Deze broek? Is het iets?
vrijdag 22 juli 2011 om 00:01
Ik heb deze broek cadeau gekregen.
Ik heb hem nu drie keer aangepast, maar zie mezelf er toch niet in lopen. Hij zit zo comfortabel dat ik het idee heb dat ik een soort zwangerschapsbroek/ joggingbroek draag.
broek
Grotere afbeelding op hun website.website Blaf, broek Brunei
Nou zou je denken, tsja doe hem dan weg. Het punt is, dat ik de stof (stoer linnen) en de kleur (taupe/grijs) wél erg mooi vind.
Hoe kan ik deze broek leuk dragen? (Is hij überhaupt leuk te dragen?
Over mij; Ben niet zo groot, kledingmaat 34/36. Ik draag nooit slippers. Draag géén witte kleding.
Ik heb hem nu drie keer aangepast, maar zie mezelf er toch niet in lopen. Hij zit zo comfortabel dat ik het idee heb dat ik een soort zwangerschapsbroek/ joggingbroek draag.
broek
Grotere afbeelding op hun website.website Blaf, broek Brunei
Nou zou je denken, tsja doe hem dan weg. Het punt is, dat ik de stof (stoer linnen) en de kleur (taupe/grijs) wél erg mooi vind.
Hoe kan ik deze broek leuk dragen? (Is hij überhaupt leuk te dragen?
Over mij; Ben niet zo groot, kledingmaat 34/36. Ik draag nooit slippers. Draag géén witte kleding.
vrijdag 22 juli 2011 om 08:59
Op zich best een leuke broek. Niet helemaal mijn smaak, maar dat geeft natuurlijk niet!
Eh hoe te dragen: het mooist is het (denk ik) als je em combineert met mooie hoge pumps en een leuk shirtje erboven. Qua kleur zou zwart best kunnen (als je geen wit draagt), of geel staat misschien ook wel leuk?
Eh hoe te dragen: het mooist is het (denk ik) als je em combineert met mooie hoge pumps en een leuk shirtje erboven. Qua kleur zou zwart best kunnen (als je geen wit draagt), of geel staat misschien ook wel leuk?
vrijdag 22 juli 2011 om 09:23
Hele leuke broek, ik heb ook een paar van dat soort broeken. Sleehakken eronder of hoge hakken, en ik draag op 1 van mijn broeken die er wel een beetje op lijkt altijd een heel klassiek gebreid shirtje met een rond halsje en korte mouwtjes. Een beetje Audrey Hepburn achtig, zo'n tuttig twinset achtig truitje of zo'n shirtje waarbij je een sjaaltje om je hals knoopt als je begrijpt wat ik bedoel.
Am Yisrael Chai!
dinsdag 26 juli 2011 om 16:21
dinsdag 26 juli 2011 om 17:25
oeh, vind hem leuk!!!!! Moet wel zeggen dat ik me kan voorstellen dat ie erg comfortabel zit; ben 24 weken zwanger en zag mezelf er wel in lopen, hahaha
Ik zou er een strak shrtje opdragen, met een mooie hals, spijkerjasje kan er goed bij en beetje sandaal achtige schoenen of pumps....
En dan lekkere combinatie van kanarie geel met gele slingbacks of zo!!! Of rood!!!
Vind het echt een leuke broek!!!
WILHEMOOHOOK!!!!
Ik zou er een strak shrtje opdragen, met een mooie hals, spijkerjasje kan er goed bij en beetje sandaal achtige schoenen of pumps....
En dan lekkere combinatie van kanarie geel met gele slingbacks of zo!!! Of rood!!!
Vind het echt een leuke broek!!!
WILHEMOOHOOK!!!!
dinsdag 26 juli 2011 om 18:56
Heb hem al twee keer aangehad. Moest echt even wennen, je moet hem wel 'hip' dragen, anders ziet het er een beetje shabby/ onverzorgd uit.
Ik heb de broek gekregen van iemand van wie ik regelmatig kleding krijg. Ik heb verschillende vrienden die in de mode werken. Ik heb maat 34/36 en krijg regelmatig monstermodellen of b-keuze o.i.d.
Ik heb hem nu gedragen met m'n nieuwe laarzen (toch wél leuk) en met peep-toe pumps. Met een zwart strak truitje er boven en met een grijze batwing.
Ben blij dat ik het dankzij jullie nog een kans heb gegeven!
Bedankt voor het meedenken! En idd, leuke site, had er ook nog nooit van gehoord.
Ik heb de broek gekregen van iemand van wie ik regelmatig kleding krijg. Ik heb verschillende vrienden die in de mode werken. Ik heb maat 34/36 en krijg regelmatig monstermodellen of b-keuze o.i.d.
Ik heb hem nu gedragen met m'n nieuwe laarzen (toch wél leuk) en met peep-toe pumps. Met een zwart strak truitje er boven en met een grijze batwing.
Ben blij dat ik het dankzij jullie nog een kans heb gegeven!
Bedankt voor het meedenken! En idd, leuke site, had er ook nog nooit van gehoord.