Tablet te koop bij Blokker

03-08-2011 21:30 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er is momenteel een 7" Xiron Tablet Android bij Blokker te koop.

Iemand enig idee of deze ook als Ereader te gebruiken is? Zou wel ideaal zijn voor m'n vakantie....

Hieronder de link:

http://www.blokker.nl/web ... Id=50051&productId=103757
Ik lees even mee. Vroeg me namelijk hetzelfde af!
Ik heb hem gekocht, maar heb me er nog niet helemaal in verdiept.
Hij is lekker cheap!

Ik ga ff googlen, kijken of er recensies zijn.
De link werkt niet...
@Namma; vreemd..bij mij wel
Ik vind 4 GB wel weinig geheugen maar is makkelijk uit te breiden zie ik. Kan verder niet veel zinnigs vinden op internet.
Er zit android op dus kun je o.a. FBreader via Markets downloaden mits je internet hebt. Dan kun je natuurlijk boeken lezen....
Ik lees bij reviews dat mensen het een beetje eenvoudig apparaat vinden, niet veel mogelijkheden. Lijkt me echter logisch voor die prijs. Ik weet niet of je apps ofzo kan downloaden...
Nogmaals, als je internet hebt op de tablet, kun je desnoods via Google naar Apps- Android Market....
Persoonlijk vind ik een tablet veel minder fijn om op te lezen dan een e-reader.. niet zo comfortabel voor je ogen.....

Maar dit is wel een goedkope oplossing.....
zou je het apparaat ook met de vingers kunnen bedienen? Met zo'n stylus is dat irritant (vind ik zelf). Wel usb aansluitingen en dongel erbij. Ik denk voor internetten en lezen dat het een leuk apparaat is.
quote:Zinook schreef op 03 augustus 2011 @ 21:40:

Nogmaals, als je internet hebt op de tablet, kun je desnoods via Google naar Apps- Android Market....Oké, wist ik niet. Heb zelf een ipad, weet alleen hoe dat werkt.
@Namma: Bij mij werkt de link ook niet. Hier is een link naar de advertentie: http://www.voordeelmuis.nl/cgi-bin/v.cgi?a=d&d=786908
Ja deze kan je gewoon met je vingers bewegen
Om lekker als ereader te werken moet er e-ink op zitten. Is bij die goedkope vaak niet het geval, als tab zijn ze ook niet top. Heb je dus een ding dat geen van beide goed kan. Duurkoop lijkt me dan.
quote:Yavanna schreef op 03 augustus 2011 @ 21:41:

[...]

Oké, wist ik niet. Heb zelf een ipad, weet alleen hoe dat werkt.Daar heb ik dus weer geen verstand van...
Dacht dat het om chocolade ging
Heeft een resistief scherm las ik, niet zo fijn als een amoled scherm. 4gig is voor boeken trouwens meer dan genoeg.
Ik vind lezen op een tablet niet fijn dus zou dat eerst eens even uitproberen voordat je er een koopt.

Bij de dixons etc staan ze vaak gewoon aan. Het gaat dan alleen even op t principe van lezen op een tablet.

Als het vooral om lezen gaat zou ik gewoon een goedkope ebook kopen.
Uiteindelijk gekozen voor een betere tablet; wel wat duurder, maar daar kan ik goed op lezen en is qua internet en mogelijkheden een goede koop voor de prijs. Icarus Bluefire G2

Bedankt voor de reacties!
quote:winkelfanaat schreef op 03 augustus 2011 @ 21:44:

Dacht dat het om chocolade ging
@Femke, Waar heb je die Icarus bluefire G2 gekocht? Ik ben hier ook naar op zoek. Hoe bevalt de ereader er op?
Ik heb m gekocht bij E-readerweb.nl. Gisteravond besteld en is nu verstuurd, dus hopelijk morgen in huis!

Ze hebben wel een mooie aanbieding:

http://www.e-readerweb.nl ... p_id=38&aid=11548&lang=NL
Hi Femke, heb je de ereader/tablet al binnen?Bevalt het?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven