Entertainment alle pijlers

Masterchef from Hell's Kitchen...Ramsay!!

25-05-2011 20:09 1791 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor iedereen die Topkok Gordon Ramsay niet kan weerstaan!!







Ow en ook nog wat cooking inspiration op wil doen...
Alle reacties Link kopieren
Heeft hij vandaag niet zo heel veel geschreeuwd....? Of kwam dat omdat ik het geluid uit had gezet omdat ik aan de telefoon was?
Alle reacties Link kopieren
Gauw torpederen dan dat ding!
Alle reacties Link kopieren
Volgende week klinkt goed.



Tot Gordons.
Liever elitair dan een pauper!
Alle reacties Link kopieren
wordt weer leuk volgende week



Iny, hoe vond je het?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:InyMiny schreef op 27 juli 2011 @ 22:23:

Pffff, nog niet gedouched, maar wel Hell's Kitchen aan gehad hier

Heb je nou gewoon stiekem zitten kijken



Maar mensen....ik heb ergens iets vreselijk op de grond zien vallen tijdens de voorstukjes de hele week

Maar dat heb ik hier en net bij MC niet gezien..



Wat een $%^&*&^$%#$%^& teaser dan zeg!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:InyMiny schreef op 27 juli 2011 @ 22:24:

Heeft hij vandaag niet zo heel veel geschreeuwd....? Of kwam dat omdat ik het geluid uit had gezet omdat ik aan de telefoon was?

Nee hoor, hij liep nu gewoon de keuken uit



Liefjes tot volgende week!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb niks gehoord... Geluid stond uit...

Ik woon zo klein dat als ik aan de telefoon zit, het geluid van de tv uit moet, anders hoor ik 7 dingen door elkaar
Alle reacties Link kopieren
dat komt nog bij MCA volgens mij Sumi





I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
CU ladiesssss
Alle reacties Link kopieren
tot morgen maisjes
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Balen zeg dat Trev er nog is.

nou ja ik ben er morgen weer bij MC aussie ( denk ik tenzij ik bij mijn oma eet ).



Tot morgen
Alle reacties Link kopieren
Als het zo doorgaat wint Trevor ook nog.



Jillian zie ik het soïso niet worden.

Russell hopelijk ook niet.



Dan blijft Nona over...
Liever elitair dan een pauper!
Alle reacties Link kopieren
Weer Trevor er niet uit



Maar ik snap het wel. Gail kon gewoon echt de druk niet aan. Voor het moment wel een goede keus dus om haar naar huis te sturen.



En hoewel ik Russell niet de meest sociale/leuke van het stel vindt, hij is er wel steeds om de anderen te helpen, hij raakt niet in de stress en levert geen prutswerk af...



Jillian en Nona... tja.... als ik dan toch moet kiezen, dan maar Nona. Maar die vind ik ook onsympathiek. Eigenlijk vind ik ze dat allemaal wel geloof ik.



Al met al. Ik weet het niet



Voor Masterchef: Ik had het Sheetal gegund!
Alle reacties Link kopieren
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Wat ben je er vroeg bij Roos.
Liever elitair dan een pauper!
Alle reacties Link kopieren
ja, ik dacht, ik haal het topic vast omhoog, dan hoeven jullie niet zo te zoeken



iemand een kopje koffie, thee, warme choco, limonade, een neut?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
oh ja, we stonden op het punt te horen wie er naar de finale gaat
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Zo, dat viel ff ongemakkelijk in. Ik was ff vergeten waar we waren.



Geen Witneyyyyyyyyyyyyy!
Liever elitair dan een pauper!
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 03 augustus 2011 @ 20:26:

ja, ik dacht, ik haal het topic vast omhoog, dan hoeven jullie niet zo te zoeken



iemand een kopje koffie, thee, warme choco, limonade, een neut?

Ik ben nu ineens zo bang dat je gaat ontploffen en met kopjes hete koffie gaat smijten...



Oeh ja, het was hartstikke spannend!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Whitney
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Jawel hoor,,,toch Whitney
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Sumi
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 03 augustus 2011 @ 20:33:

[...]



Ik ben nu ineens zo bang dat je gaat ontploffen en met kopjes hete koffie gaat smijten...



Oeh ja, het was hartstikke spannend!







Grrr, toch Witney!
Liever elitair dan een pauper!
Alle reacties Link kopieren
Ik wil trouwens wel koffie met melk en suiker. En chocomelk. En chocolade ernaast. En chips. IJs. Koekjes. Suikerrrrr.
Liever elitair dan een pauper!
Alle reacties Link kopieren
Verdomme toch die muts. Hmm bij deze zie ik jullie tot zo bij Hells kitchen, boeit me niet wie er nu wint. Gun het ze beide niet.



Dus tot zo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven