Ik lees bij reviews dat mensen het een beetje eenvoudig apparaat vinden, niet veel mogelijkheden. Lijkt me echter logisch voor die prijs. Ik weet niet of je apps ofzo kan downloaden...
Anoniem_64a321bab9300
woensdag 3 augustus 2011 om 21:40
Nogmaals, als je internet hebt op de tablet, kun je desnoods via Google naar Apps- Android Market....
zou je het apparaat ook met de vingers kunnen bedienen? Met zo'n stylus is dat irritant (vind ik zelf). Wel usb aansluitingen en dongel erbij. Ik denk voor internetten en lezen dat het een leuk apparaat is.
Nogmaals, als je internet hebt op de tablet, kun je desnoods via Google naar Apps- Android Market....Oké, wist ik niet. Heb zelf een ipad, weet alleen hoe dat werkt.
Om lekker als ereader te werken moet er e-ink op zitten. Is bij die goedkope vaak niet het geval, als tab zijn ze ook niet top. Heb je dus een ding dat geen van beide goed kan. Duurkoop lijkt me dan.
Anoniem_64a321bab9300
woensdag 3 augustus 2011 om 21:43
quote:Yavanna schreef op 03 augustus 2011 @ 21:41:
[...]
Oké, wist ik niet. Heb zelf een ipad, weet alleen hoe dat werkt.Daar heb ik dus weer geen verstand van...
Uiteindelijk gekozen voor een betere tablet; wel wat duurder, maar daar kan ik goed op lezen en is qua internet en mogelijkheden een goede koop voor de prijs. Icarus Bluefire G2