Acer A500 - Apps

25-07-2011 11:34 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vorige week kocht mijn vader een acer A500. Vandaag wilde hij er apps opzetten, maar het lukt ons niet. We raken makkelijk in de app-shop, vinden ook heel makkelijk apps maar bij het downloaden breekt hij telkens af zonder een reden weer te geven.

Ik vermoed dat hij ergens een account moet aanmaken zoals je moet doen bij I-Tunes wanneer je apps om een Iphone zet ofzo, maar ik ben niet zeker. De acer draait op android en hier heb ik totaal geen verstand van.

Weet iemand hoe dit werkt? Op google vind ik het niet terug (maar ben dan ook niet zo'n google-wonder als sommigen onder jullie!)

Bedankt!
Ben geen google-wonder, maar vond deze link: apps downlaoden. Kijk even bij het vierde berichtje.

Je moet een gmail-account aanmaken op je tablet. Weet niet of je dat al gedaan hebt. Maar dan zou de androidmarket (van Google) ook moeten werken.
Een google account heeft hij, als we in de market zitten, geeft hij ook aan dat we hierop gewoon aangemeld zijn.
Eventjes terug omhoog halen in de hoop dat er ondertussen iemand is die dit probleem kent!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven