groepsseks avonden

02-08-2011 19:01 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Met groepssex bedoel ik dus geen commerciele parenclub, maar sexen met een groep gelijkgestemden op afgesproken verenigingsavonden. Vroeger had je van die verenigingen zoals de NVSH die dus... in een afgehuurde gelegenheid samen gingen sexen, Gewone mensen vaak beetje alternatief.. en bestuderd.

Bestaat dat helemaal niet meer?

p.s.

In parenclubs kom je veel getatoeerde opgeblazen heren tegen met van die afgelebberde dames. Parencubs op niveau ken ik niet. Wel dure parenclubs maar die zitten dan weer vol omhooggevallen frietboeren.
Veel swingers houden avondjes thuis,ik bevind me niet in die 'scene' maar kan wel voor je navragen. Het is alleen op uitnodiging gaat wel eea aan corrspondentie aan vooraf,heen en weer gemaild over wie je bent etc.
Laat me even weten waar je uiteindelijk naar toe gaat. Scheelt waarschijnlijk een bedroevende avond....of ik moet al voor een comedy night willen gaan.
Bestuderd???

En een omhooggevallen frietboer.... kun je daar eens een plaatje van plaatsen?
Je hebt toch van die site's voor swingers? Zou ook gelijk maar je eisenpakket erbij zetten, want straks zit je een hele avond met opgeblazen patatboeren. hihihi
Wil je met je droom buurvrouw uit je dromen naar een groepsseksavond?

En hoe kom je aan je wijsheid over het publiek in parenclubs?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Hey claudio
quote:_jessie_ schreef op 02 augustus 2011 @ 19:14:

Bestuderd???

En een omhooggevallen frietboer.... kun je daar eens een plaatje van plaatsen?is een stijve piemel die naar frituurvet ruikt denk ik
quote:eye4you schreef op 02 augustus 2011 @ 19:01:

Bestaat dat helemaal niet meer?

Ja hoor, die huren tegenwoordig een ruimte in "huize Avondrood " .

omhooggevallen frietboeren.Meneer Ladage en Dhr F. Ebo? Geinig. Waar is dat?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:vlinder72 schreef op 02 augustus 2011 @ 19:15:

Je hebt toch van die site's voor swingers? Zou ook gelijk maar je eisenpakket erbij zetten, want straks zit je een hele avond met opgeblazen patatboeren. hihihiGheghe Swing ze!
Mmmm, lekker juist, een patatje na de seks.
Oeh ik ben schijnbaar afgelebberd

jammer heb er niet eens wat van gemerkt
Ik geloof er helemaal niks van dat de NVSH sexavonden regelden..............................................................
quote:xalvadora schreef op 02 augustus 2011 @ 19:23:

Ik geloof er helemaal niks van dat de NVSH sexavonden regelden..............................................................Nog steeds, zo te zien : http://www.nvsh.org/act_parenavond.htm

Quote: Meebrengen:

Handdoeken, om op te liggen of te zitten.

Sexy kleding/lingerie, om de erotische sfeer te verhogen.

Wat kan je verwachten:

Onze parenavond kenmerkt zich vooral door een ongedwongen en gastvrije sfeer waarin iedereen zich snel thuis zal voelen.

De organisatie is in handen van vrijwilligers en dus niet commercieel.

De gemiddelde leeftijd van de bezoekers is boven de 40 jaar.

Personen jonger dan 18 jaar worden niet toegelaten.

Er is een zithoek, een bar, een dansvloer en een vloer met matrassen er is ook een douche aanwezig. In de kleedruimte zijn lockers om je spullen veilig in op te bergen.

In de zithoek worden ook erotische films vertoond.

De vereniging hanteert regels die het sociale en seksuele gedrag van de bezoekers reguleert, met inbegrip van vrouwvriendelijk gedrag en seksuele hygiëne.

Wat kost het:

Toegangsprijs: ¤ 5,00 voor stellen die lid zijn van de NVSH en ¤ 10,= voor stellen die niet lid zijn van onze vereniging.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Nou,dat is goedkoper dan een parenclub denk ik.
Nou apart!
Ach jochie toch.... hoge nood nu de buurvrouw na jouw vinger- en befbeurt van ellende naar het klooster is vertrokken (vraagteken kapot). Das mooi ruk voor je... mijn moeder raadde in dat soort situaties altijd aan je rooie piemel tussen de draaideuren bij C&A te steken. Dat borstelt de boel zo lekker schoon.
Groentsoep: even op ctrl en shift drukken,dan is je vraagteken weer terug
Hè jammer, de chips zijn op- dan maar even naar een omhooggevallen frietboer...

Bestuderd???

En een omhooggevallen frietboer.... kun je daar eens een plaatje van plaatsen?Wij hadden vroegah Freek de frietboer in de Wetbuurt die was omhooggevallen , maar geen vrouw hield het bij die slavedrijver uit.
met omhooggevallen frietboeren bedoel ik uiteraard de mannen en vrouwen die groot zijn geworden met een simpel beroep en heel veel uren draaien en daardoor de financiele status bereikt hebben van iemand die een behoorlijke maatschappelijke positie heeft opgebouwd.

De marktkoopman, friet of groenteboer die met zijn verkeerde bmw en getoupeerde tijgervelletjes vrouwtje, ......niveau-loze massaconsument.

Dat soort types kom je tegen in de duurdere parenclub.

Bestuderd???

En een omhooggevallen frietboer.... kun je daar eens een plaatje van plaatsen?Een frietboer in hogere sferen misschien?
World of Warcraft: Legion
Ah, jij wil oud-geld-stellen ipv self-made-stellen?
quote:eye4you schreef op 02 augustus 2011 @ 21:49:

met omhooggevallen frietboeren bedoel ik uiteraard de mannen en vrouwen die groot zijn geworden met een simpel beroep en heel veel uren draaien en daardoor de financiele status bereikt hebben van iemand die een behoorlijke maatschappelijke positie heeft opgebouwd.

De marktkoopman, friet of groenteboer die met zijn verkeerde bmw en getoupeerde tijgervelletjes vrouwtje, ......niveau-loze massaconsument.

Ik mag aannnemen dat jij je frietjes zelf bakt in plaats van dat je ze haalt bij de plaatselijke omhoog gevallen patatboer?? En uiteraard kweek je ook je eigen groenten in je eigen moestuintje.. alles beter dan die tijgervellen groenteboer toch, met zijn verkeerde BMW..

Dat soort types kom je tegen in de duurdere parenclub.
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
quote:blijfgewoonbianca schreef op 02 augustus 2011 @ 19:20:

[...]

Meneer Ladage en Dhr F. Ebo? Geinig. Waar is dat?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven