Wij beginnen eind 2007 / begin 2008

11-09-2007 13:45 5814 berichten
Zwanger! Naam Lftd. Datum Naam Bijzonderheden Dametje 29 12 aug "Prada" Heeft 1 dochter Pebbles 27 28 aug Eva Heeft 2 dochters Freddy 34 14 sept Thomas Heeft 1 zoon lady_bug 27 5 okt Norah 1 zoon* & 2 dochters Liubi 26 8 nov Pieter Heeft 1 zoon PLUKKIE78 30 19 dec Mark Heeft 1 zoon Pluis363 31 19 dec Ruben Heeft 1 zoon Vlinder1987 22 23 dec "S" Heeft 1 zoon Summerbreeze 22 11 feb Mibb 25 7 mrt 24-1: Verlof! Snok 36 2 mei 20 weken echo goed! ka_30 31 2 juni 20-weken echo goed! Aruba 22

Naam Lftd. Start NOD Bijzonderheden Bloem 27 Sept '07 eind okt. ZKH, verder onderzoek zusvansummer 25 Okt.'07 29-10 6-10: Gyn Beer345 33 Heeft 1 dochter
Alle reacties Link kopieren
@summer, wat een verdrietig nieuws. Ben je erg verdrietig? Heb je verder nog last van lichamelijke dingen?

@pluis, hoe is jullie trouwalbum geworden? Helemaal hoe jullie het in gedachten hadden?

@ Freddy, geniet nog even na van jullie heerlijke weekend samen.

@Liubi, lastig he dat wachten elke keer. Zou mooi zijn als je dit keer weer iets minder dagen hebt.

@ Ladybug, hoe is het bij jou?

@ ka, trouwen is inderdaad best veel regel werk. En hetw ordt alleen maar meer naarmate je trouwdatum dichterbij komt. Wel super leuk om te doen natuurlijk. Hopelijk krijgen jullie ook een paar leuk gevulde envelopjes. Scheelt allicht.

@ Mibb, suc6 met klussen!

Afgelopen vrijdag naar de dokter geweest en dat was best een beetje schrikken. De HA vermoedt namleijk dat ik niet elke cyclus een eisprong heb waardoor ik soms zo'n last heb als ik ongie ben. Kwam dus redelijk verdrietig thuis. Ze heeft aangeraden om te beginnen met temperaturen om te kijken of er uberhaupt een eisprong is. En ze heeft aangeraden om toch een beetje op de klok te klussen in plaats van gewoon kijken hoe het loopt. Zou dus best weleens wat langer kunnen duren bij ons. Omdat mijn ongie gisteren is doorgezet kon ik wel meteen vandaag beginnen met temperaturen. Dus dat komt mooi uit. Verder de etos pilletjes gekocht zodat k daar ook alvast mee aan de slag kan. Manlief is er ook best van geschrokken en beseft nu wel dat het je niet direct zwanger bent als je dat hebt besloten. Er zit dus een klein kansje in dat we na mijn ongie voorzichtig gaan beginnen.
jee plukkie kan me voorstellen dat je schrikt van zulk nieuws! Is niet wat je verwacht als je langs de ha gaat. Wel fijn dat je man er veel begrip voor heeft. En idd wordt klussen op de klok voor meer kans maar bedenk je geloof dat wij hier allen veel klussen op de klok. Wel spannend beginnen met foliumzuur dan komt het echt dichtbij!

trouwalbum is helemaal super geworden, kan niet kiezen welke foto ik op wil hangen in huis.

Nou fijne week weer allemaal en hopelijk volgend weekend niet zo een verdrietig weekend
Mibb: klusse dit weekend . Super he zo'n kleine baby... Idd dan gaat het wel even extra kriebellen.

Ka: hmmm lekker filet american... Geniet er maar van!!! Als je straks zwanger bent, en al dat lekker spul niet meer mag, lijkt het overal in de aanbieding te zijn... (heel gemeen). Succes met voorbereiden voor het trouwen.

Liubi: ik hoop dat er snel een beetje regelmaat komt in je cyclus, en dat je nu een ei sprong hebt. Jij ook succes.

Shit Plukkie wat een vervelend nieuws... Knuffel voor jou.

Pluis: leuk hoor bezig met het trouwalbum.

Freddy: Al veel last van kwaaltjes? Of valt het mee??

Summer: hoe is het nu met je???

Hier alles goed, nog niet ongesteld. Dus ik ben heel benieuwd!!!! Ik heb nog steeds helemaal nergens last van! Niets wat wijst op een zwangerschap, maar ook niets wat wijst op een aankomende ongesteldheid....

Ik ga morgen of Dinsdag testen. Vind het nu wel spannend worden....

Bij mijn zoontje had ik de eerste weken ook helemaal geen kwaaltjes, bij mijn dochter leek ik ze allemaal te hebben...

Ik ga er nog steeds vanuit dat ik ongesteld moet worden, kan het alleen maar meevallen.
Hellow!

Hier alles goed. Net bij zus geweest en ik heb echt heel veel gelachen en een heerlijke avond gehad. Jammer dat de krampen weer op zijn komen zetten en ooh zoveel bloedverlies.. Ik word er gek van. Heb al gedouched en kom net uit bad, maar ik voel me weer vies. Door dat gedoe ben ik steeds zo mee bezig, terwijl ik zo graag verder wil. Maar goed, ik ben eigenlijk niet meer zo verdrietig als ik eerlijk ben. Ben niet meer zo depressief, alleen af en toe een klein traantje.

Lady_bug ik hoop van harte dat je hardstikke positief test straks!

Mibb, veel klusplezier. Liever vandaag dan morgen duik ik tussen de lakens om het weer te gaan proberen.

Pluis, hang lekker alle foto's op in het huis joh ;) haha!

Plukkie wat een rotnieuws..Je hoopt er toch altijd op dat het snel raak mag zijn en nu ben je natuurlijk extra onzeker. Ik hoop echt voor je dat het snel raak is.
Lieve meiden,

ik wil jullie trouwens echt bedanken dat jullie zo lief voor me zijn. Ik heb écht veel aan jullie lieve berichtjes hier op het forum. Echt ontzettend veel zelfs.

Doet me goed!

Liefs!!
Summer...weet niet wat ik lees....Verdomme (sorry!) maar het komt echt uit me tenen....Wat een klote nieuws....

Hoe is het nu met je?

Bij mij gebeurt er echt helemaal NIETS. Je hoopt toch stiekum dat het vanzelf komt...soort van menstruatie...vloeien ..iets. Ga zo gyn bellen dat ik vandaag nog abortuspil wil. Donderdag staat er afspraak en dan kan hij geljik kijken of alles schoon is....Ben er zo ontzettend klaar mee...
Sorry even heel erg ego.

Maar ik denk dat ik zwanger bent! Net getest met een goedkope internet test (had ik hier nog liggen) en daar is duidelijk het 2e streepje te zien. Hij is wel wat lichter dan het test streepje, dus ik doe straks nog even een clear bleu.

Maar dit had ik toch echt niet verwacht!!!!
Lady_Bug wat een fantastisch nieuws!!!!! Een streep is een streep! Echt, je bent zwanger, zwaar zwanger zwanger zwanger yeaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaa!! Geniet ervan!

Snok, ik weet het, het is echt niet leuk. Maar jij weet hoe het voelt helaas.
Summer, wat ga je er goed mee om, je bent echt heel sterk vind ik! En geef nu je lichaam even de tijd om te herstellen, bloed eruit en weer aansterken en dan gaan jullie er weer voor!!

Snok, wat een ellende, nog steeds niets, kan me voorstellen dat je de gyn weer gaat bellen en dat je er helemaal klaar mee bent!

Lady_bug, wat spannend, ik ben al aan het duimen hoor, wanneer ga je testen???

Pluis, wat leuk dat het album zo mooi is geworden, daar heb je zo veel plezier van!!

Plukkie, wat een rot nieuws van de dokter, dan begint het er opeens weer anders uit te zien he? Maar klussen op de klok is niets mis mee hoor, als je het samen maar gezellig hebt en er ook om kan lachen!!

Liubi, wat irritant zo'n lange cyclus, dan moet je steeds zo lang wachten, niet leuk!

Ka, geniet maar lekker van de kaasjes en filet americain en ik hoop voor je dat dit de laatste maand is!! Bruiloft regelen is inderdaad erg veel werk, daar kunnen veel meiden hier over meepraten. Maar uiteindelijk wel super gaaf!!! Weten jullie al helemaal wat jullie willen, receptie, diner, feest, groot, klein etc?

Mibb, gezellige dagen voor jou en daarna afwachten, hoop het zo voor je, ik begin alvast met duimen!!

Hier nog steeds geen kwaaltjes, voel me op deze manier niet zwanger en dat maakt me erg onzeker, ook na de verhalen van Snok, Summer en andere hier op het forum, daar word ik even niet vrolijk van. Ben er helemaal een beetje verdrietig van vandaag. Vanmiddag naar de ha, daarna een vk bellen om afspraken te maken.

liefs Freddy
Aaaah, crosspost met Lady_bug, gefeliciteerd!!! Ik was nog druk aan het duimen!! Wat geweldig, een streepje is een streepje!!!!

Haha, en dan ook je post beginnen met "sorry"......
Ja haha, gaat ze sorry zeggen.. hahaha!

Freddy, maak je aub geen zorgen over jouw zwangerschap. Het gaat veel vaker gewoon wél goed! Hou dat in je achterhoofd! Hoever ben je nu eigenlijk?
Summer, ik ben bijna 6 weken, dus waarschijnlijk ook wel te verklaren dat ik nog weinig kwaaltjes heb, maar ja.... En rationeel weet ik ook dat je gelijk hebt, het gaat ook vaak goed. Misschien is mijn emotionele bui juist wel een kwaaltje.....
Ik snap je angst wel hoor! Het is ook allemaal spannend, vooral die eerste 3maanden. En dan ook nog zulk rotnieuws ertussen. Je wilt bijna gewoon overgeven zeker, om maar wat te voelen.

Ik vind het persoonlijk zo raar dat ik wel heel erg misselijk ben geweest en moest overgeven enzo. Misschien gewoon toeval achteraf.
Ladybug!!! Streep is streep...super ...gefeliciteerd!!

Summer je komt heel sterk over...Wel "fijn" dat het gelijk is afgekomen..dus niet zon slepend gedoe als bij mij...of ze hebben het slepend gemaakt door me te lang te laten lopen...maar goed....

Wel iig fijn nieuws van ladybug...genieten maar....

x
Geen twijvel meer mogelijk!!! ik ben zwanger!!!!!

Dus mibb, ik mag naar boven! Uitgerekende datum is 4 oktober (dierendag, hoe bedenk ik het...)
och summer , wat naar! ik was zo blij voor je. en het was je zo gegund. je bent erg sterk, hou dat zo! en als je van de week toch nog een beetje een baalbui krijgt moet je maar even lekker komen zeuren hier. (hoop natuurlijk dat het niet nodig is!

en zus, hoe is het voor jou? je was ook zo blij dat je tante zou worden. gelukkig hebben jullie elkaar ook nog!

en dan lady, wat een contrast maar wat super dat je zwanger bent! wat vind je man/vriend?

snok, ik hoop dat het allemaal snel afgelopen is dat hele gedoe! en dat je dan snel weer terug mag naar het bovenste rijtje!

plukkie, wat een rot-nieuws. daar sta je inderdaad niet echt bij stil als je besluit een kindje te willen. hoop voor je dat het toch allemaal snel mag lukken.

mibb, ik heb wat wijzigingen voor het schema; ik ben 21 geworden (iedereen bedabkt voor de felicitaties, het was echt heel gezellig) en mijn NOD is 19 februari.

freddy, alles komt vast goed, het gaat inderdaad vaker goed dan fout, hou je dar maar aan vast en hopelijk kunnen de artsen je een beetje gerust stellen.

misschien had ik het al gezegd maar mijn neefje is uit het ziekenhuis, en alweer een stuk opgeknapt. ze hebben helaas niet kunnen vinden wat er nu precies de oorzaak was van de uitdrogingsverschijnselen.

groetjes Vlinder
Summer, ontzettend jammer dat het zo gelopen is, maar....goed dat je alweer vooruit kijkt!

Ladybug, wow! Gefeliciteerd....jij dacht...er moet toch iemand naar boven?! Hartstikke leuk hoor.

Ik moet eind van de week ongesteld worden, dwz dan is mijn NOD en ik voel verder niks dus ik ga daar maar vanuit. Ik was alleen een beetje emo vanochtend en vorige week maar dat heb ik wel vaker vlak voor een ongesteldheid.

Verder gebeurt hier weinig. Ik ben aan het werl.

Liefs
Net bij ha geweest en gebeld met vk, niet zoveel bijzonders, volgens ha zijn de testen betrouwbaar en als bloedingen uitblijven dan ben je gewoon zwanger. Wel grappig dat zo'n man dat zo makkelijk zegt....Afspraak voor echo 5 maart. Dat duurt nog zo lang.....dan ben ik 11 weken....eerder wilden ze liever niet, geen medische indicatie en nu weten ze dat ze een goede echo krijgen.

Lady_bug, nog een keer gefeliciteerd, nu helemaal zeker met de cbtest!!

India, aftellen naar eind deze week, spanned, ga ook voor je duimen!

Vlinder, nog gefeliciteerd met je verjaardag, had ik geloof ik nog niet gezegd. En wat fijn dat je neefje weer thuis is!!

liefs Freddy
Summer wat klink je sterk. Ik hoop zo voor je dat je snel van het bloeden en alle ellende af bent... Woon je dicht bij Zus? Het klinkt alsof jullie veel aan elkaar hebben, dat is wel fijn denk ik.

Ook natuurlijk nog een knuffel voor zus.

Snok wat een gedoe zeg.... Ik begrijp echt niet dat ze je zo lang laten duren, net alsof het al niet vervelend genoeg is... Jij ook een knuffel, en ik hoop dat ze nu snel wat gaan doen.

Freddy ik kan me jouw onzekerheid goed voorstellen hoor. Je hoort zoveel verhalen. Maar het is wel zoals summer zegt, veel vaker gaat het goed dan niet goed. Maar de bevestiging dat het allemaal echt goed zit is dan wel heel erg fijn.

Geen kwaaltjes hoeft niets te zeggen. (emo zijn is volgens mij wel een kwaaltje)

Nog even wachten op de echo dus, 11 weken is wel een hele mooie tijd, je ziet je kindje dan echt heel goed.

Vlinder volgens mij had ik je ook nog niet gefeliciteerd. Dus bijdeze!!! GEFELICITEERD nog met je verjaardag!!!

Gelukkig is je neefje weer uit het ziekenhuis.

India jij ook bijna je NOD ik ga heel hard voor je duimen!!! Het niets voelen heeft dus niet te zeggen, vorige maand had ik alle kwaaltjes wat op een zwangerschap leek, nu bijna niet (alleen dat kattenvoer, mennnnnnnnn wat stinkt dat spul zeg!!!) En ben ik wel zwanger.

werkse vandaag.

Ik heb al een paar mensen verteld dat ik zwanger ben (2 beste vriendinnen) die ook helemaal blij voor ons.

Man is ook erg blij, we stonden allebei wel een beetje versteld moet ik zeggen, we gingen ervan uit dat het wel weer even kon duren (ondanks dat ik het voorgevoel had dat het nog wel eens snel zo kon zijn).

Is ook wel grappig wat dochter er van mee kreeg, die was er ook bij, deed mijn shirt omhoog en zei "mama, baby in buik. leuk!" Ze zal er dus wel iets van mij krijgen, maar echt snappen doet ze het niet.

Straks ga ik naar mijn ouders toe, ik denk dat ik ze het wel vertel (ik kan me toch niet stil houden tegen hun) krijgen ze in 1 jaar tijd nog 2 kleinkinderen erbij!

Meiden bedankt voor alle felicitaties, ook ik vind het heel dubbel dat ik nu zwanger ben, en summer en snok een miskraam hebben... Wat een vreemde wereld eigenlijk. Waarom kan niet iedereen gewoon zwanger zijn, zwanger blijven en dan over 9 maanden een gezond kindje krijgen?

Nou ja, in iedergeval summer en snok ik denk wel aan jullie!
zaterdag zei mijn zusje tegen mij (ze is bijna 10) wanneer krijg jij nu eens een baby? ik zou wel tante willen zijn. muts, echt! kon ik even oprecht zeggen dat ze nog maar effe geduld moest hebben omdat er nu echt geen baby in mijn buik zit. eerst mijn school maar eens en dan zien we wel weer verder. mijn moeder heeft er verder de hele dag niets over gezegd dus dat viel mee komt zusjelief opeens met dat soort opmerkingen.....*zucht* "bloos*.

lady, ik vind het echt super voor je, laat je weten hoe je het je ouders verteld hebt en hoe ze reageerden? leuk zeg je dochter haha!

liefs vlinder
Lady_Bug ik ben ontzettend blij voor je! Lekker voelt dat he? En onwerkelijk ook wel. Ga genieten! En maak je geen zorgen over mij, want een baby komt er heel snel, dat voel ik.

Kom ik zo sterk op jullie over joh?! Ik heb zoiets van..ik ben vruchtbaar, woeehoee! Ik heb mn traantjes heus wel gelaten hoor, het is zo'n teleurstelling, maar ik kan zwanger worden. En de dagen dat ik het was, voelden heel fijn, echt. Je voelt je wel op en top vrouw, vind ik.

Vlinder, blij dat je neefje weer beter is! Is altijd schrikken zoiets .
Ik zat eens te denken...

Ik ben supernieuwsgierig naar jullie dikke buiken straks etc... Misschien een ideetje om een prive forumpje te maken voor ons waar we foto's etc kunnen plaatsen.

Misschien vinden jullie het helemaal niets, laat maar weten of het een idee is, dan ga ik ermee aan de slag.
leuk plan summer, weet jij hoe dat moet? bedoel je echt een soort forumpje waar je met een wachtwoord ofzo in moet? ik doe wel mee, ben altijd nieuwsgierig naar dikke buiken, zodra ik weet dat ik zwanger ben ga ik denk ook een foto maken van mijn buik zo mooi slank als die nu is en dan elke paar weken dat je het echt kan zien groeien.

ik denk trouwens ook dat je snel weer zwanger bent!!

lijkt me ook leuk om eens af te spreken met wie daar zin in heeft, lekker praten over zwanger worden en zijn, of als de babies er zijn. als ik met andere vriendinnen ofzo afspreek denk ik wel dat ze gek zouden worden als ik het erover veel zou hebben.
lady wat een ontzettend superleuk nieuws zeg, onwijs gefeliciteerd! Leuk dat je in je omgeving gelijk al mensen laat mee delen in je vreugde!

summer wat ben je sterk zeg, bedenk je als je over een maand(hoeft natuurlijk niet) toch een inzink moment krijgt je het gewoon meld en we er zijn voor je verhaal, want ook dan mag het gewoon. En het idee dat het kan is natuurlij kwle heel fijn. als het goed is zit hormoon nog in je waardoor je wel sneller zwanger zou kunnen raken.

Snok hoop voor je dat het bij jou nu oo ksnel gaat.

Fijn he vlinder al die vragen! Mijn ouders waren gister hier en regelmatig wordt er dan wel die richting op gedacht gepraat door hun. Soms zo lastig!

india ben je al zenuwachtig voor je nod?

summer lijkt me tzt wel leuk zo een prive forum. Heb zoiets van schrijven nu al zolang met zijn allen dat jullie toch voelen als bekenden en zou daar wel nieuwsgierig naar zijn. Maar weet jij hoe dat werkt dan?

Had net soort van inwerkgesprek voor nieuwe baan die komende vrijdag van start gaat. Helemaal leuk en heb er superveel zin in! Zal me de komende tijd genoeg afleiding geven daar het effe iets heel anders is dan gewend, maar ben helemaal blij :-)
@ Summer, wat vreselijk dat het nu zo afloopt. Ik vind je er ook heel sterk onder. natuurlijk is het zo dat het dan waarschijnlijk toch geen levensvatbaar kindje is, maar gevoelsmatig lijkt me dat dat niets uit maakt. Het is wel fijn denk ik dat het inderdaad nu allemaal los komt. Ik wens je veel sterkte de komende dagen.

@Snok, ook nog steeds sterkte, hoop van harte voor je dat je zo'n pil kunt krijgen, NU, want ik vind het echt heel vreemd dat dat zo lang moet duren.

@Mibb, klus ze de komende dagen...!!!

@Lady, van harte gefeliciteerd, geweldig toch!!! En wat een leuke reactie van je dochter!

@ka, inderdaad nog lekker genieten van alle dingen die straks niet meer mogen! En succes met de voorbereiding voor de bruiloft. Wij gaan waarschijnlijk ook nog trouwen binnenkort, maar het wordt denk niet een heel groot feest.

@Vlinder, niet zo leuk nieuws van de huisarts, maar het blijven vermoedens toch? En misschien is het positieve eraan dat jullie misschien toch snel gaan beginnen?

@Pluis, fijn dat het trouwalbum zo mooi is geworden. Beleef je de dag een beetje opnieuw he?

@Freddy, het is al gezegd, maar het is echt zo dat het in de meeste gevallen gewoon goed gaat, en geen kwaaltjes hebben is juist heerlijk, geniet er maar van. Enne, het lijkt inderdaad nog heel lang te duren, 5 maart, maar daarna zal de tijd echt vlugger gaan!

@India, onze cyclus loopt inderdaad gelijk, ik moet ook eind van de week ongesteld worden, maar hier dus een WOD! Ik ga wel heel hard voor je duimen dat het bij jou NOD is!

@Pebbles hoe gaat het bij jou, ga je het binnenkort al vertellen? Of duurt dat nog even?

Hier gaat nog steeds alles prima, ik krijg echt m'n energie weer terug, en eet zoveel mogelijk (probeer het gezond te doen, maar doe er ook veel ongezond tussendoor, maar ja, nu mag het...!!!). Ben vandaag lekker met dochter wezen shoppen, alleen voor haar kleertjes gekocht, voor mezelf een boek.

Fijne week verder iedereen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven