Kikkers en muizen

31-07-2011 18:24 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kent ze niet; de kikkers en muizen met die gore fondantvulling die altijd rond Sinterklaas in de winkels liggen. Die dingen zijn toch niet te vreten?
Eh, hoe kom je daar zo op eind juli?

En ja, af en toe vind ik ze heerlijk, kleine (muize)hapjes bij een kopje thee zodat de fondant smelt in je mond
Ik las het net bij iemand anders op de topic, die had het over marsepein die je kon uitrollen. Maar het is inderdaad wel een raar tijdstip om erover te beginnen. Hoewel, over een maand ligt die troep alweer in de winkels, haha.
Welke tijd van het jaar het ook is: ik vind die dingen ook echt onsmakelijk. Het is net kots maar dan leuk verpakt.
Zo smerig dat het weer lekker wordt.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
quote:sundream schreef op 31 juli 2011 @ 18:31:

Welke tijd van het jaar het ook is: ik vind die dingen ook echt onsmakelijk. Het is net kots maar dan leuk verpakt.Helemaal mee eens, haha.
ik vind ze gruwelijk.... LEKKER!!!!!!!!!!!!!!!!!
Als ik eraan denk draait m'n maag al om.
quote:sito1970 schreef op 31 juli 2011 @ 18:34:

Als ik eraan denk draait m'n maag al om.

Als ík eraan denk loopt het water me al in de mond

Maar vanwaar jezelf martelen door er een topic over te openen??
Vind het wel leuk om de reacties hierover te lezen. Nou, martelen is wel een groot woord, je kunt ook overdrijven.
Ik vind ze heeeeerlijk. Hele kleine hapjes (van grote happen vallen de vullingen uit mijn mond) waarbij ik eerst de chocolade opzuig en daarna de fondant laat smelten... Mmmmmmmm
Hééééééérlijk!!!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Hoezo vroeg Rond augustus, september liggen de winkels echt al weer vol met elk jaar de zelfde troep...
quote:Bergje65 schreef op 31 juli 2011 @ 18:41:

Ik vind ze heeeeerlijk. Hele kleine hapjes (van grote happen vallen de vullingen uit mijn mond) waarbij ik eerst de chocolade opzuig en daarna de fondant laat smelten... MmmmmmmmGadverdamme, jij maakt er nog iets sensueels van, hahaha.
De kat brengt beide soorten regelmatig binnen, alleen helaas niet de chocolade-variant. Maar ik lust ze wel- die van chocola dus.
quote:sito1970 schreef op 31 juli 2011 @ 18:42:

[...]

Gadverdamme, jij maakt er nog iets sensueels van, hahaha.

Nou inderdaad... toen ik het neerschreef dacht ik hetzelfde.....

quote:zwitsal_nijntje schreef op 31 juli 2011 @ 18:41:

Hoezo vroeg Rond augustus, september liggen de winkels echt al weer vol met elk jaar de zelfde troep...en rond die tijd zal er weer een topic geopend over het feit dat die spullen nu al weer in de winkel liggen, elk jaar dezelfde topics
Ik vind ze ook heerlijk net als marsepein, pepernoten en banket.

Persoonlijk heb ik er dan ook geen moeite mee dat ze over een paar weken alweer in de winkel verschijnen.

Hoewel ik ook snap dat mensen het te vroeg vinden.
En het is echt de 'substantie' die het 'm doet. Dat weke suikergebeuren wat zo lekker in je kiezen gaat zitten.. mmmm..
Blij toe dat ze niet lekker zijn, de hele tijd mensen die in je billen bijten is echt niet fijn
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Marsepein vind ik dan weer ontzettend ranzig.
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 31 juli 2011 @ 18:43:

[...]

en rond die tijd zal er weer een topic geopend over het feit dat die spullen nu al weer in de winkel liggen, elk jaar dezelfde topics dat geloof ik best ja, haha. Het zelfde als de pepernoten en alles. Ik vind dat er wel eens iets nieuws verzonnen mag worden Ik vind het allemaal niet echt meer zo super..
quote:zwitsal_nijntje schreef op 31 juli 2011 @ 18:51:

[...]

dat geloof ik best ja, haha. Het zelfde als de pepernoten en alles. Ik vind dat er wel eens iets nieuws verzonnen mag worden Ik vind het allemaal niet echt meer zo super..Inderdaad, die eeuwige kikkers en muizen.. ik zou zeggen: laten we er eens giraffen en olifanten van maken?!
Of ratten en padden (flauw hè?)
enige kans dat ik deze week al ergens kruidnoten kan scoren?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven