Mode & Beauty alle pijlers

corrigerend ondergoed

01-08-2011 11:31 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben na de bevalling wat aangekomen en vooral mijn buikje is die van een pasgeworden mama. Nu wil ik binnenkort graag een jurkje aan, maar ik ben een beetje bang dat mensen gaan vragen of ik alweer zwanger ben. Nu denk ik eraan om een corrigerend hemdje te kopen. Of een corrigende slip. Of allebei? Of helpt dat geen moer? En welke moet ik dan? Welke is prettig en niet superzweterig? Wie gaat er gecorrigeerd door het leven en kan mij helpen?
HEMA
Ik heb een hemdje met ingebouwde bh die erg prettig is. Ze verkopen dat merk bij de Bijenkorf, weet even de naam niet meer...

Die van de Hema zijn vreselijk. Ze rollen op!
Je moet geen hemdje of onderbroek kopen, maar een body, die kruipen niet op en werken goed! Even bij hema kijken en bij de action.

Tip is wel om echt 1 of 2 maten kleiner te kopen
Internagelaktisch
Ja dat rollen, hmmm dat ken ik van gewone hemdjes al.

Daarom dacht ik ineens aan zo'n oncharmante slip...
Ja, misschien een body. MOet je het echt 1 of 2 maten kleiner kopen? Krijg ik het dan nog wel zelfstandig aan en uit?
Ik ben gemiddeld van lengte (1.72) en mijn Hema-hemdjes rollen niet op! Vallen juist lang, tot op m'n heupen.
Ik vind de slim dress van magix (of magics) heel fijn. Je moet je er even inwurmen (is even doorzetten) maar daarna is je buik weg en heb je je taille weer terug. :-)

Dat merk kan je op internet vinden, maar ze verkopen het ook bij de bijenkorf en de betere modezaken.

Succes!
Ik draag al een hele poos de hemdjes van de action.

En die zijn echt hartsikke fijn. Je moet dan wel de hemdjes nemen met brede bandjes.

Dus geen spaghetti bandjes, Want die vind ik niet fijn zitten.

Ik draag mijn hemdjes dagelijks, En ik merk niet eens dat ik ze aan heb.
Bij de Primark hebben ze corrigerende bodies waar je gewoon je eigen BH onder kunt dragen. Er zitten bandjes aan, maar ze lopen tot net onder de bustelijn.

Ze kosten maar iets van ¤5,=, dan koop je er makkelijker een stuk of wat van. Dit geldt trouwens ook voor de corrigerende broekjes en hemdjes die ze daar verkopen.
Onder een jurkje draag ik een corrigerende short, dan zie je geen randen daar waar een slip dat wel zou geven.

En als het warm is is een corrigerend hemd wel erg warm in de zomer, bovendien rollen hemdjes bij mij ook op.

Ik draag die van de Hema.
Ik heb ook zo'n Action-hemdje maar daarin viel ik bijna flauw. Zo strak, terwijl het wel de goede maat was.

Ik heb een corrigerende heupslip van de Hema, een grijze. Die zit wel erg lekker. Is heel hoog en maakt alles mooi plat!
Die van Hema rollen op tot mijn taille, ook al draag ik er zo'n short bij. Pijnlijk!

Die van jou klinken fijn Angellucky, maar ik heb nog nooit van Primark gehoord.
Ik heb een corrigerend onderrokje van de Hema, werkt prima en zit lekker!
Er zijn ook maar 2 Primarks in NL. Eentje in Rotterdam/Capella a/d IJssel en eentje in de buurt van A'dam. Zorg altijd wel dat je daar vroeg bent, vanaf half 9, dan kun je er nog rustig winkelen. Alles is er té goedkoop én veel leuke dingen, maar je kunt er vanaf ca. 11 uur over de hoofden lopen. Prachtige push up/plunge BH's 4 euro. Setjes voor jonge meiden, zoals mn dochter (14j) een behaatje met 2 slipjes voor 4 euro. T-shirts met print voor 3 euro, jeans voor 11 euro.

Sorry voor off-topic.
Ik heb een corrigerend hemd van Miss Etam.

Heb hem al een jaar en bevalt erg goed.

Ik gebruik hem vooral om niet zo'n gek flubberding onder mijn bh te krijgen of naast mijn bh bandje/oksel (snap je?).

Hij was iets van 15 euro geloof ik.
Aha. Nou wie weet ga ik er nog wel eens kijken als ik in de buurt ben!
hmm. Thanks voor jullie reactie. Waarom zeggen jullie niet gewoon allemaal dat hemd van de hema, of die slip van de action? Hahahha. Krijg je het niet snel warm met zo'n hemdje?
O ja, miss etam, kan ik ook nog even kijken. Dan kan je ook passen. Wel zo handig.
Ja het is wel warm. Maar het scheelt dat het over het algemeen best koud is hier in NL.
Als je zelf een L hebt kun je het best een M nemen.

Je moet hem zelf kunnen aankrijgen maar met wat moeite

Ik sta ook altijd te kloten als ik er een aan heb maar het resultaat met een maatje kleiner is gewoon mooier
Internagelaktisch
Hier ook de Hema hemdjes en bij mij kruipen ze niet op. Zitten prima en werken fijn mijn ongewenste rolletjes en kussentjes weg. Misschien maakt het bij het Hema hemdje wel uit wat voor lichaam je er in 'wurmt'/welke maat je koopt waardoor het bij de een wel kruipt en bij de ander niet?
Heb de hemdjes gekocht van de Action,maat S terwijl ik zelf maat L heb.

Laatst kreeg ik een goede tip w.b. het aantrekken;er in stappen en dan omhoog trekken,gaat veel makkelijker en helpt ook tegen het opkrullen.
Ik heb er van de Hema.

Andere tip: Wat hogere katoenen tregging (met rits) gekocht bij Promiss. Etam hebben ze soms ook van die katoenen broeken die wat hoger zijn.Zou je ook even naar kunnen kijken. Zit comfortabel en corrigeert ook. Die van Promiss waren lekker afgeprijsd en niet veel duurder dan de corrigerende slips.

EDIT: Zie nu pas dat je echt een bepaald jurkje aan wilt. Zelf heb ik een gewone taille-slip en een gewoon elastisch katoenen hemd. Dat verdeelt het mooist, vind ik. Kreeg ik trouwens als tip in een kledingzaak. Het nadeel van de corrigerende is dat het zo akelig strak zit, terwijl eigenlijk alleen maar een rolletjesvrij geheel moet ontstaan. Katoenen tailleslips zijn alleen moeilijk te vinden. Bij de Hema zijn ze op in mijn maat.
Ik heb een onderjurkje gekocht zoals van Spanx. Hij zit niet superstrak maar maakt alles net wat strakker.

Hempjes kruipen bij mij ook op en met onderbroeken krijg je zo'n rol er boven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven