Ananasthee

26-07-2011 11:09 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dit onderwerp maar onder 'eten' geplaatst, weet het anders ook niet.

Vroeger kon je bij AH ananasthee kopen en die was zo ongelooflijk lekker, en is helaas niet meer te krijgen. Zelfs bij speciale theeënwinkels is het niet verkrijgbaar. Ga er stad en land voor af, maar zonder succes.
Anders snij je een ananas, droog je die en maak je daar thee van?
Of je bestelt hem hier:klik
Vroeger, ver voor de smaakjesthee, maakte ik sinasappelthee met sinasappelsap. Was lekkerder dat de picknikthee!
Of je googled op Ananas en thee en besteld het vervolgens bij depeperbol....
quote:zusenzoo schreef op 26 juli 2011 @ 11:12:

Of je bestelt hem hier:klikLink doet het niet.
Is geloof ik niet alléén Ananas, maar Lipton heeft ook een lekkere soort.
Link is van www.depeperbol.nl
quote:sito1970 schreef op 26 juli 2011 @ 11:15:

[...]

Link doet het niet.bij mij wel hoor...
quote:pimpelmeesje67 schreef op 26 juli 2011 @ 11:18:

[...]

bij mij wel hoor...Komt misschien omdat ik op een laptop zit? Ik zeg ook maar wat :-)
Of je hebt een popupblocker, dat betekent even crtl indrukken en dan klikken op de link.
Xenos heeft bijna altijd de aparte smaakjes........daar haal ik vaak de thee....ananasthee lijkt mij erg lekker......zal eens kijken van de week....cocosthee vind ik ook heerlijk...
Puck
quote:sofi2010 schreef op 26 juli 2011 @ 11:37:

Xenos heeft bijna altijd de aparte smaakjes........daar haal ik vaak de thee....ananasthee lijkt mij erg lekker......zal eens kijken van de week....cocosthee vind ik ook heerlijk...Hebben ze niet, ben ik al geweest. Pickwick kan beter de kersenthee, bah, uit het assortiment halen en er ananasthee voor in de plaats doen.
eefje1980, 59 minuten geleden

Is geloof ik niet alléén Ananas, maar Lipton heeft ook een lekkere soort.

Lipton Tahiti, vanille en ananas.

(edit: gekocht bij AH XL)
Ik wilde al Tahiti thee van Lipton (pyramidezakjes) gaan typen, maar zie dat Chocolover me voor was. Deze vind ik zelf heel erg lekker, hij is alleen wel steeds moeilijker verkrijgbaar. Staat niet overal meer in het schap en als een winkel hem nog wel heeft, is hij vaak uitverkocht. Dus groot inslaan als je hem ziet (zegt degene met een grootverpakking van de Makro )
Sito wat is nou het probleem? Zus en ik geven toch aan waar je ananas thee kunt kopen. Stop whining en ga naar de Albert Cuypstraat. Of bestel op internet.
http://www.simonlevelt.nl ... /zwarte-thee/kokos-ananas

Deze lijkt me nog lekkerder.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ananasthee

proost_cheers heeft dit recept op 30 september 2000 toegevoegd. Dit recept is 82 keer bekeken. en staat in 1 kookgroep.

Print recept

Boodschappenlijst

Koude theedrank voor 4 glazen, alcoholvrij, 31 Kcal / 147 KJ per glas

Bereidingstijd: 0-10 minuten Keuken: Internationale keuken Smaak: Anders Techniek: Koken Soort gerecht: Anders Uit eigen keuken: Nee (i)

Smulweb BBQ dagen

Leer nieuwe trucs tijdens een gezellige BBQ workshop.

Actie: nu 2 voor de prijs van 1!

Ingrediënten

1/2 l koude thee

2 eetl citroensap

ca. 12 stukjes ananas (vers of blik)

suiker

Bereidingswijze

Door de thee citroensap en suiker roeren en koel wegzetten. In elk glas 3 stukjes ananas leggen, de thee erop schenken en de glazen garneren met een plakje citroen waarin 2 kruidnagels zijn gestoken.
In Afrika-thee van AH zit ook ananas. Ik zet altijd een pot met een zakje Afrika-thee en een zakje rooibos honing van Pickwick.
http://www.hollandproduct ... aanvanilleananasthee.html
Twinings heeft/had ananas thee.
Twinings Voyage, African Tunda heet die thee. Geen idee of die nog ergens verkrijgbaar is.
Ik zag op de volgende site dat er zelfs cola-thee bestaat en dan nog notabene uit hèt thee land bij uitstek, Sri Lanka (tot 1972 Ceylon geheten).

Vraag me af wat ik me hierbij moet voorstellen en of het drinkbaar of lekker is. Dan lijkt me Ananas thee lekkerder.

Twinnings is volgens mij in de betere Thee speciaalzaak wel te verkrijgen. Ik meen dat mijn vetrouwde Thee adres, Van Hilst in Nijmegen ook dat merk verkoopt. Weet alleen niet of die smaak/variant erbij zit.
De Lipton Tahiti is alleen nog te verkrijgen bij AH XL. Heb er ooit met Lipton over gemaild aangezien de smaak zomaar was verdwenen uit onze plaatselijke AH...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven