corrigerend ondergoed
maandag 1 augustus 2011 om 11:31
Ik ben na de bevalling wat aangekomen en vooral mijn buikje is die van een pasgeworden mama. Nu wil ik binnenkort graag een jurkje aan, maar ik ben een beetje bang dat mensen gaan vragen of ik alweer zwanger ben. Nu denk ik eraan om een corrigerend hemdje te kopen. Of een corrigende slip. Of allebei? Of helpt dat geen moer? En welke moet ik dan? Welke is prettig en niet superzweterig? Wie gaat er gecorrigeerd door het leven en kan mij helpen?
maandag 1 augustus 2011 om 11:48
maandag 1 augustus 2011 om 11:49
maandag 1 augustus 2011 om 11:58
Bij de Primark hebben ze corrigerende bodies waar je gewoon je eigen BH onder kunt dragen. Er zitten bandjes aan, maar ze lopen tot net onder de bustelijn.
Ze kosten maar iets van ¤5,=, dan koop je er makkelijker een stuk of wat van. Dit geldt trouwens ook voor de corrigerende broekjes en hemdjes die ze daar verkopen.
Ze kosten maar iets van ¤5,=, dan koop je er makkelijker een stuk of wat van. Dit geldt trouwens ook voor de corrigerende broekjes en hemdjes die ze daar verkopen.
maandag 1 augustus 2011 om 12:01
maandag 1 augustus 2011 om 12:40
Er zijn ook maar 2 Primarks in NL. Eentje in Rotterdam/Capella a/d IJssel en eentje in de buurt van A'dam. Zorg altijd wel dat je daar vroeg bent, vanaf half 9, dan kun je er nog rustig winkelen. Alles is er té goedkoop én veel leuke dingen, maar je kunt er vanaf ca. 11 uur over de hoofden lopen. Prachtige push up/plunge BH's 4 euro. Setjes voor jonge meiden, zoals mn dochter (14j) een behaatje met 2 slipjes voor 4 euro. T-shirts met print voor 3 euro, jeans voor 11 euro.
Sorry voor off-topic.
Sorry voor off-topic.
maandag 1 augustus 2011 om 13:00
maandag 1 augustus 2011 om 14:56
Ik heb er van de Hema.
Andere tip: Wat hogere katoenen tregging (met rits) gekocht bij Promiss. Etam hebben ze soms ook van die katoenen broeken die wat hoger zijn.Zou je ook even naar kunnen kijken. Zit comfortabel en corrigeert ook. Die van Promiss waren lekker afgeprijsd en niet veel duurder dan de corrigerende slips.
EDIT: Zie nu pas dat je echt een bepaald jurkje aan wilt. Zelf heb ik een gewone taille-slip en een gewoon elastisch katoenen hemd. Dat verdeelt het mooist, vind ik. Kreeg ik trouwens als tip in een kledingzaak. Het nadeel van de corrigerende is dat het zo akelig strak zit, terwijl eigenlijk alleen maar een rolletjesvrij geheel moet ontstaan. Katoenen tailleslips zijn alleen moeilijk te vinden. Bij de Hema zijn ze op in mijn maat.
Andere tip: Wat hogere katoenen tregging (met rits) gekocht bij Promiss. Etam hebben ze soms ook van die katoenen broeken die wat hoger zijn.Zou je ook even naar kunnen kijken. Zit comfortabel en corrigeert ook. Die van Promiss waren lekker afgeprijsd en niet veel duurder dan de corrigerende slips.
EDIT: Zie nu pas dat je echt een bepaald jurkje aan wilt. Zelf heb ik een gewone taille-slip en een gewoon elastisch katoenen hemd. Dat verdeelt het mooist, vind ik. Kreeg ik trouwens als tip in een kledingzaak. Het nadeel van de corrigerende is dat het zo akelig strak zit, terwijl eigenlijk alleen maar een rolletjesvrij geheel moet ontstaan. Katoenen tailleslips zijn alleen moeilijk te vinden. Bij de Hema zijn ze op in mijn maat.