Entertainment alle pijlers

How the other half live

03-08-2011 22:20 953 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nu op rtl 4. Wie kijkt ook?
0
Weet iemand hoe het arme gezin in die situatie terecht is gekomen?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Ja, dit vind ik een aandoenelijk programma.

Zaterdag moet ik ongesteld worden, dus ik verwacht wel dat dit programma ervoor kan zorgen dat ik ga janken.

Er zijn kinderen die met niets tevreden xijn omdat ze alles krijgen. Deze kindjes zijn al blij met een vrolijk dekbedovertrek
quote:Tickel schreef op 03 augustus 2011 @ 22:43:

Weet iemand hoe het arme gezin in die situatie terecht is gekomen?ze hebben schulden, maar was net in de keuken toen ze dat uitlegden.
ik heb niet veel meer hoor aan inkomsten ..gelukkig nog een plukje overwaarde maar als dat op is....

tjee wat zijn die meiskes blij met een bed leuk om te zien

Weet iemand hoe het arme gezin in die situatie terecht is gekomen?Ze komen uit Zimbabwe, zijn gevlucht, sinds een aantal jaren wonen ze in England maar pap is een jaar geleden gescheiden van mam.
Goed programma. Ik zou ook zoiets willen doen (wel wat minder dan, ik heb geen inkomen met 6 nullen), maar hoe doe je zoiets??

Weet iemand hoe het arme gezin in die situatie terecht is gekomen?Vluchtelingen uit Afrika en een echtscheiding waarbij de vrouw met kinderen achter is gebleven met veel schulden.
quote:Ishetdanechtzomoeilijk schreef op 03 augustus 2011 @ 22:46:

Goed programma. Ik zou ook zoiets willen doen (wel wat minder dan, ik heb geen inkomen met 6 nullen), maar hoe doe je zoiets??Rtl mailen?
quote:Rainbow01 schreef op 03 augustus 2011 @ 22:45:

ik heb niet veel meer hoor aan inkomsten ..gelukkig nog een plukje overwaarde maar als dat op is....

tjee wat zijn die meiskes blij met een bed leuk om te zienIk ook niet, maar ik ben zelf alleen. Ik kan me niet voorstellen 4 mensen te moeten onderhouden van dat bedrag.
quote:steph schreef op 03 augustus 2011 @ 22:45:

[...]

Ze komen uit Zimbabwe, zijn gevlucht, sinds een aantal jaren wonen ze in England maar pap is een jaar geleden gescheiden van mam.Aha, thanks
Ik wilde als kind niet eens buiten spelen. Ik was zo'n niet rennend, niet ravottend lees-kind
Ik dacht dat de rijken met de armere gezinnen moesten ruilen. Maar dat is dus niet. Hier doen ze beter aan.
quote:Rtl mailen?Is een idee. Het spreekt me aan om op lokaal niveau iets te doen. Heb een tijd een sponsorkindje in het buitenland gehad, maar in mijn eigen wijk zijn al zoveel mensen die het minder hebben..
Leuk allemaal opgedoft om naar een rijke familie te gaan. Kinderen het zijn ook maar mensen die zelf hun kont moeten afvegen.
daarom erger ik me altijd las de BN rs met hun kids ter promotie met hun kids naar de efteling mogen als er een nieuwe attractie word geopend of gratis naar een musical

waarom niet aan een bijstand moeder geven die kaartjes die kinderen kunnen nooit naar een pretpark .
Ik vind de drie meisjes wel volwassen overkomen.
Tickel, zou dat komen vanwege de situatie waarin ze zitten?
quote:steph schreef op 03 augustus 2011 @ 22:57:

Tickel, zou dat komen vanwege de situatie waarin ze zitten?Ja en nee, ik denk dat de moeder toch wil proberen haar kinderen normen en waarden mee te geven. En wat ze zei over bij andere kinderen spelen, niet aan verleidingen bloot laten staan.
Misschien heel cru, maar hoe komt die moeder zo dik als er geen/weinig geld is?
quote:Rainbow01 schreef op 03 augustus 2011 @ 22:52:

daarom erger ik me altijd las de BN rs met hun kids ter promotie met hun kids naar de efteling mogen als er een nieuwe attractie word geopend of gratis naar een musical

waarom niet aan een bijstand moeder geven die kaartjes die kinderen kunnen nooit naar een pretpark .Da's leuker voor de foto.
quote:Tickel schreef op 03 augustus 2011 @ 22:59:

Misschien heel cru, maar hoe komt die moeder zo dik als er geen/weinig geld is?Tja ongezond eten is veel goedkoper dan fruit en groente. Ik sla soms ook fruit over een weekje omdat ik krap zit... Echt vervelend.
quote:steph schreef op 03 augustus 2011 @ 22:57:

Tickel, zou dat komen vanwege de situatie waarin ze zitten?Ja, maar vooral door de opvoeding, lijkt mij.
quote:Tickel schreef op 03 augustus 2011 @ 22:59:

Misschien heel cru, maar hoe komt die moeder zo dik als er geen/weinig geld is?Ongezond eten is vaak goedkoper dan verse groente en fruit!
quote:Yavanna schreef op 03 augustus 2011 @ 23:01:

[...]

Tja ongezond eten is veel goedkoper dan fruit en groente. Ik sla soms ook fruit over een weekje omdat ik krap zit... Echt vervelend.Ja, daar zeg je wat. Had ik niet aan gedacht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven