Minnaar deel 14

06-03-2011 20:18 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
Linlala, ik herken veel in jouw verhaal. Hier net zo. Nu heb ik weer sinds een week niets meer van hem gehoord; na een verdwaald sms'je (hij schreef, dat hij me stil vond, ik vraag me werkelijk af, of dat sms'je voor mij bedoeld was, want op mijn reactie heb ik weer niets gehoord....) Steeds op momenten, dat ik het maar helemaal los wil laten, hoor ik dus iets van hem; maakt het loslaten alleen maar moeilijker. Maar als hij dan toch weer contact zoekt, dan merk ik, dat ik ook contact wil, ik wil ook wel weten, waar ik aan toe ben....zou hierover wel met hem willen praten, maar dat zit er dus niet in. Blijft soms lastig.

Bkstr, ik begrijp wat je bedoelt, met verhuizen, iets afsluiten e.d. Maar als je eenmaal verhuisd bent, en 'hem' niet meer zo vaak ziet, wordt het misschien ook gemakkelijker voor jou om hem echt los te laten, en weer helemaal op jezelf te focussen. Als je hem blijft zien, worden de wonden toch ook steeds weer opnieuw opengereten? Knuf.
Oops, dat noem ik geen open relatie, dat noem ik een gedoogbeleid. Ik vind het logisch dat zeb weet waar ik ben en met wie en ik wil ook weten waar hij is en met wie. Ook hoor ik graag van hem hoe hij het heeft gehad en waar hij evt tegenaan is gelopen. Ik wil dat zelf ook graag delen.

Hoe komt het dat je nu geen behoefte hebt je minnaar te zien, oops?

Ah Ass, ik zie dat zeb zelf antwoord heeft gegeven

Ik wilde dat ik er net zo in kon staan als zeb trouwens, moet zeggen dat het makkelijker wordt maar helemaal vanzelfsprekend zal het nooit zijn. Hoewel ik het wel fijn vindt dat hij het fijn heeft met iemand...
Ja, nu is het een gedoogbeleid, t is begonnen met afspraken over een open relatie, maar mijn partner bleek dat toch nog niet helemaal te kunnen handlen, wel de aanloop (juist extra spannend), maar niet het moment van mijn afspraak. Hij weet dus wel wie mijn minnaar is, dat is nl nog dezelfde.

Hoop eigenlijk dat we wel weer naar open toegroeien.

& verder, wel zin in m'n minnaar, maar geen zin om contact te zoeken. Hoor t vanzelf, hij mag ook wel wat moeite doen maar dat doet hij ook wel hoor dan weer even spanning opbouwen
Zeb. Bedankt voor je reactie. Fijn om dit nu eens te horen van de kant van een man. Goed dat je er zo mee omgaat. Als je dit niet kunt, is het ook geen lang leven beschoren denk ik.

Mijn man staat er ook een stuk makkelijker in dan ik. Hoewel ook weer niet zo gemakkelijk als Zeb. Gedeeltelijk vindt hij het ook wel opwindend en aan de andere kant soms ook moeilijk de exclusiviteit verloren te zijn omdat er een andere man aan me zit. Maar that all in the game natuurlijk.

Het is bij ons ook niet zo dat er iets is wat mijn man mij niet kan geven wat ik dan dus bij een ander zoek. Bij mij (ons) gaat het om de spanning. Daarbij moet ik wel toegeven dat er bij iemand anders wel een andere ik naar boven komt. Iemand die ik thuis niet ben.

oops bij ons is het ook niet zo dat ik aan mijn man ga vertellen wat ik precies met mijn sv gedaan heb. Daar zwijg ik over, ik kan me daar moeilijk over uiten.

Het tijdstip en waar vertel ik wel en wil ik ook van hem weten dat vind ik wel belangrijk. Maar precies en hoe en wat hoef ik niet te weten. Zou denkelijk toch te pijnlijk voor mij zijn.
Gisteren een heel lang telefoongesprek gehad met mn tweede. Bijna anderhalf uur, waarin mij een heleboel dingen duidelijk zijn geworden. Hij gaat inderdaad morgen op vakantie met vrouw en kind, en wil graag de tijd en ruimte op vakantie gebruiken om te onderzoeken of hij met haar verder wil en zo ja, hoe dan. We zijn er ook achter dat een SV-verhouding voor ons niet gaat werken. Het gesprek gisteren maakte dat wel duidelijk. Wat wij hebben gaat veel verder dan seks alleen, maar is iets op een spiritueel niveau wat ik nog niet helemaal goed begrijp. Heb in de tussentijd een heleboel gelezen over zielsverwanten en tweelingzielen, dat komt nog het dichtste bij hoe wij ons voelen. Compleet overrompeld eigenlijk.

Hij is een maand weg en terwijl ik aan de ene kant een gevoel van paniek heb dat ik zo lang niets van hem zal horen, ben ik aan de andere kant gerustgesteld dat zijn gevoel over mij hetzelfde is als dat van mij over hem. Het zal niet zomaar over gaan, en ook al zullen we uiteindelijk misschien niet samen zijn als in een relatie, we zullen elkaar niet uit het oog verliezen.

Hihi, beetje zweverig misschien voor dit topic, maar wilde dit weer even met jullie delen. Het is met deze meneer wel een ontzettende emotionele achtbaan hoor!
Linlala, betekend dat, dat jullie óf een nummer 1 relatie aangaan of het is over?

Dat eerste.. sorry maar ik geloof er niet zo in, zeker niet omdat hij nu voor een maand weggaat. Nu spelen er een boel emoties mee omdat hij weggaat en het contact op een laag pitje komt.

Het zou mij niet verbazen als de kaarten na die 4 weken heel anders liggen.

Hou je koppie d`r bij en strooi geen zand in je eigen ogen, een man gaat bijna nooit van zijn vrouw weg voor zijn minnares.
Hee Rooss, nee dat betekent het niet. Als hij bij zijn vrouw blijft, alleen maar goed, ik gun hem zijn geluk. Dan zullen wij een andere manier moeten vinden van met elkaar omgaan, dan blijft het bij diepe vriendschap. Als hij wel bij haar weggaat (wat niet door mij veroorzaakt is, maar al een bestaande twijfel bij hem was voor hij mij ontmoette) heb ik ook nog mijn eigen huwelijk om me druk om te maken, waarvan ik nog helemaal niet zeker weet of ik ermee verder wil of het op wil geven. En zelfs als we daar allemaal uit zijn, weten we allebei niet of we met elkaar in een relatie verder zouden willen. Confused? Ikke wel...
Diepe vriendschap, geen seks meer dus.. dat is een stap terug. Kan je dat, wil je dat en moet je dat willen?

Ik weet niet hoor, ben een beetje sceptisch.

Juist als je elkaar gaat voeden met termen als zielsverwantschap en tweelingzielen is het extra verstandig om de kop erbij te houden. Gaan jullie beiden vreemd? Dan is het spelen met vuur in mijn optiek.
Niet vergeten, we hebben nooit 'echt' seks gehad, alleen gemaild erover. Dus is het dan vreemdgaan? En als seks voorlopig niet een optie of zelfs maar noodzaak is, zie ik dat niet als een stap terug maar misschien wel als een stap voorwaarts. Maar misschien is dit wel het verkeerde topic aan het worden voor deze gevoelens... Hoe dan ook, het is heel heftig en ik ben er nog niet klaar mee.
O ik wist niet dat jullie geen seks hadden gehad. Ik kan soms verhalen niet meer rijmen met nicks, ook doordat mensen geen ava kunnen neerzetten. Je noemde hem "je tweede" dus ik ging ervan uit dat jullie minnaars waren.

Ehm, alleen mailen erover noem ik nog geen vreemdgaan inderdaad, meer balanceren op het randje.

Dan is naar een vriendschap gaan inderdaad een stap voorwaarts, ik zou dat wel sterk vinden trouwens. Hebben jullie elkaar ook nog nooit gezien?

Natuurlijk kan je dat op dit topic kwijt, ik zou niet weten waarom niet. Ik las gewoon dingen waar ik wat kritisch en/of sceptisch over ben maar daar hoef je je niet door weg te laten jagen. Ben heel benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen.

Sterkte!
Dankje Rooss. Ik heb wel een ava in mn profiel staan maar die komt niet echt door bij de berichten. Technisch best jammere forumsoftware...

We hebben elkaar wel gezien, in werkverband regelmatig op kantoor (met andere mensen erbij) en 1 keer in het begin een zakelijke eetafspraak met z'n tweeën. Vanaf de allereerste keer dat ik hem ontmoette knettert het tussen ons en is er een gevoel van thuiskomen, vertrouwdheid, alsof hij m'n hele leven de ontbrekende schakel is geweest, en (ook seksuele) spanning. Die seksuele spanning was het meest obvious, dus daar focusten we allebei op.

Pas na die eetafspraak is het echt losgegaan met het mailen over seks, zeg maar. We hadden op een gegeven moment begin deze maand afgesproken om elkaar in een hotel te ontmoeten, hij werd ziek en kon niet, ging toen twijfelen aan van alles en sindsdien weinig contact. Ik begrijp nu dat hij met diezelfde heftige gevoelens loopt als ik en probeert dat een plek te geven richting zijn vrouw en kind.

Wat ik nu moeilijk vind is de beslissing of ik mn man vertel wat er speelt en waarom ik soms zo afwezig ben. Als ik me voorstel hoe ik me zou voelen als hem dit zou overkomen, dan zou ik me vreselijk onzeker gaan voelen. Ik stel die beslissing maar even uit tot na de vakantie, misschien ziet de wereld er dan weer heel anders uit.
Tja, Linlala, ik kan me je worsteling wel voorstellen. Als je het je man verteld bestaat er een kans dat het meteen over is, dat hij er een stokje voor steekt en dat vind je jammer natuurlijk.

Je man kan er in elk geval voor zorgen dat je geen "domme dingen" doet. En je bent nu nog niet vreemd gegaan. Natuurlijk zal hij onzeker worden en je zal de vertrouwensband moeten herstellen en je zal voor jezelf moeten beslissen of dat het waard is. Omdat ik volgens mij ook las dat je eigen huwelijk ook niet helemaal meer "je dat" is.
linlala: ik kan me ook voorstellen dat je het hem niet vertelt eerlijk gezegd. Er is nog niets gebeurd, ook al waren er heftige gevoelens en had je feitelijk wel plannen. Je hebt gevoel voor een man (gehad), maar er niet naar gehandeld. Kan gebeuren, die gevoelens. Als je vindt dat het iets betekent voor jullie (al dan niet in de toekomst) zou ik het wel vertellen, mocht je er overheen kunnen komen en je op je man kunnen focussen, vertel het dan niet.... Zou ik doen iig.

Rooss: hoe is het nu met je?

Stew, still alive?

Hier druk aan het inpakken. Ben vanaf vandaag vrij om in te pakken en komende week om weer uit te pakken in het nieuwe paleis. In familie wat hectiek laatste dagen, dat is wat vervelend, maar verder ben ik redelijk relaxed merk ik. Thank God! Alle stress en tranen zijn er zondag al uitgejankt
Thanks Bk, ik ben oké. Vandaag lekker aan het studderen geweest (dat is buitenlands voor "mijn ding doen") en morgen zie ik mijn fijne minnaar weer.

Minnaar technisch een woelig weekje achter de rug met misverstanden, uitpraten, nog meer misverstanden en nog meer uitpraten. Communicatie technisch liggen dingen toch best lastig soms. Sowieso is er het verschil van man en vrouw en soms doe of zeg je gewoon iets dat minder handig is en hoort daar wat gepraat bij. Tja, we zien elkaar al ruim 8 maanden lang wekelijks, dat kan je geen SV relatie meer noemen, het voelt echt als een tweede relatie voor mij. Logisch dat er op een gegeven moment wat scheurtjes en barstjes in komen. Gelukkig kunnen we daar goed over praten en dan voel je ook weer het voordeel van een zga single minnaar en een open relatie aan mijn kant.

Thuis is het ook even rustig. Even geen nieuwe ontwikkelingen en geen door het huis vliegend servies. Dat is fijn. Zal wel weer komen maar nu is het even kabbelend.

Succes met pakken, bkstr, straks een schoon, vers huis. En wat heerlijk om te merken dat je je stress er uit kan janken. Dan kan je weer met een schoon hoofd verder... ik zou bijna zeggen, meid ga hardlopen (als je dat niet al doet!)

voor jou.
thnx roossje: ik ben een hardloper (remember the times dat ninah en ik elkaar stimuleerden te lopen?) maar al geruime tijd geblesseerd Merk het ook echt aan mijn gemoed en mijn gestel: ik wil graag lopen, maar mag het (nog) niet...

Fijn dat t thuis en minnaars-whise goed gaat!
Ja, van Ninah wist ik het idd, daar kwam volgens mij dat boom-voor-boom ook vandaan. O wat rot dat je geblesseerd bent, ik kan me voorstellen dat je het mist. Mijn kop eist het... ik word ongedurig als ik 3 dagen niet gelopen heb. Het helpt zo ontzettend om het hoofd leeg te maken en dingen weer even in een juist perspectief te zien.

Maar goed, janken helpt ook
kun je nagaan: al 5 maanden niet gelopen: wég perspectief, vól dat hoofd....
Dan maar heel veel janken Bkstr!
Rooss, jij schrijft hier, je man schrijft hier, je minnaar schrijft hier ... en ik ben wel best openminded ... maar soms ... en dat is echt niet slecht bedoeld, is het wel gezond om hier écht alles uit te doeken te doen of is het een spel ?
Klinkt heftig, Rooss. Toen ik nog met ex-lief samen was, en hem wekelijks zag, moet ik achteraf constateren dat ik nauwelijks nog tijd had voor mijn kids. Ik vraag me wel eens af hoe dat bij jou gaat.

Bkstr, lief dat je naar me vraagt! Hier ook veel janken...janken van angst omdat een dierbare misschien een zeer ernstige ziekte heeft. Sv-wise dus even niets te melden. Succes nog met je 20 en nog wat dozen to go
Ik lees niet meer terug Stew, ik kom hier te weinig.

Is er wat mis met je dierbaren ???
@ BelgenMoppie

Dat Rooss, Zeb en Rooss' minnaar hier schrijven, wil niet zeggen dat ook echt alles uit de doeken gedaan wordt. Ik denk dat Rooss en Zeb hier echt niet alles neerpennen..
Ja, BM serieus iets mis met een iemand die me zeer lief is. Heb ik hier niet over geschreven en ga ik ook niet doen. Morgen hopen we meer te weten. Met jou alles goed, nog steeds monogaam?
Het is geen terechtwijzing Sensual _D, maar ik vind het op zijn minst apart. Ze moeten namelijk rekening houden met elkaar, een mens is immers zo snel gekwetst nietwaar ?

Zelf heb ik een gespleten tong en ben ik meedogenloos voor ieder die mij oneer deed, maar is mijn leven niet zo vroom dan wel wat meer pagina's tellende dan de bijbel .... Echter , spreken is zilver,zwijgen is goud ... gewoon uit respect.
quote:stewardess schreef op 29 juli 2011 @ 00:08:

Ja, BM serieus iets mis met een iemand die me zeer lief is. Heb ik hier niet over geschreven en ga ik ook niet doen. Morgen hopen we meer te weten. Met jou alles goed, nog steeds monogaam?

Jawel, monogaam zonder zorgen !

Als er iets is, mail me maar, ik zwijg toch.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven