Furieus
donderdag 28 juli 2011 om 20:06
HI all, mijn vriend en ik hadden een ¨break¨hij had tijd nodig om dingen op een rijtje te zetten, zijn oude relatie was een paar maanden voordat wij elkaar tegen kwamen uitgegaan en hij had het vreselijk druk met zijn zaak en kinderen( uit vorig huwelijk, niet met die ex.) HIJ vroeg me ff afstand te doen, garandeerde me dat hij van me hield en dat hij bij me terug zou komen, hij had een paar maanden nodig. Soit
, in het begin ging het goed,..af en toe mailcontact een belletje, liet me weten dat hij aan me dacht. Daarna was de interesse duidelijk weg,..Ik kom verhaal halen, na 3 maanden en hij scheept me af met een lulverhaal...ik ben de vrouw van zijn leven,..komt nu niet uit, wl vrienden blijven, kijkt tegen mij op. OK punt achter zetten,liefde kan niet van een kant komen, ik heb wel duidlijk gemaakt dat hij me niet meer moet benaderen per mail en chat, via deze wegen zegt hij altijd hetzelfde, dat ik speciaal ben, dat hij te stom is dat ie me laat gaan en dat hij aan me denkt. Maar ook maakt hij duidelijk dat hij nu geen relatie wil, ik vind dat hij de ballen moet hebben om het in mijn gezicht te zeggen en niet over de chat...een relatie van 10 maanden kan je toch zo niet uitmaken??? Zeker omdat we ook nog eens qua werk met elkaar te maken hebben. Daarom vind ik het belangrijk in een gesprek alles te verhelderen maar dit heb ik een week geleden aangegeven en tot nu toe niets. Heb alle contact verbroken, hij benaderd me per tel./ chat ik druk hem weg..want hij verteld niets anders dan dat hij nog gek op me is, ik ben te bereiken voor een closure gesprek, dan stuurt hij me maar een mail. Wat vinden jullie? Voor mij is belangrijk als want we gaan elkaar nog in de toekomst tegenkomen.
donderdag 28 juli 2011 om 21:53
donderdag 28 juli 2011 om 21:56
quote:Summerdance schreef op 28 juli 2011 @ 21:53:
[...]
Dat weet jij helemaal niet!
Ik lijk wel heul schattig en zo, maar als je het uitmaakt ontpop ik me tot een stalkster
*zoekt alvast van zwangerschapstesten om in de ZR mee te zwaaien*
zeg jij maakt het net toch uit met mij?! toch? of heb ik net voor niets ter voorbereiding smeekgedichten geschreven die ik voor wil dragen? Ik heb zelfs mijn broek met verstevigden kniestukken alweer te voorschijn gehaald, ik zal op mijn knieën vallen.
Ik heb uiteraard ook nog een reserve optie, wat dacht je van een break?
[...]
Dat weet jij helemaal niet!
Ik lijk wel heul schattig en zo, maar als je het uitmaakt ontpop ik me tot een stalkster
*zoekt alvast van zwangerschapstesten om in de ZR mee te zwaaien*
zeg jij maakt het net toch uit met mij?! toch? of heb ik net voor niets ter voorbereiding smeekgedichten geschreven die ik voor wil dragen? Ik heb zelfs mijn broek met verstevigden kniestukken alweer te voorschijn gehaald, ik zal op mijn knieën vallen.
donderdag 28 juli 2011 om 22:05
quote:liselore schreef op 28 juli 2011 @ 21:56:
[...]
zeg jij maakt het net toch uit met mij?! toch? of heb ik net voor niets voorbereiden smeekgedichten geschreven die ik voor wil dragen? Ik heb zelfs mijn broek met verstevigden kniestukken alweer te voorschijn gehaald, ik zal op mijn knieën vallen.
Jáááá die doen we ok!!
Een break vóór de eerste date!
Weet zeker dat we hiermee grensverleggend bezig zijn hoor voor alle nieuwe topic starters!!!
[...]
zeg jij maakt het net toch uit met mij?! toch? of heb ik net voor niets voorbereiden smeekgedichten geschreven die ik voor wil dragen? Ik heb zelfs mijn broek met verstevigden kniestukken alweer te voorschijn gehaald, ik zal op mijn knieën vallen.
Jáááá die doen we ok!!
Weet zeker dat we hiermee grensverleggend bezig zijn hoor voor alle nieuwe topic starters!!!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
donderdag 28 juli 2011 om 22:06
quote:cielo1975 schreef op 28 juli 2011 @ 20:06:
. Wat vinden jullie? Voor mij is belangrijk als want we gaan elkaar nog in de toekomst tegenkomen.
Dat je het heel goed doet, je ex probeert je aan het lijntje te
houden, wegwezen met die sukkel.
. Wat vinden jullie? Voor mij is belangrijk als want we gaan elkaar nog in de toekomst tegenkomen.
Dat je het heel goed doet, je ex probeert je aan het lijntje te
houden, wegwezen met die sukkel.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
donderdag 28 juli 2011 om 22:07
quote:Summerdance schreef op 28 juli 2011 @ 22:05:
[...]
Jáááá die doen we ok!!
Weet zeker dat we hiermee grensverleggend bezig zijn hoor voor alle nieuwe topic starters!!!Goed dan wil ik vanaf nu ( nadat een tijd duidelijk is) dat je geen contact meer met mij opneemt, en ik ga je negeren als je dat wel doet tot aan de date
[...]
Jáááá die doen we ok!!
Weet zeker dat we hiermee grensverleggend bezig zijn hoor voor alle nieuwe topic starters!!!Goed dan wil ik vanaf nu ( nadat een tijd duidelijk is) dat je geen contact meer met mij opneemt, en ik ga je negeren als je dat wel doet tot aan de date
donderdag 28 juli 2011 om 22:09
quote:liselore schreef op 28 juli 2011 @ 22:07:
[...]
Goed dan wil ik vanaf nu ( nadat een tijd duidelijk is) dat geen contact meer met mij opneemt, en ik ga je negeren als je dat wel doet
Dat is goed, maar dan ga ik je wel elke dag bellen en dan verwacht ik van jou elke dag een mail!
Dus....
*noteert de 16de voor de zekerheid vast in de agenda*
[...]
Goed dan wil ik vanaf nu ( nadat een tijd duidelijk is) dat geen contact meer met mij opneemt, en ik ga je negeren als je dat wel doet
Dat is goed, maar dan ga ik je wel elke dag bellen en dan verwacht ik van jou elke dag een mail!
Dus....
*noteert de 16de voor de zekerheid vast in de agenda*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
donderdag 28 juli 2011 om 22:13
donderdag 28 juli 2011 om 22:27
donderdag 28 juli 2011 om 23:07