Masterchef from Hell's Kitchen...Ramsay!!
woensdag 3 augustus 2011 om 21:45
quote:nachtzicht schreef op 03 augustus 2011 @ 21:43:
[...]
Huh?
Iedereen die kritiek heeft op Gordon mag weer gaan
I Gordon
I Gordon
Echt die man IS het gewoon....
En ik wens niet dat hij hier op het topic voor schut wordt gezet
Ik ga je anders gewoon staffen......dus....
punt!
[...]
Huh?
Iedereen die kritiek heeft op Gordon mag weer gaan
I Gordon
I Gordon
Echt die man IS het gewoon....
En ik wens niet dat hij hier op het topic voor schut wordt gezet
Ik ga je anders gewoon staffen......dus....
punt!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 3 augustus 2011 om 21:46
quote:Summerdance schreef op 03 augustus 2011 @ 21:42:
[...]
Dank u, u kunt weer gaan hoor!
En nog een voor de tepelopmerking:
Het lijkt me helemaal niet zo ontspannend om naast een naakte Russell te liggen.
En die Jillian... Constant op die Trevor zeiken, en nu ze jaloers is op Nona en Russell opeens aardig gaan doen. Ik verbaas me er trouwens over dat zij er nog inzit.
[...]
Dank u, u kunt weer gaan hoor!
En nog een voor de tepelopmerking:
Het lijkt me helemaal niet zo ontspannend om naast een naakte Russell te liggen.
En die Jillian... Constant op die Trevor zeiken, en nu ze jaloers is op Nona en Russell opeens aardig gaan doen. Ik verbaas me er trouwens over dat zij er nog inzit.
Liever elitair dan een pauper!
woensdag 3 augustus 2011 om 21:47
quote:koreveen schreef op 03 augustus 2011 @ 21:44:
Iiiieeeuw, wil je dat soort dingen niet zeggen over enge tepels, SD!!! Brrrr, had ik net gemist gelukkig. Vindt mannentietjes ook zooooo verschrikkuluk. Zeker bij die Zalando reclame.
Als je interactieve TV hebt...NIET terug spoelen
Zijn tietjes (lees tieten) zijn echt een beetje iekss....
Iiiieeeuw, wil je dat soort dingen niet zeggen over enge tepels, SD!!! Brrrr, had ik net gemist gelukkig. Vindt mannentietjes ook zooooo verschrikkuluk. Zeker bij die Zalando reclame.
Als je interactieve TV hebt...NIET terug spoelen
Zijn tietjes (lees tieten) zijn echt een beetje iekss....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 3 augustus 2011 om 21:53
Koor, hier al vakantie gehad
Dit jaar niet weggeweest (op een porneau weekend met ex en een weekje Limburg met een vriendinnetje na)
Kon even niet anders ivm werk
Volgend jaar gaan we met vrienden 3 weken in een superdeluxe villa in Zuid Frankrijk zitten
De optie is al genomen, want na 3 weken pokkeweer hier in Nederland ben ik wel weer klaar met de Nederlandse vakanties!
@Nachttrein....nie meer doen hè, lelijk doen over Gordon
Dit jaar niet weggeweest (op een porneau weekend met ex en een weekje Limburg met een vriendinnetje na)
Kon even niet anders ivm werk
Volgend jaar gaan we met vrienden 3 weken in een superdeluxe villa in Zuid Frankrijk zitten
De optie is al genomen, want na 3 weken pokkeweer hier in Nederland ben ik wel weer klaar met de Nederlandse vakanties!
@Nachttrein....nie meer doen hè, lelijk doen over Gordon
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 3 augustus 2011 om 21:58
quote:koreveen schreef op 03 augustus 2011 @ 21:54:
Oh ja, die villa SD. Gaan jullie ervoor ondanks de bezwaren van die ene vriendin?
Oh god ja...
Nou ja dat was nog een hele toestand
Want ze ging sowieso een beetje dwars liggen
Met alles...
Niet alleen de vakantie, maar ook een etentje wat in de planning stond en nog wat andere dingetjes
Dat werd ik dus een beetje zat dus ik heb haar vorige week zondag daarop aangesproken
Dikke tranen (ook bij mij hoor, want ik haat ruzie) en uiteindelijk belde ze me gister op...
Ze heeft het zwaar op haar werk,kan daar geen grip krijgen op een bepaalde situatie en gaat dat dus ergens anders de controle op pakken
In haar geval waren dat haar vrienden dus
Niet zo heel handig maar na een gesprek snapte ik het wel een beetje (en de rest ook wel)
Nou was ze van de week jarig dus ze kreeg van ons...
Hoe en wat in het Frans
Kan ze lekker een jaar oefenen
Oh ja, die villa SD. Gaan jullie ervoor ondanks de bezwaren van die ene vriendin?
Oh god ja...
Nou ja dat was nog een hele toestand
Want ze ging sowieso een beetje dwars liggen
Met alles...
Niet alleen de vakantie, maar ook een etentje wat in de planning stond en nog wat andere dingetjes
Dat werd ik dus een beetje zat dus ik heb haar vorige week zondag daarop aangesproken
Dikke tranen (ook bij mij hoor, want ik haat ruzie) en uiteindelijk belde ze me gister op...
Ze heeft het zwaar op haar werk,kan daar geen grip krijgen op een bepaalde situatie en gaat dat dus ergens anders de controle op pakken
In haar geval waren dat haar vrienden dus
Niet zo heel handig maar na een gesprek snapte ik het wel een beetje (en de rest ook wel)
Nou was ze van de week jarig dus ze kreeg van ons...
Hoe en wat in het Frans
Kan ze lekker een jaar oefenen
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!