaar en niet te omzeilen. Normaal gesproken breng en haal ik haar overal, maar vanavond gaan mama en papa zelf de hort op. Even aan de relatie werken (hoognodig!) met salsa en lekker eten. Osama is bij oma en pingping heeft het huis en zwembad geheel tot haar beschikking. Dus zover ik weet komt haar beste vriendin/buurmeisje bij ons logeren en maken ze er hier maar een disco van. Ook leuk!
Dat andere mormel trek ik vandaag of morgen nog wel aan haar oren. Je mag niet lelijk doen maar het is een beetje een vreemd kind, dikke brilleglazen, mager als een spijker maar denkt dat ze miss universe is en loopt er het liefst halfnaakt bij. Heeft een vriendje die de hele dag jointjes rookt en met een panty op zijn hoofd rondloopt. Helaas heeft ze geen vriendinnen van haar eigen leeftijd en daarom probeert ze het bij ping en aanhang. Had alleen niet op mij gerekend.
Gelukkig is mijn puber helemaal niet boos, die snapt me helemaal. Ben niet moeilijk maar trek wel grenzen en die zijn onbreekbaar en niet te omzeilen. Normaal gesproken breng en haal ik haar overal, maar vanavond gaan mama en papa zelf de hort op. Even aan de relatie werken (hoognodig!) met salsa en lekker eten. Osama is bij oma en pingping heeft het huis en zwembad geheel tot haar beschikking. Dus zover ik weet komt haar beste vriendin/buurmeisje bij ons logeren en maken ze er hier maar een disco van. Ook leuk!
Dat andere mormel trek ik vandaag of morgen nog wel aan haar oren. Je mag niet lelijk doen maar het is een beetje een vreemd kind, dikke brilleglazen, mager als een spijker maar denkt dat ze miss universe is en loopt er het liefst halfnaakt bij. Heeft een vriendje die de hele dag jointjes rookt en met een panty op zijn hoofd rondloopt. Helaas heeft ze geen vriendinnen van haar eigen leeftijd en daarom probeert ze het bij ping en aanhang. Had alleen niet op mij gerekend.
zondag 24 juli 2011 om 21:13
zondag 24 juli 2011 om 21:24
Toen ik 19 was vond ik 16 al te min om mee om te gaan, maar dit meisje is een geval apart. Denk echt dat ze ze niet allemaal op een rijtje heeft. Heeft altijd de meest fantastische verhalen, overduidelijk aanwezig en probeerd op die manier indruk op die meiden te maken. Ergste is dat hun er niet eens intrappen en het alleen maar spannend vinden dat ze al op zichzelf woont en daardoor meer vrijheid heeft.
Aah ja, het is weer tijd om uit te vinden wat we nou zo leuk aan elkaar vonden. Soms vergeet je dat, tussen alle dagelijkse beslommeringen door. Heb een supermooie witte mini-jurk gekocht met houten sieraden. Extreme pushup eronder en die man snapt weer helemaal dat ie blij moet zijn met zo'n moordwijf. Dat ze thuis weer in slappe theezakjes veranderen merkt hij na een paar borrels toch niet meer. Merk wel dat dansen voor ons de manier is om weer een beetje verliefd te worden. Uit eten gaan we toch weer over zaken en thuis lopen ouwehoeren, dus geen gelul en schudden met die billen.
Aah ja, het is weer tijd om uit te vinden wat we nou zo leuk aan elkaar vonden. Soms vergeet je dat, tussen alle dagelijkse beslommeringen door. Heb een supermooie witte mini-jurk gekocht met houten sieraden. Extreme pushup eronder en die man snapt weer helemaal dat ie blij moet zijn met zo'n moordwijf. Dat ze thuis weer in slappe theezakjes veranderen merkt hij na een paar borrels toch niet meer. Merk wel dat dansen voor ons de manier is om weer een beetje verliefd te worden. Uit eten gaan we toch weer over zaken en thuis lopen ouwehoeren, dus geen gelul en schudden met die billen.