Entertainment alle pijlers

Over de streep

28-07-2011 20:18 464 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond het nieuwe programma Over de streep.

Ik ken het van de Oprah Winfrey show en vind het te Amerikaans.

Gaat iemand kijken?

Ik twijfel nog,ben bang voor plaatsvervangende schaamte
Frankly my dear, I don"t give a damn
Het lijkt me voor de ouders ook wel heftig om je kind vaak over te zien steken.
Stressed is just desserts spelled backwards
Mijn tissues zijn nu echt helemaal doorweekt.

God wat een ellende maken sommige kinderen op zo'n leeftijd toch mee.
quote:-tinkerbell- schreef op 03 juli 2012 @ 21:09:

Mij viel vooral die jongen op met een geel vest. Die jankte ook echt alles bij elkaar...en ik nog harder hier:'(Ik zat toen ook te janken.
Mijn man en ik zeiden na afloop van het programma dat we eigenlijk geen enkele keer over de streep hadden hoeven lopen. We zijn gezegende mensen...
Ik kijk hier altijd met míjn gymnasiaste naar. Een jonge puber die helemaal niet geboren is met een gouden lepel in d'r strot, maar een dame die eveneens regelmatig over die streep had kunnen lopen als zij had meegedaan.

Wat een naar vooroordeel! Bah!

En ik vind het een prachtig programma. Die bijna-huil-stem van die mevrouw vind ik ook een beetje té, maar de opzet van het programma vind ik integer en inderdaad bijna verplichte kost.

Mooi!
quote:mjdh schreef op 03 juli 2012 @ 21:32:

Mijn man en ik zeiden na afloop van het programma dat we eigenlijk geen enkele keer over de streep hadden hoeven lopen. We zijn gezegende mensen...Geldt ook voor mij. Maar juist daardoor raakt het mij zo. Dat de wereld zo oneerlijk in elkaar steekt, dat sommigen alle ellende moeten doorstaan, als een opstapeling van trauma op trauma...
Ik spreek toch geen Chinees?!
De eerste keer dat ik het keek dacht ik ook, gatver ik had best een paar keer dus over de streep 'gemoeten'

en als ik nu kinderen die lopen die over 'mijn strepen' gaan, dan voel ik wel een beetje een steek in mijn hart. Maar het komt allemaal goed, uiteindelijk.
Stressed is just desserts spelled backwards
Kun je ergens terug lezen welke muziek er gedraaid wordt? Hoor best mooie nummers af en toe maar weet niet van wie ze zijn.
Michael Jackson altijd.

Vorige week I Won't Give Up van Jason Mraz bijvoorbeeld.

Kan zo even niet verder verzinnen sorry!

Maar die muziek doet ook een hoop idd.
Wat is het toch een heftig maar mooi programma.

Zou er zo iets voor voelen om zelf zoiets op te zetten, maarja geen idee waar je dan beginnen moet. Wil al die kinderen het liefst helpen en ze een mooie jeugd geven

Uiteraard zit er wel hele emotionele muziek tussen en wellicht zijn de leaders iets te sentimenteel volgens sommige hier, kan ik helemaal inkomen. Aan de andere zijde denk ik ook; ik zit hier elke week in tranen, als je daarbij bent en je bent de hele dag erbij betrokken is het ergens niet meer dan logisch dat er bij hun ook emotie zit.. Hoe vaak ze een challenge-day ook gedraaid hebben, t zijn wel mensen natuurlijk :-)

Weet iemand waar ik de Amerikaanse versie terug kan zien? Via MTV lukt het niet en ik heb me al een dag wezenloos gezocht dus ben eigenlijk bang dat het niet meer gaat lukken.. Maar wie weet heeft er iemand een goede tip voor me :-)
Jammer dat je anderen geen blik waardig gunde, maar dat overkomt erg veel jongeren. Deze zijn nu eenmaal liever popiejopie dan verlegen. Ik geloof niet dat ik mensen heb genegeerd op school. Weet wel dat de zgn. popiejopies voor mij geen optie waren omdat ik ze te onzeker vond. Je mag je eigen vrienden kiezen, maar treiteren en pesten heb ik altijd gehaat. Vooral de groepjesvorming is killing voor anderen die wat ingetogener zijn. En als je die stoere lui jaren later tegenkomt, dan blijkt dat ze niet eens aan het werk kunnen komen omdat ze totaal niets hebben gepresteerd op school. Dat vind ik dan wel weer lachen.

Het programma vind ik wel goed, alhoewel ik mij afvraag hoelang de info bij de jongeren blijft hangen.

quote:xsxaxmx schreef op 28 juli 2011 @ 21:40:

Het was voor mij misschien wel goed zijn geweest.

Hoorde bij het populaire groepje, had altijd wel iemand en er waren vast ook mensen die heel eenzaam waren en die ik ook nooit een blik waardig heb gegund...

En jij?
quote:apenkopje schreef op 27 juli 2012 @ 23:16:

Weet iemand waar ik de Amerikaanse versie terug kan zien? Via MTV lukt het niet en ik heb me al een dag wezenloos gezocht dus ben eigenlijk bang dat het niet meer gaat lukken.. Maar wie weet heeft er iemand een goede tip voor me :-)Daar ben ik ook benieuwd naar. Dus UP.
Och wat een lief poppetje, die Tahnee, uit de aflevering van Kerkrade. Bijzonder he, dat twee dames die elkaar dan zo in de haren vliegen, gewoon nagenoeg hetzelfde leven hebben geleid.
Wat ongelofelijk confronterend voor de kinderen en hun klasgenoten. Je bent klasgenoten maar ze weten amper iets van elkaar af. Of dat sommigen juist wel in het zelfde schuitje zitten maar het niet van elkaar weten. Tuurlijk hang je niet alle negativiteit buiten de deur.

Maar wat maken sommigen ontzettend veel mee in hun "jonge" jaren van het "kind" en "puber" zijn..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven