Masterchef from Hell's Kitchen...Ramsay!!
woensdag 27 juli 2011 om 22:25
quote:InyMiny schreef op 27 juli 2011 @ 22:23:
Pffff, nog niet gedouched, maar wel Hell's Kitchen aan gehad hier
Heb je nou gewoon stiekem zitten kijken
Maar mensen....ik heb ergens iets vreselijk op de grond zien vallen tijdens de voorstukjes de hele week
Maar dat heb ik hier en net bij MC niet gezien..
Wat een $%^&*&^$%#$%^& teaser dan zeg!
Pffff, nog niet gedouched, maar wel Hell's Kitchen aan gehad hier
Heb je nou gewoon stiekem zitten kijken
Maar mensen....ik heb ergens iets vreselijk op de grond zien vallen tijdens de voorstukjes de hele week
Maar dat heb ik hier en net bij MC niet gezien..
Wat een $%^&*&^$%#$%^& teaser dan zeg!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 27 juli 2011 om 22:25
woensdag 27 juli 2011 om 23:11
Weer Trevor er niet uit
Maar ik snap het wel. Gail kon gewoon echt de druk niet aan. Voor het moment wel een goede keus dus om haar naar huis te sturen.
En hoewel ik Russell niet de meest sociale/leuke van het stel vindt, hij is er wel steeds om de anderen te helpen, hij raakt niet in de stress en levert geen prutswerk af...
Jillian en Nona... tja.... als ik dan toch moet kiezen, dan maar Nona. Maar die vind ik ook onsympathiek. Eigenlijk vind ik ze dat allemaal wel geloof ik.
Al met al. Ik weet het niet
Voor Masterchef: Ik had het Sheetal gegund!
Maar ik snap het wel. Gail kon gewoon echt de druk niet aan. Voor het moment wel een goede keus dus om haar naar huis te sturen.
En hoewel ik Russell niet de meest sociale/leuke van het stel vindt, hij is er wel steeds om de anderen te helpen, hij raakt niet in de stress en levert geen prutswerk af...
Jillian en Nona... tja.... als ik dan toch moet kiezen, dan maar Nona. Maar die vind ik ook onsympathiek. Eigenlijk vind ik ze dat allemaal wel geloof ik.
Al met al. Ik weet het niet
Voor Masterchef: Ik had het Sheetal gegund!
woensdag 3 augustus 2011 om 20:33
quote:rosanna08 schreef op 03 augustus 2011 @ 20:26:
ja, ik dacht, ik haal het topic vast omhoog, dan hoeven jullie niet zo te zoeken
iemand een kopje koffie, thee, warme choco, limonade, een neut?
Ik ben nu ineens zo bang dat je gaat ontploffen en met kopjes hete koffie gaat smijten...
Oeh ja, het was hartstikke spannend!
ja, ik dacht, ik haal het topic vast omhoog, dan hoeven jullie niet zo te zoeken
iemand een kopje koffie, thee, warme choco, limonade, een neut?
Ik ben nu ineens zo bang dat je gaat ontploffen en met kopjes hete koffie gaat smijten...
Oeh ja, het was hartstikke spannend!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!