Ananasthee
dinsdag 26 juli 2011 om 11:09
dinsdag 26 juli 2011 om 11:47
quote:sofi2010 schreef op 26 juli 2011 @ 11:37:
Xenos heeft bijna altijd de aparte smaakjes........daar haal ik vaak de thee....ananasthee lijkt mij erg lekker......zal eens kijken van de week....cocosthee vind ik ook heerlijk...Hebben ze niet, ben ik al geweest. Pickwick kan beter de kersenthee, bah, uit het assortiment halen en er ananasthee voor in de plaats doen.
Xenos heeft bijna altijd de aparte smaakjes........daar haal ik vaak de thee....ananasthee lijkt mij erg lekker......zal eens kijken van de week....cocosthee vind ik ook heerlijk...Hebben ze niet, ben ik al geweest. Pickwick kan beter de kersenthee, bah, uit het assortiment halen en er ananasthee voor in de plaats doen.
dinsdag 26 juli 2011 om 12:23
Ik wilde al Tahiti thee van Lipton (pyramidezakjes) gaan typen, maar zie dat Chocolover me voor was. Deze vind ik zelf heel erg lekker, hij is alleen wel steeds moeilijker verkrijgbaar. Staat niet overal meer in het schap en als een winkel hem nog wel heeft, is hij vaak uitverkocht. Dus groot inslaan als je hem ziet (zegt degene met een grootverpakking van de Makro )
dinsdag 26 juli 2011 om 12:32
http://www.simonlevelt.nl ... /zwarte-thee/kokos-ananas
Deze lijkt me nog lekkerder.
Deze lijkt me nog lekkerder.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 26 juli 2011 om 12:33
Ananasthee
proost_cheers heeft dit recept op 30 september 2000 toegevoegd. Dit recept is 82 keer bekeken. en staat in 1 kookgroep.
Print recept
Boodschappenlijst
Koude theedrank voor 4 glazen, alcoholvrij, 31 Kcal / 147 KJ per glas
Bereidingstijd: 0-10 minuten Keuken: Internationale keuken Smaak: Anders Techniek: Koken Soort gerecht: Anders Uit eigen keuken: Nee (i)
Smulweb BBQ dagen
Leer nieuwe trucs tijdens een gezellige BBQ workshop.
Actie: nu 2 voor de prijs van 1!
Ingrediënten
1/2 l koude thee
2 eetl citroensap
ca. 12 stukjes ananas (vers of blik)
suiker
Bereidingswijze
Door de thee citroensap en suiker roeren en koel wegzetten. In elk glas 3 stukjes ananas leggen, de thee erop schenken en de glazen garneren met een plakje citroen waarin 2 kruidnagels zijn gestoken.
proost_cheers heeft dit recept op 30 september 2000 toegevoegd. Dit recept is 82 keer bekeken. en staat in 1 kookgroep.
Print recept
Boodschappenlijst
Koude theedrank voor 4 glazen, alcoholvrij, 31 Kcal / 147 KJ per glas
Bereidingstijd: 0-10 minuten Keuken: Internationale keuken Smaak: Anders Techniek: Koken Soort gerecht: Anders Uit eigen keuken: Nee (i)
Smulweb BBQ dagen
Leer nieuwe trucs tijdens een gezellige BBQ workshop.
Actie: nu 2 voor de prijs van 1!
Ingrediënten
1/2 l koude thee
2 eetl citroensap
ca. 12 stukjes ananas (vers of blik)
suiker
Bereidingswijze
Door de thee citroensap en suiker roeren en koel wegzetten. In elk glas 3 stukjes ananas leggen, de thee erop schenken en de glazen garneren met een plakje citroen waarin 2 kruidnagels zijn gestoken.
dinsdag 26 juli 2011 om 12:36
http://www.hollandproduct ... aanvanilleananasthee.html