Weekend weg voor ca ¤ 100,- - ¤ 150,-

26-07-2011 11:36 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, ik ben een trouwe lezer van het Viva-forum. Ik reageer zelf niet zo vaak, maar hopelijk hebben jullie tips of weten jullie of dit een mission impossible is. Graag willen wij (man, kind 2,5 jr en ik) aankomend weekend weg. Maar ons budget is max ¤ 150,- voor de huur. Weet iemand leuke site's? Ook denken wij er aan om vrijdag ochtend een aantal parken te bellen of er nog iets vrij is. Zijn er meer die dit zo doen. Als vast bedankt voor het meedenken.
Lastminutes kijken bij centerparcs en landal

Weekendjeweg.nl

Bungalows.nl
www.vakantieveilingen.nl

kun je bieden op bungalows en die gaan zelfs voor minder weg.

Even een beetje een tijd kiezen dat het niet zo druk is én een beetje geduld hebben!
quote:boterblommetje schreef op 26 juli 2011 @ 11:44:

www.vakantieveilingen.nl

kun je bieden op bungalows en die gaan zelfs voor minder weg.

Even een beetje een tijd kiezen dat het niet zo druk is én een beetje geduld hebben!Is wel erg oppassen, want veel vakanties zijn op aanvraag. Dat betekent dat je 3 dagen van tevoren pas kunt bellen of er plek is. Zo kan het voorkomen dat je wekenlang probeert en het nog niet lukt.
In duitsland kan je ook wel vaak goedkoop wat vinden. Ik weet niet of dat een optie is? Wil je perse naar een park?
Hotelkamerveiling vind ik zelf een erg fijne site voor goedkope en leuke weekenden weg.
Bedankt voor de site's. Wat betreft vakantieveiling.nl, we willen graag aankomend weekend weg.

Het hoeft niet perse op een park en het mag ook in Duitsland zijn. Wel zoeken we iets van een huisje of chalet.
wij hebben toevallig afgelopen weekend met met zijn drietjes (zoon is ruim een jaar) voor ¤60 in een vd Valk hotel in Nootdorp gezeten...(superdeluxe kamer met bubbelbad in badkamer)

wij hebben bij het wapen van den haag gegeten, die hebben momenteel een aktie 3 gangen menu voor ¤25 en 2e 3 gangen menu gratis (vond t eten heerlijk!)

voor twee euro heb je een P&R ticket voor 5 personen...en kun je naar scheveningen of den haag gaan. Ons weekendje was ook zo'n ¤150 (omdat we ver moeten rijden)
Ik heb zelf weleens gebeld via worldwidebookers.com in Gent - zaten in een super hotel voor een hele lage prijs. Ze hebben ook bungalows, maar daar heb ik geen ervaring mee
quote:gelukkigmeisje schreef op 26 juli 2011 @ 11:52:

wij hebben toevallig afgelopen weekend met met zijn drietjes (zoon is ruim een jaar) voor ¤60 in een vd Valk hotel in Nootdorp gezeten...(superdeluxe kamer met bubbelbad in badkamer)

wij hebben bij het wapen van den haag gegeten, die hebben momenteel een aktie 3 gangen menu voor ¤25 en 2e 3 gangen menu gratis (vond t eten heerlijk!)

voor twee euro heb je een P&R ticket voor 5 personen...en kun je naar scheveningen of den haag gaan. Ons weekendje was ook zo'n ¤150 (omdat we ver moeten rijden)en nee ik ben geen spammerT :D
Bij weekendjeweg hebben ze een 3=2 actie, 3 hotelovernachtingen en 2 betalen. 3 nachten, 2 pers, incl ontbijt vanaf 69 euro. klik hier voor die aanbieding
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Oh mosterd, je zoekt een huisje of chalet.

Misschien via bungalows.nl
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
quote:_Carrera_ schreef op 26 juli 2011 @ 11:47:

[...]

Is wel erg oppassen, want veel vakanties zijn op aanvraag. Dat betekent dat je 3 dagen van tevoren pas kunt bellen of er plek is. Zo kan het voorkomen dat je wekenlang probeert en het nog niet lukt.er is ook een afdeling bungalows last minute...
Naar welke regio wil je?
@ Flashy, dat maakt niet zoveel uit. Wij wonen midden in het land en we willen max 3 uur rijden. Dus Duitsland, België en Luxemburg is ook goed.
Heb je al op bungalows.nl gekeken? daar staan altijd bungalows op, vaak ook last minute.
Kijk eens op homeaway.nl . Heb net even snel gekeken en zie zo al een paar huisjes in Winterberg die dit weekend vrij zijn en binnen budget vallen. Succes.
dubbel
Mystery weekend boeken op bungalows.nl

Dan ben je voor 99,- een weekend naar een mysterypark van centerparcs. Lijkt mij erg leuk.
Bedankt voor alle tips. We hebben nog niets concreet geboekt, maar wel al wat interessante dingen gezien. Als er nog iemand andere tips heeft hoor ik het nog graag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven