Fehmarnbeltbrug

01-08-2011 16:35 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit jaar is begonnen met de bouw van een brug tussen Duitsland (Puttgarden) en Denemarken (Rodbyhavn). De brug moet klaar zijn in 2018. Het wordt overigens wel een tolbrug, maar de tol zal uiteraard niet zoveel kosten als de overtochten per boot. Even op en neer naar Kopenhagen wordt dan een fluitje van een cent. Goed nieuws, toch?
Waarvan akte
reuze.

Maar eerlijk is eerlijk, ik vind de bootocht altijd wel een prettige onderbreking in een lange reis, even lekker een patatje met currywurst eten en even de zeewind in je haar.
quote:Tegucigalpa schreef op 01 augustus 2011 @ 16:56:

Waarvan akteDat dus.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
[quote]zwartezwanen schreef op 01 augustus 2011 @ 17:04:

reuze.

Maar eerlijk is eerlijk, ik vind de bootocht altijd wel een prettige onderbreking in een lange reis, even lekker een patatje met currywurst eten en even de zeewind in je haar.[/quot

Patat met curryworst op zo'n deinend schip?
quote:zwartezwanen schreef op 01 augustus 2011 @ 17:04:

reuze.

Maar eerlijk is eerlijk, ik vind de bootocht altijd wel een prettige onderbreking in een lange reis, even lekker een patatje met currywurst eten en even de zeewind in je haar.Vind ik ook erg dapper
Oh leuk!

Hoe lang zou je er dan over doen, van Brabant naar Kopenhagen?
8 uur? Ik woon zelf in Winschoten, dus ik ben er in minder dan 5 uurtjes :-)
quote:sito1970 schreef op 01 augustus 2011 @ 17:13:

Patat met curryworst op zo'n deinend schip?Nou nou, die 'woeste baren' vallen ook wel erg mee hoor. Zo erg gaat dat schip niet tekeer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven