Coupons knippen
zondag 31 juli 2011 om 21:02
Dag dames,
Gisteren zag ik een tv programma wat mij heeft geinspireerd. Het ging over mensen die in de VS allerlei coupons uitknipten en daardoor voor bv 800 dollar aan spullen slechts 40 dollar betaalden.
Het lijkt me dat je in Nederland toch ook wel sites met kortingsbonnen zou moeten hebben. Ik kan ze echter niet vinden. Wat ik wel vind zijn sites met kortingen voor dagjes uit enzo maar ik zoek eigenlijk iets voor supermarkten en drogisterijen enzo.
Iemand hier bekend mee?
Groeten,
Marjolein
Gisteren zag ik een tv programma wat mij heeft geinspireerd. Het ging over mensen die in de VS allerlei coupons uitknipten en daardoor voor bv 800 dollar aan spullen slechts 40 dollar betaalden.
Het lijkt me dat je in Nederland toch ook wel sites met kortingsbonnen zou moeten hebben. Ik kan ze echter niet vinden. Wat ik wel vind zijn sites met kortingen voor dagjes uit enzo maar ik zoek eigenlijk iets voor supermarkten en drogisterijen enzo.
Iemand hier bekend mee?
Groeten,
Marjolein
zondag 31 juli 2011 om 21:05
Hier in Nederland ga je dat niet redden: beperkte geldigheid van een kortingsbon en niet in combinatie met een andere actie.
Als je wilt weten waar iets in de aanbieding zit, zou je kunnen kijken op www.voordeelmuis.nl
Als je wilt weten waar iets in de aanbieding zit, zou je kunnen kijken op www.voordeelmuis.nl
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
zondag 31 juli 2011 om 21:07
zondag 31 juli 2011 om 23:28
zondag 31 juli 2011 om 23:28
Nee, in Amerika zijn coupons heel gebruikelijk, maar hier juist helemaal niet. Maar op geld-terug-akties kan je wel letten in de winkels. Zit er meestal een extra kartonnetje aan de verpakking. Maar lees wel goed de aktievoorwaarden. Datum niet verlopen, en originele kassabon, dus bij meerdere artikelen meerdere keren afrekenen. En daarna de administratie doen, in envelop en opsturen waar je na een tijdje je geld terug krijgt op je rekening. En veel verder kom je hier helaas niet.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
maandag 1 augustus 2011 om 09:33
En dan heb je natuurlijk nog allerlei sites die dingen aan bieden die je gratis krijgt...
gratis is altijd relatief:
- of je moet je persoonlijke gegevens achterlaten en je krijgt voortaan veel reclame etc.
- of je moet iets kopen om er iest bij te krijgen. Daar moet je uiteraard alleen op in gaan als je ook echt iets hebt aan het product dat je moet kopen, anders ben je gewoon duurder uit.
Maar kijk maar eens op www.gratis.nl
Ook zijn er zat uitjes die je gratis kan doen. Nee, vaak niet de Efteling, maar er zijn best wel leuke musea, speeltuinen en andere uitjes die goedkoop dan wel gratis zijn, of op bepaalde dagen met korting.
gratis is altijd relatief:
- of je moet je persoonlijke gegevens achterlaten en je krijgt voortaan veel reclame etc.
- of je moet iets kopen om er iest bij te krijgen. Daar moet je uiteraard alleen op in gaan als je ook echt iets hebt aan het product dat je moet kopen, anders ben je gewoon duurder uit.
Maar kijk maar eens op www.gratis.nl
Ook zijn er zat uitjes die je gratis kan doen. Nee, vaak niet de Efteling, maar er zijn best wel leuke musea, speeltuinen en andere uitjes die goedkoop dan wel gratis zijn, of op bepaalde dagen met korting.