Masterchef from Hell's Kitchen...Ramsay!!
Anoniem_36255
woensdag 25 mei 2011 om 20:09
Alle reacties
Link kopieren
Voor iedereen die Topkok Gordon Ramsay niet kan weerstaan!!
Ow en ook nog wat cooking inspiration op wil doen...
Summerdance
woensdag 3 augustus 2011 om 20:37
Alle reacties
Link kopieren
NU ben ik ook echt voor Whitney, al was het alleen maar omdat ik tegen David ben....
En omdat ze nog zo superjong is...
Vind het toch knap!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
rosanna08
woensdag 3 augustus 2011 om 20:37
Alle reacties
Link kopieren
ik had ook liever Lee, maar vind het wel leuk dat Whitney in de finale staat. Hoop dat ze wint, die David vind ik een eikel
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
koreveen
woensdag 3 augustus 2011 om 20:39
Alle reacties
Link kopieren
Jaaaaa, ben er ook
*komt aanrennen en ploft neer*
Kalliope
woensdag 3 augustus 2011 om 20:39
Alle reacties
Link kopieren
Team David!
Liever elitair dan een pauper!
rosanna08
woensdag 3 augustus 2011 om 20:39
Alle reacties
Link kopieren
quote:Kalliope schreef op 03 augustus 2011 @ 20:36:
Ik wil trouwens wel koffie met melk en suiker. En chocomelk. En chocolade ernaast. En chips. IJs. Koekjes. Suikerrrrr. isser Kalli?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
rosanna08
woensdag 3 augustus 2011 om 20:40
Alle reacties
Link kopieren
Koor
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Summerdance
woensdag 3 augustus 2011 om 20:41
Alle reacties
Link kopieren
quote:Kalliope schreef op 03 augustus 2011 @ 20:36:
Ik wil trouwens wel koffie met melk en suiker. En chocomelk. En chocolade ernaast. En chips. IJs. Koekjes. Suikerrrrr.
Jij was toch aan de lijn???
Da mag nie dan hè
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
koreveen
woensdag 3 augustus 2011 om 20:41
Alle reacties
Link kopieren
Tjees, had toch nooit gedacht dat deze 2 in de finale zouden staan. Vind ze allebei nix maar ben zooooo anti-arrogantje David dat ik zeikstemmetje-Whitney de overwinning maar gun
koreveen
woensdag 3 augustus 2011 om 20:42
Alle reacties
Link kopieren
AnneRoos74
woensdag 3 augustus 2011 om 20:42
Alle reacties
Link kopieren
Anoniem_126187
woensdag 3 augustus 2011 om 20:42
Alle reacties
Link kopieren
Ik heb ook trek in lekkers, maar ik ben ook aan het lijnen, gaat best aardig tot nu toe.
Ik lees nog wel mee hoor maar de uitslag boeit me niet meer.
Schattig om lee te zien janken trouwens. Hij is wel rustiger geworden sinds sharone weg is, lijkt hij wel bescheidener geworden.
Kalliope
woensdag 3 augustus 2011 om 20:43
Alle reacties
Link kopieren
Het dieet bevalt me niks. Wiens idee was dit eigenlijk?
Yeaahh, drama voor Witney in het vooruitzicht.
Liever elitair dan een pauper!
Summerdance
woensdag 3 augustus 2011 om 20:45
Alle reacties
Link kopieren
quote:koreveen schreef op 03 augustus 2011 @ 20:39:
Jaaaaa, ben er ook
*komt aanrennen en ploft neer*
Wat ben jij laat?
*kijkt streng*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Summerdance
woensdag 3 augustus 2011 om 20:46
Alle reacties
Link kopieren
AnneRoos ook weer in da house....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
koreveen
woensdag 3 augustus 2011 om 20:49
Alle reacties
Link kopieren
Sorry SD *kijkt schuldbewust*
was ff met andere dingen bezig en schrok me rot dat het al half was. Time flies
koreveen
woensdag 3 augustus 2011 om 20:52
Alle reacties
Link kopieren
Hoest met de dieetstress???
Ik ben de laatste weken 1,5 kg afgevallen door niet meer te snoepen en sporten opvoeren. Gaat langzaam maar crashen kan ik toch niet volhouden.
Kalliope
woensdag 3 augustus 2011 om 20:52
Alle reacties
Link kopieren
Kom op David, laat Witney niet winnen.
Liever elitair dan een pauper!
Kalliope
woensdag 3 augustus 2011 om 20:57
Alle reacties
Link kopieren
quote:koreveen schreef op 03 augustus 2011 @ 20:52:
Hoest met de dieetstress???
Ik ben de laatste weken 1,5 kg afgevallen door niet meer te snoepen en sporten opvoeren. Gaat langzaam maar crashen kan ik toch niet volhouden.
Hier slecht.
Netjes hoor. Hoeveel wil je er in totaal af?
Waarom is de helft van het kooktvprogrammatopicgroepje op dieet?
Liever elitair dan een pauper!
koreveen
woensdag 3 augustus 2011 om 20:58
Alle reacties
Link kopieren
Suffe doos! Hou het bord bij de pan! Stomstomstom
rosanna08
woensdag 3 augustus 2011 om 20:58
Alle reacties
Link kopieren
ah dit vind ik wel sneu hoor
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
AnneRoos74
woensdag 3 augustus 2011 om 20:59
Alle reacties
Link kopieren
Summerdance
woensdag 3 augustus 2011 om 21:00
Alle reacties
Link kopieren
Go Whintney!
Go Whitney!
Go Whitney!!!!!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Kalliope
woensdag 3 augustus 2011 om 21:00
Alle reacties
Link kopieren
Okeejh, mijn gevoel bestond toch wel voor 25% uit medelijden. De rest was 'haha, je hebt die kip zeker laten schrikken door je stemgeluid'.
Dat accent van haar moeder is trouwens nog erger.
Liever elitair dan een pauper!
AnneRoos74
woensdag 3 augustus 2011 om 21:01
Alle reacties
Link kopieren
ehh wie moet er winnen eigenlijk??
Heb de laatste afleveringen maar alf gezien.
koreveen
woensdag 3 augustus 2011 om 21:01
Alle reacties
Link kopieren
Hihihi Kal, omdat we van lekker eten houden?? Kilootje of 6. Ben flink aan het fitnessen om strakker in het velletje te komen en minder snoepen. Snaaien kan ik goed en ben blij dat ik dat volhou. Eet nu appels of slacht een sinaasappel als ik snaaitrek voel aankomen.
Balen dat het bij jou niet lekker gaat. Als de eerste paar eraf zijn, ben je meestal meer gemotiveerd. Hou vol!
Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.
Maak nieuw topic aan en praat verder