Over de streep
vrijdag 29 juli 2011 om 11:55
quote:Zanne schreef op 29 juli 2011 @ 11:53:
alvijn, hoe bedoel je serie? Komt dit wekelijks op tv? Elke keer met een andere klas?
Ja, er komen in totaal 6 afleveringen en het 2e seizoen staat al gepland.
Ben benieuwd of mijn school hier ook aan mee zou willen doen
alvijn, hoe bedoel je serie? Komt dit wekelijks op tv? Elke keer met een andere klas?
Ja, er komen in totaal 6 afleveringen en het 2e seizoen staat al gepland.
Ben benieuwd of mijn school hier ook aan mee zou willen doen
Frankly my dear, I don"t give a damn
vrijdag 29 juli 2011 om 11:58
Oja: wat ik ook goed vind, is dat er professionele hulpverleners klaar staan om tijdens maar ook na de trainingsdag de aanwezigen bij te staan!
Dat de docenten en hulpverleners zo open zijn, is super en helpt de jongeren ook om zelf open te worden..... Iemand moet de eerste stap zetten. Ik verwacht dat de docenten ook mee krijgen van te voren dat van hen het goede voorbeeld wordt verwacht....
Dat de docenten en hulpverleners zo open zijn, is super en helpt de jongeren ook om zelf open te worden..... Iemand moet de eerste stap zetten. Ik verwacht dat de docenten ook mee krijgen van te voren dat van hen het goede voorbeeld wordt verwacht....
vrijdag 29 juli 2011 om 12:21
Calvijn: ik denk dat je dat best wel kunt... je kunt je het niet voorstellen nu, maar ik verwacht dat docenten vooraf begeleiding krijgen over hoe e.e.a. gaat verlopen... En dat het dus belangrijk is voor de 'open sfeer' dat je jezelf over die drempel zet... omdat het goed is voor die jongeren (jouw leerlingen)... ik denk dat je dan wel dat stapje extra durft te zetten...