How the other half live
woensdag 3 augustus 2011 om 23:07
woensdag 3 augustus 2011 om 23:07
Ja, Tickel... Daar dacht ik ook aan. Moeder is veel te dik. Lijkt mij een verhoogde kans op suiker - nog meer onkosten.
Dat ligt echt niet alleen aan noodgedwongen goedkope zooi eten. Er zijn ook heel veel arme mensen die een normaal postuur hebben.
Wat iemand al schreef: aanleg, medische redenen maar wellicht ook psychische redenen... Negatieve spiraal-vreten.
Dat ligt echt niet alleen aan noodgedwongen goedkope zooi eten. Er zijn ook heel veel arme mensen die een normaal postuur hebben.
Wat iemand al schreef: aanleg, medische redenen maar wellicht ook psychische redenen... Negatieve spiraal-vreten.
woensdag 3 augustus 2011 om 23:08
quote:Lizzl schreef op 03 augustus 2011 @ 23:07:
Ja, Tickel... Daar dacht ik ook aan. Moeder is veel te dik. Lijkt mij een verhoogde kans op suiker - nog meer onkosten.
Het kan ook een overblijfsel zijn van de tijd dat ze nog getrouwd was.
Nou ja, ik vroeg het me gewoon af.
Het kan ook een overblijfsel zijn van de tijd dat ze nog getrouwd was.
Nou ja, ik vroeg het me gewoon af.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
woensdag 3 augustus 2011 om 23:12