Beste vriendin gaat dood...

15-07-2011 11:05 462 berichten
ik heb gisteravond te horen gekregen dat mijn beste vriendin dood gaat. Nadat ze al in december diagnose ''kanker'' had gekregen en er uitzaaiingen waren in de lymfen, en er allerlei dingen fout gingen m.b.t. operaties/chemo/bestralingen, is het nu weer mis. Amper 3 maanden nadat ze klaar is met chemo en bestralingen heeft ze te horen gekregen dat er uitzaaiingen zijn in de longen en in de lever. Misschien dat er nog chemo gegeven kan worden, maar dat is eigenlijk alleen maar uitstel van executie.

Ik weet even niet meer waar ik het zoeken moet.

Ze is vandaag opgenomen in het zkh en heeft aangegeven dat ze me wil zien, dus uiteraard ga ik naar haar toe. Zoveel ik kan en zoveel ze wil. Alleen weet ik niet wat ik moet doen of zeggen. Ik kan niks meer doen voor haar.

Ik zoek hier vooral tips hoe ik hiermee om kan gaan. want ik kom er zelf niet uit

Alle reacties Link kopieren
Ook ik ben een stille meelezer. Heel veel sterkte!
Lieve Kaatje,ik wil je heel veel sterkte toewensen,en de familie en vriend van je vriendin ook.
Nee toch lieve Kaat, wat is dat snel gegaan! Heel veel sterkte...
Heel veel sterkte lieve Kaatje.
Heel veel sterkte met het verlies van je beste vriendin!

Weet verder niet zo goed wat te zeggen/schrijven. Ze is veel te jong heen gegaan...

Sterkte met de komende dagen en de tijd erna.

Groetjes mamavan2lievekids
Wat vreselijk :( Ik wens je heel erg veel sterkte !
Gecondoleerd Kaatje. Heel veel sterkte

Ik denk aan je, wat een vreselijk moeilijke tijd zal dit voor je zijn.

En wat een ontzettend lieve en fijne vriendin ben je toch
Lieve Kaatje, gecondoleerd.

Dit is vreselijk, en heel snel gegaan.. Ik wens je heel veel sterkte toe met de komende tijd die moeilijk zal zijn voor je..
Kaatje gecondoleerd.

Jemig, wat is het snel gegaan zeg. Veel sterkte.
Ach Kaatje, wat verschrikkelijk Heel erg gecondoleerd en heel veel sterkte.
Gecondoleerd Kaatje. Ik weet hoe je je voelt. Veel sterkte.
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
Vreselijk verhaal Kaatje
het is hier binnen beter dan buiten
Mijn condoleances... Veel sterkte de komende tijd met de uitvaart, het verwerken van dit enorme verlies en sterkte toegewenst voor haar partner.

Ik heb zomaar het idee dat jij een herinnering aan haar voor altijd bij je zult gaan dragen in je suit.. Ook daarmee succes gewenst, een passend stuk kunst te kunnen laten maken.

Héél verdrietig. Maar toch ook " fijn " dat haar een verder lijden is bespaard en dat ze samen met jou en haar partner alles nog heeft kunnen regelen en jullie bewust afscheid van elkaar konden nemen.

Ik hoop dat ze een mooi afscheid krijgt, een waar jij ook met een goed gevoel op kunt terugkijken.

Sterkte.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Heel veel sterkte en gecondoleerd!het is beter voor haar en jij hebt alles gedaan wat n echte

vriendin nog kon doen.heel veel kracht toegewenst om dit verlies

te dragen.

Een ster in de nacht

ikdenk aan jou

want jij was als n ster zo mooi

maar je bent hier niet meer

en dat doet zeer

want het blijft zo onverwachts

Nu ben je een ster...

In de hemel zo ver

een ster in de donkere nacht

(heb ik voor mijn vriendin geschreven toen ze overleed)
Gecondoleerd Kaatje.

Wat is het snel gegaan. Eigenlijk weet ik echt niet wat ik tegen je moet zeggen, maar volgens mij ben jij die liefste vriendin voor haar geweest die ze zich maar had kunnen wensen. Je liefde en verdriet voor haar spat van het scherm af.

Sterkte met het verlies.
Gecondoleerd Kaatje. Ik zit hier met een brok in mn keel en tranen in mijn ogen, ik vind het zo erg voor je. Voor haar. Voor haar vriend. Voor iedereen die haar lief had.

Je bent een goed mens Kaatje. Heel veel sterkte
Heel veel sterkte Kaatje met het verlies van je beste vriendin. Wat een groot verlies van een jong iemand die zo dicht bij je stond.
Heel veel sterkte voor jou en alle mensen die zij lief had, en haar lief hadden.
Lieve Kaatje, wat een verdriet toch

Gecondoleerd en veel sterkte
Heel veel sterkte lieve Kaatje..
Jemig, wat is dat snel gegaan, Kaatje. Gecondoleerd, ik wens je veel steun en sterkte in deze verdrietige periode toe.
Lieve Kaatje, ongelooflijk dat het zo snel ging.

Ontzettend veel sterkte gewenst lieverd.

Jeetje Kaatje... wat is dat snel gegaan. Gecondoleerd en heel veel sterkte, hoop dat jullie een mooi afscheid zullen hebben.

Hallo Kaatje,

Hier ook een meelezer. Gecondoleerd en heel veel sterkte met dit verlies! En eens met de anderen. Je bent echt een superlieve vriendin!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven