Coupons knippen

31-07-2011 21:02 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag dames,

Gisteren zag ik een tv programma wat mij heeft geinspireerd. Het ging over mensen die in de VS allerlei coupons uitknipten en daardoor voor bv 800 dollar aan spullen slechts 40 dollar betaalden.

Het lijkt me dat je in Nederland toch ook wel sites met kortingsbonnen zou moeten hebben. Ik kan ze echter niet vinden. Wat ik wel vind zijn sites met kortingen voor dagjes uit enzo maar ik zoek eigenlijk iets voor supermarkten en drogisterijen enzo.

Iemand hier bekend mee?

Groeten,

Marjolein
Hier in Nederland ga je dat niet redden: beperkte geldigheid van een kortingsbon en niet in combinatie met een andere actie.

Als je wilt weten waar iets in de aanbieding zit, zou je kunnen kijken op www.voordeelmuis.nl
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Oh, en grote kans dat Albert Heijn binnenkort ook weer start met de voordeelbonnen en V&D / La Place heeft ook bonnen die je thuis krijgt bij de reclamepost, of kunt downloaden en printen.

Hema heeft ook zoiets.
Doe mij die bonnen ook maar! ¤40 betalen voor ¤800 winkelwaarde?? Denk niet dat ze in Nld zo stom zijn toch?
En naar mijn idee staan de beste supermarkt/drogisterij-aanbiedingen gewoon in de wekelijkse krantjes. Keek ik eerst nooit naar maar sinds parttime job toch maar eens gaan doen en scheelt behoorlijk.
Nee snap dat je hier niet voor elkaar krijgt wat ze daar deden hoor, maar was even benieuwd of er niet iets van een kortingsbonnensite was.
TO zie vrekkentopic bij G&R
Dit is echt iets Amerikaans, hier kan dat niet. Het beste ben je gewoon af door de aanbiedingen in de gaten te houden en inderdaad de bonnen van de AH, La Place en aanverwanten te vinden.
Helaas, maar het verklaart wel waarom ik het niet heb kunnen vinden :-)
quote:marjoleindeboer1978 schreef op 31 juli 2011 @ 22:02:

Helaas, maar het verklaart wel waarom ik het niet heb kunnen vinden :-)Eh.. we hebben anders al genoeg coupons aangedragen?
Je moet wel een ruime voorraadkast hebben om die 88 pakken conflakes en 83 tubes mostert te bewaren.
www.kortingisleuk.nl ofzoiets toch?
Je ziet dat coupon gebeuren tegenwoordig steeds vaker via twitter gebeuren. In het buitenland worden ook veel coupons getwitterd en volgens mij zijn er nu ook nederlandse twitteraars die coupons twitteren. Vaak kan je ook wel ergens korting krijgen onder vermelding van een bepaalde twitteractie.
Nee, in Amerika zijn coupons heel gebruikelijk, maar hier juist helemaal niet. Maar op geld-terug-akties kan je wel letten in de winkels. Zit er meestal een extra kartonnetje aan de verpakking. Maar lees wel goed de aktievoorwaarden. Datum niet verlopen, en originele kassabon, dus bij meerdere artikelen meerdere keren afrekenen. En daarna de administratie doen, in envelop en opsturen waar je na een tijdje je geld terug krijgt op je rekening. En veel verder kom je hier helaas niet.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Bij de meeste supermarkten hier in NL mag je maar vier van hetzelfde meenemen als het een aanbieding is (lees kleine letters in folders).
En dan heb je natuurlijk nog allerlei sites die dingen aan bieden die je gratis krijgt...

gratis is altijd relatief:

- of je moet je persoonlijke gegevens achterlaten en je krijgt voortaan veel reclame etc.

- of je moet iets kopen om er iest bij te krijgen. Daar moet je uiteraard alleen op in gaan als je ook echt iets hebt aan het product dat je moet kopen, anders ben je gewoon duurder uit.

Maar kijk maar eens op www.gratis.nl

Ook zijn er zat uitjes die je gratis kan doen. Nee, vaak niet de Efteling, maar er zijn best wel leuke musea, speeltuinen en andere uitjes die goedkoop dan wel gratis zijn, of op bepaalde dagen met korting.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven