Beste vriendin gaat dood...
vrijdag 15 juli 2011 om 11:05
ik heb gisteravond te horen gekregen dat mijn beste vriendin dood gaat. Nadat ze al in december diagnose ''kanker'' had gekregen en er uitzaaiingen waren in de lymfen, en er allerlei dingen fout gingen m.b.t. operaties/chemo/bestralingen, is het nu weer mis. Amper 3 maanden nadat ze klaar is met chemo en bestralingen heeft ze te horen gekregen dat er uitzaaiingen zijn in de longen en in de lever. Misschien dat er nog chemo gegeven kan worden, maar dat is eigenlijk alleen maar uitstel van executie.
Ik weet even niet meer waar ik het zoeken moet.
Ze is vandaag opgenomen in het zkh en heeft aangegeven dat ze me wil zien, dus uiteraard ga ik naar haar toe. Zoveel ik kan en zoveel ze wil. Alleen weet ik niet wat ik moet doen of zeggen. Ik kan niks meer doen voor haar.
Ik zoek hier vooral tips hoe ik hiermee om kan gaan. want ik kom er zelf niet uit
Ik weet even niet meer waar ik het zoeken moet.
Ze is vandaag opgenomen in het zkh en heeft aangegeven dat ze me wil zien, dus uiteraard ga ik naar haar toe. Zoveel ik kan en zoveel ze wil. Alleen weet ik niet wat ik moet doen of zeggen. Ik kan niks meer doen voor haar.
Ik zoek hier vooral tips hoe ik hiermee om kan gaan. want ik kom er zelf niet uit
woensdag 27 juli 2011 om 21:58
Mijn condoleances... Veel sterkte de komende tijd met de uitvaart, het verwerken van dit enorme verlies en sterkte toegewenst voor haar partner.
Ik heb zomaar het idee dat jij een herinnering aan haar voor altijd bij je zult gaan dragen in je suit.. Ook daarmee succes gewenst, een passend stuk kunst te kunnen laten maken.
Ik heb zomaar het idee dat jij een herinnering aan haar voor altijd bij je zult gaan dragen in je suit.. Ook daarmee succes gewenst, een passend stuk kunst te kunnen laten maken.
woensdag 27 juli 2011 om 22:01
Héél verdrietig. Maar toch ook " fijn " dat haar een verder lijden is bespaard en dat ze samen met jou en haar partner alles nog heeft kunnen regelen en jullie bewust afscheid van elkaar konden nemen.
Ik hoop dat ze een mooi afscheid krijgt, een waar jij ook met een goed gevoel op kunt terugkijken.
Sterkte.
Ik hoop dat ze een mooi afscheid krijgt, een waar jij ook met een goed gevoel op kunt terugkijken.
Sterkte.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 27 juli 2011 om 22:16
Heel veel sterkte en gecondoleerd!het is beter voor haar en jij hebt alles gedaan wat n echte
vriendin nog kon doen.heel veel kracht toegewenst om dit verlies
te dragen.
Een ster in de nacht
ikdenk aan jou
want jij was als n ster zo mooi
maar je bent hier niet meer
en dat doet zeer
want het blijft zo onverwachts
Nu ben je een ster...
In de hemel zo ver
een ster in de donkere nacht
(heb ik voor mijn vriendin geschreven toen ze overleed)
vriendin nog kon doen.heel veel kracht toegewenst om dit verlies
te dragen.
Een ster in de nacht
ikdenk aan jou
want jij was als n ster zo mooi
maar je bent hier niet meer
en dat doet zeer
want het blijft zo onverwachts
Nu ben je een ster...
In de hemel zo ver
een ster in de donkere nacht
(heb ik voor mijn vriendin geschreven toen ze overleed)
woensdag 27 juli 2011 om 22:30