societatis occultae
maandag 18 juli 2011 om 02:20
Dit is het societatis occultae.
Leden:
Elfje26
MrsStanleyWalker aka Wa'k
Idalee
Xalvadora
Dickens
Khemam
Thekla
Mefs
Conundrum
Nerd
DonkeyShot
Ronnie Mitchell
Yellow Love
Janejane38 *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*
Digibeet *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*
Wie niet tot bovenstaand genoemde leden behoort, kan na het succesvol uitvoeren van een opdracht alsnog toetreden.
Bevoegd tot het geven van opdrachten zijn geaccepteerde leden.
Opdrachten die door derden worden gegeven zijn niet rechtsgeldig
Leden:
Elfje26
MrsStanleyWalker aka Wa'k
Idalee
Xalvadora
Dickens
Khemam
Thekla
Mefs
Conundrum
Nerd
DonkeyShot
Ronnie Mitchell
Yellow Love
Janejane38 *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*
Digibeet *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*
Wie niet tot bovenstaand genoemde leden behoort, kan na het succesvol uitvoeren van een opdracht alsnog toetreden.
Bevoegd tot het geven van opdrachten zijn geaccepteerde leden.
Opdrachten die door derden worden gegeven zijn niet rechtsgeldig
zondag 24 juli 2011 om 21:52
Wat een geweldig plan, khemam! Je hebt ook helemaal gelijk wat uit eten gaan betreft. Het gaat inderdaad snel over thuis, werk, sores. Iets samen doen werkt duizend maal beter. U brengt mij op ideeën.
Wat zal je er vanavond betoverd uitzien... Hottie!
Wat zal je er vanavond betoverd uitzien... Hottie!
You know how I know? Because I reeaally think so!
zondag 24 juli 2011 om 23:23
inderdaad idalee, je moet jezelf gewoon even op de borst kloppen als je lekkere koekjes gebakken hebt!
Kreeg daar straks nog een smsje van het bezoek, dat ze het zo fijn vond dat ze zo lekker gegeten had en dat ik zoveel moeite had gedaan. Dat is wel heel fijn hoor omdat te horen. Heb het zonder te maren geaccepteerd.
Kreeg daar straks nog een smsje van het bezoek, dat ze het zo fijn vond dat ze zo lekker gegeten had en dat ik zoveel moeite had gedaan. Dat is wel heel fijn hoor omdat te horen. Heb het zonder te maren geaccepteerd.
zondag 24 juli 2011 om 23:47
zondag 24 juli 2011 om 23:49
Nee Nerd is als een mol onder de grond gekropen. Hij mag zich wel wassen voor hij bij Xal in bed duikt.
Wat fijn dat smsje Mrs. Ben je ook altijd zo dat als je een complimentje krijgt je het wegwuift? Omdat je het 'zonder maren accepteerde'.
De volgende stap is dat je er zelf ook van geniet. Maar die stap moet je opdelen in hele kleine stapjes. Misschien eerst romantiek met Stan, kan ook gewoon thuis. Mason naar bomma, dvdtje bestellen, maak het jezelf niet te moeilijk. En als het niks is maakt het ook niet uit.
Op het moment heb ik vaak dat ik achteraf me pas realiseer dat een moment fijn was. Snap ook niet goed hoe dat zit, maar het moment zelf ben ik dan bang, misschien wel bang om te genieten.
Wat fijn dat smsje Mrs. Ben je ook altijd zo dat als je een complimentje krijgt je het wegwuift? Omdat je het 'zonder maren accepteerde'.
De volgende stap is dat je er zelf ook van geniet. Maar die stap moet je opdelen in hele kleine stapjes. Misschien eerst romantiek met Stan, kan ook gewoon thuis. Mason naar bomma, dvdtje bestellen, maak het jezelf niet te moeilijk. En als het niks is maakt het ook niet uit.
Op het moment heb ik vaak dat ik achteraf me pas realiseer dat een moment fijn was. Snap ook niet goed hoe dat zit, maar het moment zelf ben ik dan bang, misschien wel bang om te genieten.
zondag 24 juli 2011 om 23:54
Ach wat leuk een kabouter, met punt muts en al? Als je de slechte kanten van iemand leert kennen, en dat is pas na een tijdje, vind je diegene vaak fysiek ook minder aantrekkelijk.
Heb je ook EMDR gedaan Mrs? Het schijnt heel goed te zijn en ik overweeg dat ook te gaan doen. Ik heb geen last van beelden die ineens opdoemen oid, maar aan trauma's geen gebrek In het onderdrukken van die trauma's ben ik erg bedreven, daar ligt het probleem meer, zou EMDR dan nog steeds iets voor mij zijn?
Heb je ook EMDR gedaan Mrs? Het schijnt heel goed te zijn en ik overweeg dat ook te gaan doen. Ik heb geen last van beelden die ineens opdoemen oid, maar aan trauma's geen gebrek In het onderdrukken van die trauma's ben ik erg bedreven, daar ligt het probleem meer, zou EMDR dan nog steeds iets voor mij zijn?
zondag 24 juli 2011 om 23:56
Het ergste vind ik trouwens toen ik een jaar of 18 was, toen zoende ik elke week wel een andere jongen in de plaatselijke discotheek. Stomdronken natuurlijk. Ik ging niet met ze naar bed, daar lag mijn grens, maar dat geloofde niemand natuurlijk. Na een poosje had ik echt een reputatie terwijl ik eigenlijk heel braaf ben. Ach ja, door zo'n fase moet je heen en nu kan ik er om lachen.
zondag 24 juli 2011 om 23:58
Het leek vandaag wel of ik er helemaal niet bij was, zo wazig. Het leek op derealisatie, zegt je dat wat? Pas toen ik me alleen op de hond of Mason focustte was ik er weer een beetje bij. Mason is echt een heerlijk joch, heeft vanalles geproefd en volop gekletst. Daar hebben Stan en ik wel van zitten na te genieten.
maandag 25 juli 2011 om 00:02
Ja dat viel me al op, dat Mason gewoon van alles mee at. Das goed, wordt t niet zo'n boer die niet eet wat ie niet kent. Fijn dat je dat dan hebt, je ventje en de hond. Ze denken dat jij degene bent die voor hen zorgt, wat natuurlijk ook zo is, maar dat zij jou zonder iets te doen zo steunen, daar zijn ze zich helemaal niet van bewust, mooie wisselwerking is dat.
Derealisatie heb ik hier wel eens iets over gelezen, maar ik kan me er (gelukkig) niets bij voorstellen. Heel naar moet dat zijn, eng ook. Lijkt me dat je dan alles op de automatische piloot doet ofzo?
Derealisatie heb ik hier wel eens iets over gelezen, maar ik kan me er (gelukkig) niets bij voorstellen. Heel naar moet dat zijn, eng ook. Lijkt me dat je dan alles op de automatische piloot doet ofzo?
maandag 25 juli 2011 om 00:04
Ik heb het twee keer gedaan, bij twee verschillende therapeuten en met deze therapeut zijn we aan het kijken waarom het niet heeft gewerkt bij mij. Hij is overtuigd dat het moet werken. Dus ik zou het zeker wèl gaan proberen want wat kost het een energie om die putdeksel dicht te houden. Dat zoenen en een naam krijgen is trouwens mij ook niet vreemd.
maandag 25 juli 2011 om 00:07
maandag 25 juli 2011 om 00:13
Misschien dat we die putdeksel heel stevig dicht houden, dat het daarom niet werkt. Dat idee heb ik, dat er iets heel ergs is dat ik onder ogen moet komen, en dat durf ik niet.
Een vriendin van me vertelde me dat met EMDR je op een veilige manier naar het trauma kunt kijken. Dat spreekt me erg aan. Maar het vertrouwen in hulpverleners is bij mij een beetje foetsie. Dus ik laat me niet zo snel gaan. Bij de laatste psych wel trouwens. Dat was in een ziekenhuis dat maakte voor mij veel uit.
Een vriendin van me vertelde me dat met EMDR je op een veilige manier naar het trauma kunt kijken. Dat spreekt me erg aan. Maar het vertrouwen in hulpverleners is bij mij een beetje foetsie. Dus ik laat me niet zo snel gaan. Bij de laatste psych wel trouwens. Dat was in een ziekenhuis dat maakte voor mij veel uit.
maandag 25 juli 2011 om 00:51
Sorry, dat bij 2xman. Same here helaas, wil ik wel weten wat onder die putdeksel zit. Ik weet wel wat er onder zit, maar ik kan er niet naar kijken. Bij EMDR is het inderdaad de bedoeling dat je in een veilige situatie naar het trauma kan kijken, beeldje voor beeldje. Maar die veilige plek heb ik niet, althans nog niet gevonden achteraf bezien. In de allereerste sessie kwam die putdeksel van zn plek en begon ik te dissocieren. Dat zal ook de reden zijn dat het bij mij niet werkte. Al die ooit oh zo handige overlevingsmechanismen die dan meteen in werking springen. Ik heb daar geen controle over lijkt het wel. *poef* Weg ben ik. Zoiets.