Pyjama
donderdag 28 juli 2011 om 10:30
Ik ben zwanger (en met de bevalling in zicht) ben ik op zoek naar een beetje nette en lekkere pyjama's. Maar ik geloof dat er geen pyjama's worden gemaakt voor zwangere dame's. Want ik heb inmiddels alle winkels zo beetje wel gehad (Hema, V&D, Hunkemoller, Primarkt, H&M) maar nergens een lekkere pyjama te vinden Wie geeft mij de gouden tip? Ik wil het liefste een donkere kleur, niet te lang en niet te kort (zo boven mij knieën.
donderdag 28 juli 2011 om 10:37
donderdag 28 juli 2011 om 10:39
quote:raspberry71 schreef op 28 juli 2011 @ 10:37:
als het in ieder geval maar gekleed is, werk op de couveuseafdeling, en hoe vaak ik niet tegen een netbroekje met kraamverband zit aan te kijken...sommige dames hebben echt decorumverlies...Goeie tip! Vanmiddag nog even wat shortjes voor d'r onder zonder ingluurruimte halen dus......
als het in ieder geval maar gekleed is, werk op de couveuseafdeling, en hoe vaak ik niet tegen een netbroekje met kraamverband zit aan te kijken...sommige dames hebben echt decorumverlies...Goeie tip! Vanmiddag nog even wat shortjes voor d'r onder zonder ingluurruimte halen dus......
donderdag 28 juli 2011 om 10:40
quote:raspberry71 schreef op 28 juli 2011 @ 10:37:
ja, gewoon XL ofzo kopen, dat het lekker wijd zit...
of een big shirt, tot op je knie...
als het in ieder geval maar gekleed is, werk op de couveuseafdeling, en hoe vaak ik niet tegen een netbroekje met kraamverband zit aan te kijken...sommige dames hebben echt decorumverlies...ha..ha.. ja dat wil ik dus echt absoluut voorkomen!!! Dus wil ik wat op voorraad hebben. Ik heb nu nog wel pyjama's die ik thuis aan kan maar ik vind ze niet netjes genoeg.
ja, gewoon XL ofzo kopen, dat het lekker wijd zit...
of een big shirt, tot op je knie...
als het in ieder geval maar gekleed is, werk op de couveuseafdeling, en hoe vaak ik niet tegen een netbroekje met kraamverband zit aan te kijken...sommige dames hebben echt decorumverlies...ha..ha.. ja dat wil ik dus echt absoluut voorkomen!!! Dus wil ik wat op voorraad hebben. Ik heb nu nog wel pyjama's die ik thuis aan kan maar ik vind ze niet netjes genoeg.
donderdag 28 juli 2011 om 10:41
Inderdaad, gewoon meerekhemdslaapjurkjes kopen. Gaat hier ook nog prima. Voor na de bevalling handig, omdat je zo het schouderbandje laat vallen en makkelijk borstvoeding kunt geven zonder je helemaal uit te hoeven kleden. Als je echt een pyjama wilt is in dat opzicht een shirt met knoopjes voor een aanrader.
donderdag 28 juli 2011 om 10:41
Ik zoek vooral nachthemden omdat ik klein ben is een broek echt een drama... al die pijpen zijn vaak veel te lang.
En de bigshirts... nergens te vinden hier. Bij de Hunkemoller is nu uitverkoop maar niets waar mijn buik in past hoor.
Maar via internet is wel een optie (daar had ik nog niet aangedacht).
En de bigshirts... nergens te vinden hier. Bij de Hunkemoller is nu uitverkoop maar niets waar mijn buik in past hoor.
Maar via internet is wel een optie (daar had ik nog niet aangedacht).
donderdag 28 juli 2011 om 10:43
Oh echt, Georgette? Nee, vaak gedragen en gewassen, en echt nog helemaal prima. Dus of een baggermerk en ik had mazzel, of een goed merk en had jij pech.
Maar dat er zoiets als decorumverlies op een couveuse-afdeling bestaat is voor mij dan weer een geheel nieuwe openbaring.
Het kon mij die eerste week toch echt niet schelen hoor, hoe ik erbij lag, als het maar goed ging met de baby. En jammer dan dat iemand dat dan niet modieus genoeg vindt.
Maar dat er zoiets als decorumverlies op een couveuse-afdeling bestaat is voor mij dan weer een geheel nieuwe openbaring.
Het kon mij die eerste week toch echt niet schelen hoor, hoe ik erbij lag, als het maar goed ging met de baby. En jammer dan dat iemand dat dan niet modieus genoeg vindt.
donderdag 28 juli 2011 om 10:44
quote:Kezz schreef op 28 juli 2011 @ 10:41:
Inderdaad, gewoon meerekhemdslaapjurkjes kopen. Gaat hier ook nog prima. Voor na de bevalling handig, omdat je zo het schouderbandje laat vallen en makkelijk borstvoeding kunt geven zonder je helemaal uit te hoeven kleden. Als je echt een pyjama wilt is in dat opzicht een shirt met knoopjes voor een aanrader.Daar slaap ik het liefste in, en daar ben ik dus nu naar op zoek. Leek mij ook handig, en als het koud is kan ik er een vestje overheen doen en eventueel een legging onder. Maarja waar vind ik die.... Want op een of andere manier niet te vinden hier bij mij (en wij hebben toch een groot centrum).
Inderdaad, gewoon meerekhemdslaapjurkjes kopen. Gaat hier ook nog prima. Voor na de bevalling handig, omdat je zo het schouderbandje laat vallen en makkelijk borstvoeding kunt geven zonder je helemaal uit te hoeven kleden. Als je echt een pyjama wilt is in dat opzicht een shirt met knoopjes voor een aanrader.Daar slaap ik het liefste in, en daar ben ik dus nu naar op zoek. Leek mij ook handig, en als het koud is kan ik er een vestje overheen doen en eventueel een legging onder. Maarja waar vind ik die.... Want op een of andere manier niet te vinden hier bij mij (en wij hebben toch een groot centrum).
donderdag 28 juli 2011 om 10:47
Vind ik ook een beetje een boude uitspraak. Ik werk zelf in een ziekenhuis en merk dat de verpleging er soms ook totaal niet op let. Dan worden bejaarde dames in een nachthemdje naar de poli gebracht terwijl je hun onderbroek ziet zitten met incontinentiemateriaal. Lijkt mij een kleine moeite als verpleging om het even iets meer te bedekken. En zo ook op de couveuseafdeling: je kan moeders er toch even op attenderen? Ik denk dat ze het vaak niet eens doorhebben. Ze hebben wel wat anders aan hun hoofd als hun kindje in de couveuse ligt.
donderdag 28 juli 2011 om 10:47
quote:chatnoir schreef op 28 juli 2011 @ 10:44:
[...]
Daar slaap ik het liefste in, en daar ben ik dus nu naar op zoek. Leek mij ook handig, en als het koud is kan ik er een vestje overheen doen en eventueel een legging onder. Maarja waar vind ik die.... Want op een of andere manier niet te vinden hier bij mij (en wij hebben toch een groot centrum).Die van mij komen van winkels als V&D, Livera, Hema. Heb je daar al (online) gekeken?
[...]
Daar slaap ik het liefste in, en daar ben ik dus nu naar op zoek. Leek mij ook handig, en als het koud is kan ik er een vestje overheen doen en eventueel een legging onder. Maarja waar vind ik die.... Want op een of andere manier niet te vinden hier bij mij (en wij hebben toch een groot centrum).Die van mij komen van winkels als V&D, Livera, Hema. Heb je daar al (online) gekeken?
donderdag 28 juli 2011 om 10:49
Ik heb ook een hele fijne van Bonaparte, bedenk ik me nu. Niet deze, maar die zien er ook prima uit, toch?
http://www.bonaparte.nl/g ... Produktliste.plist.0.html
http://www.bonaparte.nl/g ... Produktliste.plist.0.html
donderdag 28 juli 2011 om 10:54
Echt jammer, Georgette, want het is inderdaad prijzig spul!
Mijn is nog prima, maar inmiddels pas ik het niet meer.. had een lekker ruime maat genomen, maar daar hoort echt wel een flinke buik in haha
Maar ik zal eens de modepolitie op de net bevallen dames afsturen.. en doe dan ook maar direct voor de verpleging, want die lopen er ook vast op hun charmanst bij (want die hebben ook niets anders aan hun hoofd).
Mijn is nog prima, maar inmiddels pas ik het niet meer.. had een lekker ruime maat genomen, maar daar hoort echt wel een flinke buik in haha
Maar ik zal eens de modepolitie op de net bevallen dames afsturen.. en doe dan ook maar direct voor de verpleging, want die lopen er ook vast op hun charmanst bij (want die hebben ook niets anders aan hun hoofd).