***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Fachat: wat goed dat je computerprobleem is opgelost!
Heb je dan nog wel een beetje kunnen slapen Lara?

Heeft Max ook wel gewoon plas en poep luiers? Dat is ook altijd een teken dat het goedgaat.

Ik heb ook een rotnacht achter de rug. Eerst kon ik niet slapen dus was ik tot 24 uur rekeningen aan het betalen, daarna werd Finn om 2 uur weer wakker.

Ik moet echt wat brei door zijn laatste fles doen, want hij wordt nu regelmatig wakker met honger. Gelukkig heeft mijn man die fles op zich genomen, maar ik ben wel moe. Maar weer een koffie extra!

Fijne dag allemaal (en niet te veel naar schoonouders luisteren).
Hopelijk kan je wat bijrusten vanavond Swissie. Moet je man maar ff op Finn passen.
Ja, gelukkig kan ik weer normaal typen, dat was wel heel irritant zeg!

Hmm, Ole heeft ontdekt hoe hij Kaj's zijn speelgoedkist openkrijgt; hij kruipt er naartoe, trekt zich op, gaat staan en doet de klep open en gaat vervolgens graaien.... en Kaj's speelgoed is natuurlijk niet allemaal babyproof... hmmm daar weer een oplossing voor verzinnen!

We zijn gisteren naar een vlooienmarkt geweest en hebben daar een heel grappige bal voor Ole gekocht, een bal met een soort spykes eraan waar allemaal kleine balletjes doorheen rollen, met daaroverheen nog een doorzichtige plasticbal. Echt heel leuk, en dat voor 50 cent!

Over laatst dat brood afpakken van Kaj: Kaj vindt het juist wel grappig en blijft altijd lief voor Ole, ook als Ole zijn gameboy af wil pakken als Kaj aan het spelen is: hij draait zich gewoon om. Kaj heeft weleens vriendjes op bezoek die dan boos worden op Ole. Kaj niet, Ole mag echt alles doen bij Kaj, hij is echt een hele lieve grote broer! Is mijn moeder bv aan het oppassen en gaan ze brood eten, zegt Kaj: nee oma, Ole mag geen brood met pitjes..... Nee oma, zo moet dat niet! Mama doet het altijd zo...... Hij zorgt echt goed voor zijn kleine broertje.
Oh wat zoet Fachat, zo'n grote broer hebben is echt ideaal zeg! Lief!

Witchke, ben bang dat ik vanavond als een gek het huis op moet ruimen. Morgen na mijn werk moet ik mijn moeder van het vleigveld halen, dan dus geen tijd om iets te doen. Huis is een beetje een zootje. Ok het valt mee, maar toch nog even snel wat wasjes wegwerken en dergelijke.

Ik hoop dat manlief vandaag een hometrainer koopt. Wil eindelijk wel weer eens iets doen. Computer met DVD's ervoor en trainen maar. Ze zijn in de aanbieding bij de Aldi, vandaar.
Fachat: wat ontzettend lief! Kun je de speelgoedkist niet met een knop en een lus dicht laten maken? Voordat Ole dat doorheeft ben je al weer wat verder.

Swissie: pfff, wat een beroerde nacht zeg! Ben je ook nog druk op kantoor? Dit zijn de drukste maanden toch, in jouw vak?
Lara, ik ben wel druk, maar het valt mee. Ik ben namelijk niet meer direct verantwoordelijk voor de cijfers, en contoleer alles alleen maar als anderen het werk hebben gedaan.

Misschien ga ik ook wel al iets eerder naar huis, de rest van de week wordt druk genoeg.
Gelukkig maar Swissie. De cijfermensen draaien nu op volle toeren begreep ik.

Zo, ik had mijn schoonmoeder verkeerd begrepen. Ze was er om half 10 ipv dat ze om half 10 vertrok. Fijn! Nu ben ik al op kantoor. Ga dus gauw aan de slag. Als jullie nu even duimen dat Max aan zijn slaap toe komt vandaag komt het allemaal weer goed.
Hallo lieverds, even een klein teken van leven van mij. Ik ben er nog hoor! Ben ontzettend misselijk geweest vorige week, ik had het niet meer. En dat in combinatie met overdag geen moment rust en elke nacht een paar keer eruit was niet zo leuk. Dit weekend ging het ineens beter gelukkig. Nog steeds misselijk maar gewoon, zoals ik de vorige keren ook was.

Ik probeer nu eens een beetje bij te lezen!
Lief Michaatje, fijn van je te horen! Waarom heb je me niet gebeld! Had ik je kunnen helpen met de kinderen enzo. Volgende keer wel doen hoor!!
Hé mijn gastouder belt me net op, ze is ziek en kan morgen niet op Ole passen...probleem...

Tjee Micha, het zal ook behoorlijk zwaar voor je zijn allemaal! Had je de vorige zwangerschappen lang last van misselijkheid?
Hoi Micha, fijn dat het weer iets beter gaat. Ik vind het zo wie zo altijd al zo erg om misselijk te zijn, maar met 2 kids over de vloer moet het echt heeeeeeel verschrikkelijk zijn!

Zijn de kids een beetje lief voor mama?

Je bent lief Lara, dat je aanbiedt te helpen.
Ok, zal ik doen liefie! Maarre, jij was zelf ziek vorige week EN je had een ziek kind!

Hebben jullie weleens bellen geblazen naar de kleintjes? Morris vindt dat echt geweldig, hij gaat helemaal uit z'n dak nu!
Ow ja, vergeten. Nouja, de volgende keer dan en als Max en ik niet ziek zijn... .

Fachat: op dinsdag en donderdag kan ik best eens inspringen hoor. Nu lijkt me dat verstandig, want straks steekt Max Ole aan. Wat ga je nu doen?
Fachat, tot 12 weken, maar toen was het minder, zoals het nu is eigenlijk, en dat is te doen. Als het zo blijft kan ik prima functioneren, ben ook weer vrolijk. Schattig dat Kaj zo lief is voor z'n kleine broertje!

Swissie, de kleintjes zijn heel lief voor me hoor! Maar Lars slaapt niet meer overdag, en als ik tegen hem zeg dat ik echt even moet liggen, laat hij me 30 seconden liggen dan MOET ik weer wat doen. En Morris wordt meestal twee keer per nacht wakker voor een klein slokje. Beetje vermoeiend allemaal, maar nu gaat het dus weer! Maar ik lees dat jij ook een beroerde nacht achter de rug hebt, sterkte!

Lara, beterschap met Max! Jeetje, dat hij nog steeds zo ziek is zeg, arm jochie!
Lief van je Lara! Ik weet nog niet hoe ik dit gastouderprobleem moet gaan oplossen morgen, ik ben bang dat er niks anders opzit als thuisblijven. Is wel balen, want ik heb een paar belangrijke afspraken morgen die ik dan moet afzeggen!

Hopen maar dat het dan zo blijft Micha! Bij Kaj was ik de eerste 3 maanden ook behoorlijk misselijk. Bij Ole heb ik de eerste 3 maanden werkelijk nergens last van gehad. Heerlijk was dat!
Balen zeg, dat je dan vrij moet nemen. Is dat al vaak gebeurd? Ik had er eerst eigenlijk nooit echt over nagedacht dat je dan meteen met een werkprobleem zit. Toch lastig hoor.
Hoi hoi, ben weer terug!!!

We waren een weekendje naar Landal in de burut van Holten. Lekker genikst en dus heel weinig gedaan. Gaat ook moeilijk met zo'n kleine uk die toch geregeld moet slapen.

Ik heb dus lekker bankgehangen en foto's geplakt en we zijn een middagje naar Deventer geweest. maar Fleur vond de winkels daar helaas helemaal niet leuk ;-(

En de eerste tand is door!!!!! Zomaar ineens is ie er dan toch!

Nu is het tijd voor bammetjes, dus weer werk aan de winkel. Tot later!
Ben ik weer! Wij hadden ineens een paar dagen geen internet, hoe frustrerend! (neeee, ik ben helemaal niet verslaafd aan ons forum!)

Drop, leuk zeg, een weekendje weg! Wij gaan over een krappe drie weken weg en ik kan niet wachten!

Lara, laat je schoonmoeder maar kletsen. Jij weet het het beste!

Shit, straks meer. Steijn is overstuur.
Muis, hoe gaat het?

Hoe voel je je? Nieuwe zwangerschaps kwaaltjes of niet?

Nog meer opmerkingen gehad? Je merkt het, we willen niks van je weten hoor.

Drop, lekker een rustig weekendje.

Fachat, kan je gedeeltelijk van huis uit werken? Je schreef nu al dat je afspraken had, dan lukt het natuurlijk niet, maar lukt het normaal wel?

Om deze reden ben ik wel blij met de creche. Dan moet ik alleen thuisblijven als Finn zelf ziek is, dat is tenminsten nog logisch.
Dat is dus idd het grote nadeel van gastouderopvang! En even 1 dagje naar een vervangende gastouder doe je ook niet zomaar! Ik kan grotendeels wel thuis werken (alhoewel dat moeilijk gaat met een rondkruipende Ole erbij), maar die afspraken zijn lastiger... Bij deze gastouder is het de eerste keer dat ze plotseling niet kan, bij mijn vorige gastouder heb ik veel meer problemen gehad! Mijn huidige gastouder is wel vaker afwezig geweest,maar dan wist ik dat een paar weken van te voren zodat ik wat kon regelen. Op zo'n korte termijn is dat moeilijker!

Haha Muis rot he als je opeens internet-loos bent! De adapter van mijn laptop was laatst stuk, ik heb toen 30 km gereden om een nieuwe te kopen, want ik had geen zin om het te bestellen en dan een paar dagen te moeten wachten!
By the way Layla, had jij al een antwoord van Maxi Cosi? Ik heb mijn antwoord op autostoeltje topic gezet.

Ik ga in Zwitserland nog even op zoek naar een goede stoel.
Zo, de jongens zijn zo wakker (hoor al wat), dus even snel.

Fach, wat onzettend irritant dat je go ziek is! Ik heb dat ook wel eens gehad met Eline, maar zij had dan een vervangster. (niet dat ik daar zo vrolijk van werd. Het was een bloedordinair mens)

De verjaadag van mijn vader was gezellig! Wel heb ik een paar wijntjes (en een baco) gedronken en nog wat sigaretten gerookt...Voel me nu dus stom en schuldig. Op de een of andere manier dacht ik van het weekend dat het loos alarm was en dat het dus gewoon kon, maar nu ben ik daar niet meer zo zeker van. Afijn, ik heb tijdens het prille begin van Steijn en Hugo ook (heel veel) gedronken en (nog meer) gerookt en dat is ook allemaal goed gegaan. Tja, ik moet wat om het goed te praten! Sinds vandaag heb ik dus weer alle klachtjes, dus ik denk dat ik er donderdag of vrijdag maar eens een test tegen aan gooi.

Jonkies zijn nu echt wakker. Laters!
Ik heb mijn scheeps-ellende-verhaal op MSN gezet!
hehe, ik word al reuzenieuwsgierig naar donderdag, want dan is het d-day ten huize muis.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven