Oehhh de harde kern #19

15-01-2008 15:11 1999 berichten
.
.
Alle reacties Link kopieren
Ennnnn.... ik mag op gesprek! Ze wilden gelijk deze week al :-) Donderdagmiddag... oehhh!
.
.
.
.
.
Spannend zeg, die datum! Wanneer denk je dat je wat hoort?
.
.
Mijn navel is ook niet geplopt en ik was toch echt Heel Erg Huge.

Waar zou dat aan liggen, een ploppende navel?

Maar ik had ook niet zo'n streep over m'n buik. Jullie?

Wel afgrijselijke striaeeeeeeeeeeeeeeeeeee, maar okee.

Goedemorgen allen.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het met A-tje is en B-tje. Lees je hier nog wel eens mee Aaaaaaa-tje?
Jaa spannend man, hoop dat ze gauw van zich laten horen vbt de datum, dan wordt het nóg meer iets om naartoe te leven, he! Heb je iets met getallen of meer met de gedachte achter een datum? Als je bijvoorbeeld 20-08-2008 mooi vindt, dan hebbie een probleem he Das vol.

Ik zat even in de snert gisteren. Ik móest werken en sja, dat verneemt een kind. Tristan zat me con-stant te klieren, ik was nergens veilig (en de laptop, de oven en de staarten vd katten ook niet) Stem verheffen hielp niets, dus ik hoopte enerzijds dat een vd katten eventjes voorzichtig over zijn handje uithaalde (voor de leer he, niet voor de zeer), maar dat deed ze niet. En toen ik (herhaaldelijk) over zijn vingers tikte, toen hij weer eens de grootste lol had om kat van achteren omhoog te trekken, lachte hij me telkens uit.

Heb hem maar weer in de box gezet (en hij: "uit uit uit")....

Werken wil niehiehiehiet ... Gisteravond dus pas kunnen werken, want ik had 2 zinnen op mijn scherm staan, resultaat van één middag. Nu slaapt ie ook nog weer even, dus ik sla mijn slag, oi!
*zwaait naar DDDJ* Morguh!
En hij slaapt nog steeds! Dus ik ben al mooi opgeschoten.

Wil er iemand mee ontbijten?
Ikke! Ik heb hongerrrr!

Zit nu aan m'n mandarijntjes.
Wat een vrolijke berichten allemaal.

Ik had gisteren ook zo'n dag, hoor, Yasmijn. Wat heerlijk dat je mag komen. Oeh spannend zeg, ik hoop echt dat het wat wordt.

Ik had gisteren de hele dag een huilende Tygo, van het weekend was het al minder aan het worden. Weinig slapen, jengelen. Nu had ik eindelijk eens door wat het was gisteren: spruw. Hoop dat het snel overgaat. Bo wilde gisteren ook maar even niet slapen, dus in de middag was ik helemaal kapot.

's Avonds dus even in bad, vriend kwam even kletsen met Bo en ik heb haar dus nog even gezellig in bad gezet bij me. Toch even gezellig met z'n tweeen in bad. Toen ik beneden kwam, begon Tygo weer te huilen

Dus ik lag erg vroeg haha

En spannend Punkertje, ben heeeeel benieuwd!!

DDDJ: eet smakelijk

Yas: ik duim heeeeeel erg verder.
Hooooiii!

Awww spruw bij de kleinste bengel, das vervelend! Heb je zelf ook last? Ach, dus we waren allebei kapot gisteren... *schudt hand* Maar jij kapotter Lastig is dat he bah...

O tris wordt nu pas wakker (voor de 2e keer), dus ik ga hem halen en hem een schouderklop geven!

En jongens, ik heb maandag nóg een gesprek!!!
.
.
Oh ja, ik had twee een plopnavel en twee keer een bruine streep. Gelukkig geen strepen oid. Maar die bruine streep vind ik juist helemaal niet mooi. Vooral als je velletje een beetje slap is geworden, krijg je zo'n rimpelig lijntje die helemaal begint te rimpelen bij je navel.

Maar goed, als ik dan ooooit weer zin in sporten heb, dan gaat het wel weer wat worden. Streep zat er vorige keer een half jaartje ofzo.

Aah, DE datum wordt wel heel spannend. Kan me voorstellen dat je niet op die data wil trouwen. Moet je jaren van te voren doen haha.

Hoe lang zijn jullie allemaal trouwens bij elkaar? Wij vieren 4-4 dat we 10 jaar samen zijn. Ik voel me dan al zo ongelofelijk oud haha.
En Yasmijn maandag nog een gesprek?? Wauw, je gaat nu heel hard!!

Spruw is te behandelen met een drankje voor de baby en creme voor mijn borsten. 't Is een schimmelinfectie.

Ik merkte het doordat ik steken had in mijn borst tijdens het voeden. Ik dacht gewoon stress of niet relaxed zitten... Maar toen kreeg Tygo een enorme witte tong en witte puntjes op z'n lippen. Dus toen had ik het ineens door...Thanks google haha.
Hahaha, ja, wij vieren dit jaar 21-7 dat we 11 jaar bij elkaar zijn. Allemachtig wat een eind...

Voor spruw kan je iets halen he, daktarin geloof ik, maar weet ik niet meer zeker. Ik vond het afgrijselijk, die toestand, want je moet een lepel met allemachtig veel troep erin proppen. Dat ging Daphne toen echt niet pikken.

Maar je kan ook proberen zelf ze min mogelijk suikers te eten en veel vitamine C. Dat komt over in je bv en dus bij kleine Tygo. En beetje het mondje (en je borsten) schoon deppen met een watje met afgekoeld gekookt water.

Yas, ik ben wel een klein tikkie jaloers op je hoor. Potverdikkeme 2 gesprekken op de planning staan. Ik woon potver in de Randstad en niks noppes nada niente te krijgen op parttime gebied. RUK!
But honey, even tussendoor Ik heb zakken vol open solli's weggedaan en daar zijn die twee gesprekken uit voort gekomen. Lucky shot :-) En wie weet hebben ze helegaar wel niks intern, laat staan parttime. Maar balen is het wel hoor, voor jou (en ik ben er ook nog lange niet, eerst maar eens zien)!

Maar we gingen gewoon samen in 2007 8-junikinders op de wereld zetten dus dit doen we ook samen!
O en wij waren 29 augustus 2007 tien jaar samen, vandaar ook dat we toen zijn getrouwd.

Oja en ik had wel een mooie streep (linea nigra), maar toen ik zwanger-af was, vond ik die streep afgrijselijk. En mijn navel was ook eel mooi, niet geplopt maar wel helemaal vlak, tot aan de horizon gekomen zeg maar. Maar eenmaal zwanger-af was het eeeeechhhoooo, brrrr Nu weer oke gelukkig.

DDDJ, dan hebben wij bijna even lang verkeeeering

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven