Masterchef from Hell's Kitchen...Ramsay!!
woensdag 3 augustus 2011 om 21:04
Whitney moet winnen!!!
O ja, ik ben even gestopt met lijnen, ik heb een hoger doel
IK ben maandag gestopt met roken
Ja ja ja ja, alweer
Maar nu echt!
Ik wil namelijk voor het einde van de zomer 10km kunnen rennen, en als ik blijf roken gaat dat me zeker niet lukken!
Maar mag dan wel een lekker ijsje van mezelluf na het eten
O ja, ik ben even gestopt met lijnen, ik heb een hoger doel
IK ben maandag gestopt met roken
Ja ja ja ja, alweer
Maar nu echt!
Ik wil namelijk voor het einde van de zomer 10km kunnen rennen, en als ik blijf roken gaat dat me zeker niet lukken!
Maar mag dan wel een lekker ijsje van mezelluf na het eten
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 3 augustus 2011 om 21:10
Goed dat je nog steeds gestopt ben Sum.
Koor, ik moet het altijd eerst kunnen zien. Niet op de weegschaal dan, maar in de spiegel of aan mijn kleren. Dan heb ik pas het idee dat wat ik doe nut heeft.
Roos, David is inderdaad wel arrogant, maar het stoort me niet echt. En aan Whitney* heb ik vanaf het begin al een grote hekel.
*en ik vergeet die stomme h altijd.
Koor, ik moet het altijd eerst kunnen zien. Niet op de weegschaal dan, maar in de spiegel of aan mijn kleren. Dan heb ik pas het idee dat wat ik doe nut heeft.
Roos, David is inderdaad wel arrogant, maar het stoort me niet echt. En aan Whitney* heb ik vanaf het begin al een grote hekel.
*en ik vergeet die stomme h altijd.
Liever elitair dan een pauper!