gamba's

05-08-2011 17:20 11 berichten
heb weer is geen inspiratie...

heb van die krokante gamba's liggen en heb niet

echt een idee wat ik er van kan maken.

heb niet zo heel veel zin dus zat te denken aan salade en stokbrood, maar is ook wel weer beetje saai.

is MV in de zaal

of heeft iemand anders nog een leuk idee?
heb je thai sweet chili saus in huis?

gewoon lekker frituren dan en dippen in de saus, hoeft verder niet echt iets bij als je 'n grote portie maakt, of eventueel stokbrood of friet voor de lekker
Alle reacties Link kopieren
Wat zijn krokante gamba's?
gamba's met 'n kruimellaagje er omheen, of filodeeg, die je in de frituur moet afbakken (denk ik)
MissPhoebe, waar heb je ze gehaald, klinkt namelijk lekker (vooral zoals elninjoo omschrijft met FRIET ) ?
ik zag ze bij de aldi liggen.

ik wilde gewone halen (met knoflook e.d, kan je me voor wakker maken.....) maar zag deze liggen en wilde dat ook wel is proberen. is idd. met een deeglaagje.

ik ga ze gewoon opbakken in de pan, foccacia erbij en heb nog even snel een soepje in elkaar geflanst. hele dag al koppijn en echt geen zin in iets ingewikkelds.....

er zit een of ander sausje bij maar doe er ook lekker chilisaus bij (niet uitschieten )
bedankt, zal volgende x eens kijken bij de Aldi, ken idd alleen die je noemt met knoflook en kleine garnalen in filo van AH.

Eet smakelijk, hopelijk gaat je koppijn er ook van weg!
Bij de Sligro heb je veel verschillende soorten gamba's: met filodeeg, maar ook met 'n soort broodkruimellaagje in diverse smaakjes. Allemaal errug lekker!

En idd Thee, heerlijk om zoiets weg te snacken met frietjes
Nien, de Dordt-meet is pas 24-09 hoor, ben je dan nog niet terug van vakantie om samen friet en vette hap te eten ?
Ik zal 't in gedachten houden, Thee
gewoon in de olie in de pan, met knoflook en chilipoeder als je hebt, dan nog een beetje boter erbij en gewoon op brood.. Heerlak!
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven